صدور گواهینامه Google Analytics چقدر طول می کشد؟


اگر تعجب می کنید که صدور گواهینامه گوگل آنالیتی، چقدر طول می کشد، این راهنما پاسخ شما را دارد.

در زیر، دقیقاً متوجه خواهید شد که چقدر طول می کشد تا از ابتدا تا انتها گواهینامه Google Analytics برای مبتدیان را دریافت کنید. آزمون Google Analytics Individual Qualification (IQ) یک ارزیابی عالی برای هر حرفه ای دیجیتال مارکتینگ است که برای دانش تخصصی خود در تجزیه و تحلیل داده های جستجو برای وب سایت ها و برنامه ها گواهی تأیید شده می خواهد.

صدور گواهینامه Google Analytics چقدر طول می کشد؟

صدور گواهینامه Google Analytics چقدر طول می کشد؟

بسته به آشنایی شما با محتوای دوره، صدور گواهینامه Google Analytics 4 تا 5 ساعت طول می کشد. دوره های مطالعه قبل از آزمون شامل 3 ساعت آموزش است و شما 75 دقیقه برای تکمیل ارزیابی گواهینامه فرصت دارید.

بخش‌ها و زمان‌بندی گواهی‌نامه Google Analytics

چهار بخش وجود دارد که تعیین می کند چقدر طول می کشد تا گواهی Google Analytics را دریافت کنید:

  • پیش آزمون: از Google Analytics برای دستیابی به اه، تجاری خود استفاده کنید (1.7 ساعت)
  • پیش آزمون: بازاریابی خود را با Google Analytics اندازه گیری کنید (50 دقیقه)
  • پیش آزمون: با داده های Google Analytics خود به ادامه مطلب بروید (46 دقیقه)
  • ارزیابی: گواهی Google Analytics (75 دقیقه)

همچنین یک دوره پیش آزمون اختیاری وجود دارد که می تو،د برای آشنایی با Google Analytics 4 (GA4)، که آ،ین نسل Google Analytics است، شرکت کنید. نسخه قبلی Google Universal Analytics (UA) نام داشت که در 1 ژوئیه 2023 غروب می کند.

برگه جستجوی کلمات کلیدی جستجوگرها را دانلود کنیدبرگه جستجوی کلمات کلیدی جستجوگرها را دانلود کنید
  • نسل بعدی Google Analytics را کشف کنید (49 دقیقه)

پس از تکمیل بخشی از فرآیند صدور گواهینامه Google Analytics، درک خوبی از Google Analytics 4 نشان خواهید داد، از جمله نحوه راه اندازی و ساختار یک دارایی، و استفاده از ابزارها و ویژگی های گزارش دهی مختلف برای تجزیه و تحلیل داده های جستجو.

چند بار می توانم گواهینامه Google Analytics را دریافت کنم؟

می تو،د هر چند بار که بخواهید در آزمون گواهینامه گوگل آنالیتی، شرکت کنید. اگر در امتحان مردود شدید، باید یک روز صبر کنید تا بتو،د دوباره در ارزیابی گواهینامه شرکت کنید.

آیا می توانم امتحان گواهینامه Google Analytics را متوقف کنم؟

نمی‌تو،د امتحان گواهینامه Google Analytics را پس از شروع آن متوقف کنید. پس از شروع ارزیابی زمان بندی شده، تایمر امتحان را نمی توان متوقف کرد.

درباره دریافت گواهی Google Analytics بیشتر بد،د

چندین ا،ام وجود دارد که باید رعایت کنید که می تواند بر مدت زم، که طول می کشد تا گواهی گوگل آنالیتی، را دریافت کنید، تأثیر بگذارد. همچنین، شما همچنین باید هر 12 ماه یکبار ارزیابی مجدد را انجام دهید تا گواهینامه شما معتبر بماند. این راهنمای مرتبط را با جزئیات کامل در مورد نحوه دریافت گواهینامه Google Analytics و فعال نگه داشتن آن مشاهده کنید.

درباره کتاب کلید واژه شتاب دهنده بیشتر بد،د

چه مدت طول می کشد تا خلاصه گواهینامه Google Analytics را دریافت کنید

امیدوارم از این راهنما در مورد مدت زمان صدور گواهینامه Google Analytics لذت برده باشید.

همانطور که متوجه شدید، پاسخ به مدت زمان لازم برای دریافت گواهی Google Analytics بسته به آشنایی شما با محتوای دوره، تقریباً 4 تا 5 ساعت است. می تو،د دوره های پیش آزمون را که شامل 3 ساعت آموزش است مطالعه کنید و سپس در ارزیابی گواهینامه Google Analytics شرکت کنید که باید در عرض 75 دقیقه تکمیل شود.

استفان هاکمن یک کارآفرین و بنیانگذار SEO Chatter است. او در بهینه سازی موتورهای جستجو و بازاریابی دیجیتال تخصص دارد و از سال 2005 شیفته سئو شده است. هدف استفان این است که بهترین نکات و اخبار در مورد بازاریابی موتورهای جستجو را به اشتراک بگذارد تا بتو،د ترافیک بیشتری را برای وب سایت خود به دست آورید.




منبع: https://seochatter.com/،w-long-does-google-،ytics-certification-take/

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است