صفحه برای شما TikTok نشان می دهد که چرا یک ویدیو توصیه می شود


صفحه «برای شما» TikTok، اولین صفحه‌ای که افراد هنگام باز ، برنامه مشاهده می‌کنند، به کاربران می‌گوید که چرا الگوریتم یک ویدیو را در فید آنها قرار می‌دهد.

کاربران می‌توانند این اطلاعات را با ضربه زدن روی گزینه جدیدی در پانل اشتراک‌گذاری با ،وان «چرا این ویدیو» نمایش دهند.

با ضربه زدن روی دکمه، یک پنجره بازشو با لیستی از دلایل توصیه TikTok به ویدیو باز می شود.

صفحه برای شما TikTok نشان می دهد که چرا یک ویدیو توصیه می شوداسکرین شات از: newsroom.tiktok.com/en-us/یادگیری-چرا-یک-ویدیو-برای-شما-توصیه-می شود، دسامبر ۲۰۲۲.
صفحه برای شما TikTok نشان می دهد که چرا یک ویدیو توصیه می شوداسکرین شات از: newsroom.tiktok.com/en-us/یادگیری-چرا-یک-ویدیو-برای-شما-توصیه-می شود، دسامبر ۲۰۲۲.

دلایلی که TikTok ممکن است ویدیویی را توصیه کند عبارتند از:

  • تعاملات کاربر، مانند محتوایی که تماشا می کنید، دوست دارید یا به اشتراک می گذارید، نظراتی که پست می کنید یا جستجو می کنید
  • حساب‌هایی که دنبال می‌کنید یا حساب‌هایی به شما پیشنهاد می‌کنند
  • محتوایی که اخیراً در منطقه شما پست شده است
  • محتوای محبوب در منطقه شما

اکنون، اگر ویدیویی را در صفحه For You می‌بینید که با علایق شما مطابقت ندارد، می‌تو،د اطلاعاتی درباره دلیل توصیه آن به دست آورید.

برای بازاریابان رسانه های اجتماعی و سازندگان محتوا، این ویژگی ممکن است راهی ارزشمند برای یادگیری بیشتر در مورد نحوه عملکرد الگوریتم TikTok باشد.

وقتی متوجه شدید که چگونه یک ویدیو در فید شما قرار گرفته است، می تو،د از آن اطلاعات برای ایجاد محتوایی استفاده کنید که در فیدهای دنبال کنندگان شما قرار می گیرد.

در سال 2020، TikTok منتشر کرد پست وبلاگ درباره نحوه عملکرد صفحه For You، از جمله عواملی که الگوریتم هنگام انتخاب یک محتوا به دنبال آنها است.

بنابراین اطلاعات محرمانه نیست، اما اکنون به راحتی در دسترس است. علاوه بر این، دیدن اطلاعات ارائه شده در متن ممکن است مفیدتر باشد.

به ،وان مثال، دیدن «محتوای پرطرفدار در منطقه شما» در میان فهرست دلایلی که یک ویدیو توصیه می‌شود، می‌تواند به شما کمک کند تا از آنچه مخاطبان محلی خود به آن علاقه دارند، مطلع شوید.

اگر می‌خواهید به طور بالقوه به همان گروه از کاربران دسترسی پیدا کنید، می‌تو،د ویدیو را در صفحه For You خود بگیرید و با آن دوئت بسازید.

یا می تو،د صدای یک ویدیوی محبوب را بگیرید و یک ویدیوی جدید را با آن ضبط کنید.

TikTok چندین راه برای ایجاد محتوا از ویدیوهای موجود ارائه می دهد و این ویژگی می تواند منبع الهام جدیدی باشد.


منبع: TikTok

تصویر ویژه: سرجیو فوتون/Shutterstock




منبع: https://www.searchenginejournal.com/tiktoks-for-you-page-s،ws-why-a-video-is-recommended/474864/

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است