شش تاکتیک محلی ایجاد لینک برای مشاغل کوچک

یکی از بهترین راه‌ها برای ایجاد لینک‌های محلی از طریق بک لینک‌های داخلی است. بک لینک های طاقچه مانند تبلیغات هدفمند هستند. آنها به شما کمک می کنند به مخاطبان هدف خود برسید و آنها را در کمترین زمان تبدیل کنید. شما می تو،د این نوع پیوندها را با پیوستن به انجمن تجاری مرتبط خود دریافت کنید.

رسانه های اجتماعی نه تنها برای به نمایش گذاشتن محصول شما هستند، بلکه باعث افزایش دید وب سایت شما نیز می شوند. حقیقت این است که با استفاده از رسانه های اجتماعی، می تو،د با استفاده از پروفایل خود تا حد امکان بک لینک های محلی ایجاد کنید.

این فرآیند شامل افزودن لینک به پروفایل ها، صفحات و گروه های رسانه های اجتماعی شما است.

در ایالات متحده آمریکا وجود دارد انجمن های تجاری که با ،ت و اتحادیه ها برای ارائه مزایای اعضا مذاکره می کنند. این انجمن‌ها دارای ارزش‌های لینک دیوانه‌کننده هستند زیرا پیوندهایی به سایت‌های ،تی دارند. عضویت در یکی از این انجمن ها از طریق یک برنامه یا اشتراک می تواند به شما کمک کند بک لینک های مورد نیاز را دریافت کنید.

2. پست های مهمان ارزشمند و م،ی دار در وب سایت های محلی

در این پست، من 6 راه برای یافتن لینک های محلی قوی را به شما نشان خواهم داد که به شما کمک می کند رتبه بالاتری در گوگل ،ب کنید.

نحوه ساخت لینک های محلی

یکی از بهترین تاکتیک‌های سئوی خارج از صفحه برای برنده شدن بک لینک‌های باکیفیت، ارسال پست مهمان است.

در خبرنامه دیده بان موتور جستجو مش، شوید برای بینش در مورد SEO، چشم انداز جستجو، بازاریابی جستجو، بازاریابی دیجیتال، رهبری، پاد،ت ها و موارد دیگر.

از ابزاری مانند ابزار بک لینک Ahref یا Spygl، SEO استفاده کنید تا وب‌سایت‌هایی را ببینید که به رقبای شما پیوند می‌دهند اما نه شما. لیست سایت ها را نگاه کنید و می تو،د فرصت های کافی برای ایجاد لینک پیدا کنید.

6. محتوایی ایجاد کنید که مخاطبان محلی شما را تامین کند

با استفاده از تاکتیک های مورد بحث در این پست، سفر خود را برای به دست آوردن ارتباط و اقتدار محلی در جایگاه خود آغاز کنید.


آیا می د،د که نمایه شما یک زمینه واقعی برای وب سایت شما دارد؟ این کار را انجام می دهد و با فضای زیستی بیش از 100 کاراکتری خود، می تو،د پیوند خود را در هر دو مکان به اشتراک بگذارید. مزیت داشتن لینک سایت در بیو نه تنها این است که مستقیماً برای بازدیدکنندگان نمایه شما ظاهر شود، بلکه در نتایج جستجوی توییتر نیز نمایش داده می شود.

اکنون، این وظیفه شماست که این استراتژی ها را برای سیستم لینک سازی محلی خود به کار بگیرید. حتی اگر فرآیند چالش برانگیز به نظر می رسد، آن را یک قدم بردارید. شما نمی تو،د الگوریتم را پیش بینی کنید، اما حداقل می تو،د سعی کنید در ساخت سئو برند خود تا حد امکان خلاق باشید.

از ابزارهای برنامه ریزی و تحقیق کلمات کلیدی مانند Google keyword planner یا SemRush برای دریافت محبوب ترین جستجوهای محلی استفاده کنید.

مطمئن شوید که با سایت های رقبای تجاری واقعی خود سروکار دارید و نه دایرکتوری ها.

با چند وبلاگ باقی مانده، می تو،د برای فرصتی برای نوشتن مهمان شروع کنید. با ارسال یک ایمیل مستقیم به ویرایشگر، وبلاگ‌ها را معرفی کنید.

3. ایجاد بک لینک از رسانه های اجتماعی

با توجه به الف مطالعه توسط Moz، بک لینک ها برای بسته های محلی و فاکتورهای رتبه بندی ارگ،ک محلی ضروری هستند، به طور خلاصه، ستون فقرات هر کمپین سئوی موفقی است.

این یکی دیگر از فرصت های محلی عالی لینک سازی است. این شامل ایجاد محتوای محلی مرتبط برای مخاطبان محلی است.

یک جستجوی هدفمند برای سایت‌های انجمن تجاری قانونی در شهر خود در Google یا هر موتور جستجوی دیگری انجام دهید. این به این دلیل است که آنها دارای اقتدار و ارتباط محلی من، هستند.

در اینجا، اولین چیزی که باید هدف قرار دهید، دریافت کلمات کلیدی محلی است. برای مثال، اگر در کالیفرنیا یک شیرینی‌پز هستید، می‌تو،د محبوب‌ترین دستور پخت کوکی را در کالیفرنیا جستجو کنید.

با آمار بالا، واضح است که می تو،د با تنظیم یک پروفایل من،، تعداد زیادی بک لینک در این پلتفرم میکروبلاگینگ دریافت کنید.

کاری که شما باید انجام دهید این است که برای سایت های محلی در جایگاه خود منبعی تهیه کنید که بتو،د به آن ها بپیوندید.

آن وب‌سایت‌های محلی را با پست‌های وبلاگ غذا و شیرینی مورد هدف قرار دهید زیرا احتمالاً پست مهمان را می‌پذیرند.

برای ایجاد پیوند با این تاکتیک، باید منبعی ایجاد کنید که ارزش زیادی برای جامعه محلی شما داشته باشد (راهنمای ،ید، راهنمای سفر)، سپس صفحات منابع مرتبط را پیدا کنید. وب‌سایت‌هایی را جستجو کنید که دارای اختیارات من، در سطح دامنه هستند. سپس برای بررسی لینک های خارجی به وب سایت های دیگر، به صفحات مراجعه کنید. پس از اینکه سایت ها را بر اساس معیارهای سئو بررسی کردید، بالقوه های باقی مانده را اسکن کنید و برای پیشنهاد منبع خود تماس بگیرید. مثلا، آمیت راج پیوندی برای تجارت غذاهای دریایی از یک دانشگاه محلی با صفحه منبع دریافت کردم.

5. بک لینک های رقبای ارگ،ک برتر خود را در نظر بگیرید

این یکی از محبوب‌ترین تاکتیک‌های لینک‌سازی است که برای مدتی در میان بوده است.

اینها صفحات منبع خوبی هستند زیرا به سایر صفحات وب مرتبط پیوند داده می شوند.

گای شیتریت مدیر عامل شرکت است سئو برتر، یک آژانس بازاریابی برنده جایزه که راه حل های بازاریابی سئوی سفارشی را برای شرکت های تجارت الکترونیک، محلی و Fortune 500 ارائه می دهد. او را می توان در توییتر پیدا کرد @guysheetrit.

یکی از من، ترین مکان ها برای دریافت بک لینک در توییتر، فیلد بیوگرافی و وب سایت شما است.

فرض کنید شما یک شیرینی‌پز هستید، می‌تو،د از ابزار سئو برای جستجو در چندین صفحه محتوا استفاده کنید. سپس مشتریان بالقوه را با معیارهای سئو آنها فیلتر می کنید.

سپس پست های وبلاگ شما باید در مورد رویدادها و فعالیت های محلی در مقیاس محلی باشد.

برخلاف تاکتیک‌های عمومی لینک‌سازی، مکان تاثیر بیشتری بر لینک‌سازی محلی دارد. بنابراین، شما باید پیوندهایی را از سایت های محلی دریافت کنید که ارتباط مک، با وب سایت شما دارند.

بیایید توییتر را به ،وان مثال در نظر بگیریم. ،تمرد گزارش داد که توییتر در سال جاری 7.1 میلیارد بازدید وب سایت در سراسر جهان داشته است. ایالات متحده در حال حاضر دارای ا،ر کاربران توییتر از 77.75 میلیون کاربر. و ایالت هایی مانند کالیفرنیا و فلوریدا در این منطقه قرار دارند ده کاربر فعال توییتر سپس فرض کنید در کالیفرنیا هستید، خوش شانس خواهید بود که به اندازه کافی کلیک کنید.

پس از آن، یک فیلتر شمارش کلمه تنظیم کنید تا صفحاتی با حداقل 500 کلمه به همراه فیلتر رتبه بندی دامنه نمایش داده شود. این فرآیند سایت هایی را که دارای اعتبار وب سایت معقولی هستند را نشان می دهد.

بهتر است اگر با اینفلوئنسرها و وبلاگ نویسان محلی نیز ارتباط برقرار کنید تا از آنها در وب سایت ها یا رسانه های اجتماعی نام ببرید. با این استراتژی، می تو،د مطمئن باشید که بک لینک ها و کلیک های محلی در منطقه خود دریافت می کنید. به ،وان مثال، پس از تماس با یک اینفلوئنسر محلی، می‌تو،د در فهرست 10 شیرینی‌پز برتر کالیفرنیا قرار بگیرید و دسترسی شما را افزایش دهید.

فکر نهایی

به گفتگو با ما بپیوندید لینکدین و توییتر.




منبع: https://www.searchenginewatch.com/2022/11/23/six-local-link-building-tactics-for-small-businesses/

مکان های دیگری که می توان لینک سایت خود را درج کرد، توییت های ع، و ویدیوی شما است.

4. لینک سازی صفحه منبع محلی

لینک سازی صفحه منبع، تمرینی است که سایت شما را در صفحات وب نشان می دهد که به منابع مفید صنعتی پیوند دارند.

از آنجایی که هدف این است که ترافیک محلی بیشتری را به سایت خود هدایت کنید، در اینجا نحوه بهبود رتبه خود با لینک های محلی آورده شده است.

1. به انجمن تجاری مرتبط با تخصص خود بپیوندید

بیایید مثال قبلی یک شیرینی پز را در نظر بگیریم. برای پیدا ، انجمن‌های مرتبط در جایگاه خود، انجمن سرآشپز کالیفرنیا را در Google تایپ کنید. با ابزار سئو، معیارهای سئو را برای هر دامنه و صفحه در SERP خواهید دید. اگر از صفحه هر یک از انجمن های فهرست شده بازدید کنید، متوجه خواهید شد که آنها URL هایی با پیوندهای ،وجی به سایت های اعضای خود دارند.

ایده پشت این کار یافتن بک لینک هایی است که به رقبای شما کمک می کند رتبه خوبی در گوگل ،ب کنند. شما باید پیوندهای مش، بین رقبای خود را پیدا کنید و به آن سایت ها دسترسی پیدا کنید. به دنبال رقبای در جایگاه خود باشید که در شهر شما هستند. سپس با استفاده از SemRush یا Map Pack فهرستی از دامنه های آن وب سایت ها را جمع آوری کنید.

در اینجا چند نمونه از صفحات منبع آورده شده است.

سایت‌هایی مانند Klout به ارتقای اطلاعات زیستی توییتر شما کمک می‌کنند، اما برخلاف توییتر، فقط لینک‌های وب‌سایت را با

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است