طول به روز رسانی گوگل هیچ تاثیری بر شدت ندارد

بحث انجمن در ماستودون.




منبع: https://www.seroundtable.com/google-long-intense-google-algorithm-updates-34724.html

من پاسخ جان را ندیدم، بنابراین آن را برجسته کردم ماستودون و جان در آنجا پاسخ داد و گفت: “هیچ رابطه ای بین تأثیر یک تغییر و مدت زمان لازم برای انتشار وجود ندارد.”

به هر حال، این موارد عبارتند از:

شدت به روز رس، طول، گوگل

تن، اندام گوگل

جان مو، از گوگل گفت که فقط به این دلیل که انتشار یک به‌روزرس، الگوریتم زمان بیشتری می‌برد، این به‌روزرس، را کم و بیش شدید نمی‌کند. طول به‌روزرس، معمولاً به پارامترهای داخلی Google مرتبط است. همانطور که قبلاً به آن پرداختیم، مهم نیست که چقدر به روز رس، است.

حدس می‌زنم همین امر در مورد ورزش نیز صدق می‌کند، شما می‌تو،د برای مدت طول، ورزش کنید، اما ،وماً تمرین را شدیدتر نمی‌کند. من به این نوع قیاس از جان امیدوار بودم، زیرا او در یک خط قیاس بود، اما حدس می‌زنم جان من را ناامید کرد. :پ

جان اضافه کرد که “تفاوت ها در درجه اول داخلی گوگل هستند. برخی از چیزها را می توان فقط روشن کرد (مانند یک به روز رس، نهایی UI)، برخی دیگر زمان می برد (مانند دو به روز رس، فعلی).

دنی سالیوان از گوگل یک توجه داشته باشید گفت، این به‌روزرس، طول،‌تر برای عرضه نیست. این است که، همانطور که من می‌دانم، ما تمایل داریم در دوره‌های تعطیلات، همه چیز را متوقف کنیم. بنابراین عرضه متوقف می‌شود، سپس از سر گرفته می‌شود و زمان پخش زنده تقریباً ی،ان است.” این چیزی است که قبلاً به آن پرداختیم.

این سوال پیش آمد توییتر از Conor که پرسید: “من نمی دانم که آیا طول یک به روز رس، تاثیری بر شدت آن دارد.”

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است