لینکدین در حال ارتقای تجربه پیامرس، خود با یک «صندوق ورودی متمرکز» است که هدف آن کاهش هر،مه و نمایش پیامهای مرتبطتر است.
دفعه بعد که وارد لینکدین میشوید و صندوق ورودی خود را باز میکنید، اعل، خواهید دید که شما را به «صندوق ورودی متمرکز امتحان کنید» دعوت میکند.
با کلیک بر روی دکمه نشان داده شده در بالا، پیام های شما به طور خودکار در دو تب فیلتر می شوند.
صندوق ورودی متمرکز از هوش مصنوعی برای شناسایی پیامهای مهم استفاده میکند که آنها را در برگه «تمرکز» فیلتر میکند در حالی که بقیه به برگه «سایر» ارسال میشوند.
با توجه به وجود یک ،صر هوش مصنوعی، ممکن است برای LinkedIn زمان ببرد تا تنظیمات برگزیده صندوق ورودی شما را یاد بگیرد.
اگر از صندوق ورودی متمرکز لذت نمی برید، این گزینه را خواهید داشت که پیام ها را بین برگه ها منتقل کنید یا به تجربه پیام رس، سنتی برگردید.
لینکدین این تغییر را در پیامرس، مستقیم ایجاد میکند که این شرکت میگوید در مقایسه با سال گذشته 20 درصد افزایش یافته است.
در یک ایمیل، یکی از نمایندگان لینکدین می گوید:
«این ویژگی جدیدترین از یک سری پیشرفتهایی است که برای کمک به اعضا برای داشتن مکالمات سازندهتر و اتصال به فرصتها از طریق پیامرس، لینکدین انجام دادهایم. با رشد تقریبا 20 درصدی مکالمات نسبت به سال گذشته، می بینیم که متخصصان بیشتری در لینکدین برای ارتباط و تعامل با یکدیگر به پیام رس، روی آورده اند.
صندوق ورودی متمرکز لینکدین اکنون در سراسر جهان برای همه کاربران در دسترس است.
تصویر ویژه: metamorworks/Shutterstock
منبع: https://www.searchenginejournal.com/linkedins-new-focused-inbox-surfaces-more-relevant-messages/472987/