عرضه به‌روزرسانی بررسی‌های محصول Google در سپتامبر 2022 کامل شد

به‌روزرس، بررسی‌های محصول ژوئیه 2022 گوگل نیز شش روز طول کشید تا به طور کامل عرضه شود.

جدید در زمین موتورهای جستجو

شش روز طول کشید تا تکمیل شود، از 20 سپتامبر شروع شد و در 26 سپتامبر به پایان رسید.

دنی گودوین سردبیر موتور جستجو Land & SMX است. گودوین علاوه بر نوشتن روزانه در مورد SEO، PPC و موارد دیگر برای Search Engine Land، فهرستی از کارشناسان موضوعی Search Engine Land را نیز مدیریت می کند. او همچنین به برنامه‌ریزی مجموعه کنفرانس ما، SMX – Search Marketing Expo کمک می‌کند. قبل از پیوستن به Search Engine Land، گودوین سردبیر اجرایی در Search Engine Journal بود، جایی که او ابتکارات سرمقاله را برای این برند رهبری می کرد. او همچنین یک ویرایشگر در Search Engine Watch بود. او در بسیاری از کنفرانس‌های جستجوی اصلی و رویدادهای مجازی سخنر، کرده است، و برای تخصصش توسط طیف گسترده‌ای از نشریات و پاد،ت‌ها منبع داده شده است.


منبع: https://searchengineland.com/google-september-2022-،uct-reviews-update-rollout-complete-388260

درباره نویسنده

به طور خلاصه، اگر تحت تأثیر قرار گرفته اید، به این م،ی است که احتمالاً باید تلاش بیشتری برای بهبود محتوای بررسی محصول خود انجام دهید. دریابید که چگونه آن را منحصر به فرد کنید تا از رقبا متمایز شود.

در جامعه SEO در مورد به روز رس، بررسی محصول در ماه سپتامبر بحث هایی وجود داشته است. بری شوارتز آن را در آنچه از به‌روزرس، شماره 5 بررسی‌های محصول Google می‌بینیم روی میزگرد موتور جستجو

درباره به‌روزرس،‌های بررسی محصول Google. این به‌روزرس،‌های الگوریتم به منظور پاداش دادن به بررسی‌های محصول با کیفیت بالا (در قالب تجزیه و تحلیل دقیق و تحقیق اصلی) است. گوگل گفته است که این نوع بررسی های محصول را در رتبه بندی نتایج جستجوی خود تبلیغ خواهد کرد.

به‌روزرس، بررسی‌های محصول Google در سپتامبر 2022 اکنون به طور کامل ارائه شده است. گوگل گفت این به روز رس، فقط برای بررسی محصول به زبان ،یسی اعمال می شود.

عرضه کامل شد. مطابق با صفحه به روز رس، رتبه بندی جستجوی گوگل، “ارائه در 26 سپتامبر 2022 کامل شد.”

چرا ما اهمیت می دهیم. ماندن در بالای به روز رس، الگوریتم های متعدد گوگل مهم است. این کمی منحصر به فرد است زیرا Google در این ماه به‌روزرس،‌های همپوش، را ارائه کرد – بررسی محصول و یک به‌روزرس، اصلی. گوگل می‌گوید به‌روزرس، بررسی محصول فقط باید بر محتوای بررسی محصول تأثیر بگذارد. اما داشتن به‌روزرس،‌های الگوریتم همپوش، می‌تواند کارها را پیچیده کند – به خصوص اگر در تلاش برای تشخیص تغییرات رتبه‌بندی یا دید (مثبت یا منفی) هستید.


این نشان دهنده پایان انبوه به‌روزرس،‌های الگوریتم Google است که با به‌روزرس، محتوای مفید (25 اوت تا 9 سپتامبر) شروع شد، با به‌روزرس، اصلی سپتامبر 2022 (و 12 تا 26 سپتامبر) ادامه یافت و با نسخه پنجم پایان یافت. به روز رس، بررسی های محصول

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است