عامل و خزنده کاربر Google تأیید شد


ربات گوگل لیزی

جان مو، از Google تأیید کرد که GoogleProber و GoogleProducer (که در اینجا به آنها پرداختیم) هر دو عامل و ،نده‌های قانونی Googlebot هستند. جان افزود: «اینها درخواست‌های رسمی Google با یک عامل کاربر خاص برای پیکربندی Google News در مرکز ناشران هستند، بنابراین اگر مسدود شوند، فیدهایی که تنظیم کرده‌اید ممکن است به درستی کار نکنند».

جان اعتراف کرد که مشکلی در ،یدن بیش از حد یک یا هر دوی این ربات ها وجود دارد (چه برای سایت او یا به طور کلی). جان گفت: “ما مشکلی را پیدا کرده‌ایم که شما را تحت تاثیر قرار می‌دهد، جایی که درخواست‌های مکرر می‌کنیم و به زودی برطرف خواهد شد.” جان همچنین گفت: “ما همچنین روی تعمیر پیوند اطلاعات ،اب کار خواهیم کرد.”

در اینجا این توییت ها برای زمینه بیشتر وجود دارد:

سلام @searchliaison @dannysullivan @JohnMu ما شاهد ترافیک زیادی به سایت های ناشر با یک عامل کاربر جدید «GoogleProducer» هستیم. (+https://t.co/5l7Fm3K043) ‘. WAF ما در حال حاضر آن را مسدود می کند، اما منشاء آن در واقع میزبان پرو،ی گوگل است. آیا این ترافیک قانونی است؟ متش،! pic.twitter.com/twVlVI5gqJ

— هرنان مارسیلی (@hmarsili) 31 ژانویه 2023

از شما متش،، همچنین، از همان IP ها، افزایش فعالیت را از GoogleProber UA شناسایی کرده ایم. pic.twitter.com/J8eN3pRK32

— هرنان مارسیلی (@hmarsili) 1 فوریه 2023

… ما مشکلی را پیدا کرده ایم که شما را تحت تأثیر قرار می دهد، جایی که درخواست های خیلی مکرر می کنیم و به زودی برطرف خواهد شد. ما همچنین روی تعمیر پیوند اطلاعات ،اب کار خواهیم کرد.

– johnmu یک عامل رتبه بندی است و شما هم همینطور 🐀 (@JohnMu) 7 فوریه 2023

بحث انجمن در توییتر.




منبع: https://www.seroundtable.com/googleprober-google-user-agent-crawler-34876.html

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است