طبق گزارش‌ها، فعال‌ترین کاربران توییتر توئیت کردن را متوقف کرده‌اند


توییترهای سنگین توییتر مانند گذشته فعال نیستند و افرادی که به طور منظم از سایت استفاده می کنند علایق متفاوتی نسبت به سال های گذشته دارند.

این اطلاعات در اسناد داخلی به دست آمده توسط رویترز آمده است.

این اسناد «توئیتر سنگین» را به ،وان شخصی تعریف می‌کنند که روزانه وارد سایت می‌شود و هفته‌ای سه تا چهار بار توییت می‌کند.

توییترهای سنگین بخش کوچک اما ارزشمندی از کاربران توییتر هستند که کمتر از 10 درصد از کاربران فعال ماهانه را تشکیل می دهند و 90 درصد از کل توییت ها و درآمد جه، را ایجاد می کنند.

کاهش سریع فعالیت در میان توییترهای سنگین در طول همه گیری شروع شد. همانطور که در ادامه این مقاله به آن خواهیم پرداخت، کاهش قابل توجهی در فعالیت در مورد موضوعاتی وجود دارد که زم، محبوب‌ترین دسته‌بندی توییتر بودند.

اینکه توییترهای سنگین به کجا می‌روند و چرا آنها را ، می‌کنند، مشخص نیست، اگرچه می‌تو،م بر اساس داده‌های اخیر فرضیاتی داشته باشیم.

،وج توییترهای سنگین، تغییر علایق کاربر

همانطور که توییترهای سنگین اجازه می دهند حساب هایشان بیکار بماند، ،، که فعال باقی می مانند به سمت موضوعاتی می روند که توییتر به طور سنتی برای آنها شناخته نشده است.

رویترز گزارش می دهد که علاقه به موضوعات زم، محبوب مانند اخبار، ورزش و سرگرمی کاهش یافته است. توییتر همچنین در حال از دست دادن بسیاری از کاربران سنگین علاقه مند به مد و افراد مشهور است.

برخی از محبوب ترین موضوعات توییتر در بین کاربران ،یسی زبان اکنون شامل ارزهای دیجیتال و محتوای غیر ایمن برای کار است.

آیا توییترهای سنگین به دلیل تغییر علایق کاربران ، می کنند؟ یا در نتیجه ،وج توییترهای سنگین، علایق تغییر می کند؟

این هرگز در این گزارش مشخص نشده است، اگرچه رویترز با نماینده توییتر صحبت کرد که تاکید کرد کاربران ماهانه به طور کلی در حال رشد هستند.

توییتر همچنان در حال جذب کاربران جدید است، حتی اگر فعال ترین آنها یک قدم از وب سایت عقب نشینی کنند. در بخش بعدی، ما به جایی که ممکن است بروند نگاه خواهیم کرد.

توییترهای سنگین به کجا می روند؟

در اسناد داخلی به دست آمده توسط رویترز، یک محقق توییتر نشان می دهد که کاهش فعالیت در مورد موضوعاتی مانند مد و افراد مشهور را می توان به اینستاگرام و TikTok نسبت داد.

پیش از این، ورزش‌های الکترونیکی و شخصیت‌های استریم حوزه‌های مورد علاقه کاربران سنگین توییتر بودند. اکنون، احتمالاً فعالیت آن‌ها به سمت وب‌سایت‌های دوستدار ویدیو مانند Twitch، YouTube و TikTok تغییر می‌کند.

خبر چطور؟ توییتر در گذشته پلتفرمی برای دنبال ، اخبار فوری بود.

ممکن است تعجب کنید اگر بد،د که فعالیت در مورد اخبار در حال تغییر به TikTok است.

مرکز تحقیقاتی پیو این هفته مطالعه‌ای را منتشر کرد که نشان می‌دهد سهم رو به رشدی از بزرگسالان آمریکایی که به طور منظم اخبار TikTok را دریافت می‌کنند.

در این گزارش آمده است:

تنها در دو سال، سهم بزرگسالان آمریکایی که می‌گویند به طور منظم اخبار TikTok را دریافت می‌کنند، تقریباً سه برابر شده است، از 3 درصد در سال 2020 به 10 درصد در سال 2022.»

این ج، زم، با کاهش گزارش شده در فعالیت پیرامون اخبار در توییتر مطابقت دارد.

در حالی که این شواهد کافی نیست تا به این نتیجه برسیم که کاربران مشتاق توییتر در عوض برای دریافت اخبار به TikTok روی می‌آورند، داده‌ها ارزش دیدن دارند.

بر اساس این مطالعه، 26 درصد از بزرگسالان ایالات متحده می گویند که به طور مرتب اخبار مربوط به TikTok را دریافت می کنند که نسبت به سال های گذشته افزایش یافته است.

یک سوم بزرگسالان آمریکایی که از TikTok استفاده می کنند می گویند که به طور مرتب اخبار را در سایت دریافت می کنند.

در مقابل، مصرف اخبار در سایر سایت های رسانه های اجتماعی کاهش یافته یا ثابت مانده است.

طبق گزارش ها، فعال ترین کاربران توییتر، توییت ، را متوقف کرده اندتصویر از: pewresearch.org/fact-tank/2022/10/21/آمریکایی-های-بیشتر-خبرهای-در-تیکتوک-در-سایت-های-رسانه-اجتماعی-دیگر-دریافت-می‌شوند/، اکتبر ۲۰۲۲ .

جالب است که ببینیم آیا توییتر در واکنش به کاهش فعالیت در میان توییترهای سنگین، کاری انجام می دهد یا خیر.


منابع: رویترز، مرکز تحقیقات پیو

تصویر ویژه: Tada Images/Shutterstock




منبع: https://www.searchenginejournal.com/twitters-most-active-users-have-reportedly-stopped-tweeting/468883/

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است