شرایط خدمات جدید مایکروسافت بینگ خیلی زیاد است

افراد حاضر در MarTech.org به این تغییرات توجه ،د و گفتند ممکن است مسائل حقوقی را مطرح کند برای مایکروسافت آنها می‌گویند: “سازندگان محتوا از همه نوع به طور منطقی نگران استفاده مجدد از هوش مصنوعی و استفاده مجدد از کارهای خود بدون اجازه هستند. بازاریابان محتوا در خطر از دست دادن کنترل محتوای خود هستند. در اینجا چیزهای زیادی در خطر است، بنابراین انتظار دارید که تعداد زیادی از وکلا در این زمینه مشارکت کنند.” نوشت.

پد قانونی بینگ

این زمان‌های بسیار جالبی است و احتمالاً چیزی است که باید هنگام استفاده از بینگ جدید و انتشار محتوای خود در اینترنت از آن آگاه باشید.

بحث انجمن در توییتر.




منبع: https://www.seroundtable.com/microsoft-bings-new-terms-of-service-34908.html

گلن این موضوع را در توییتر برجسته کرد:

الیزابت پاتس واینستاین، وکیل حقوق تجارت و بنیانگذار EPW Small Business Law PC، می گوید: «مایکروسافت به احتمال زیاد سعی می کند هر زاویه ای را پوشش دهد، زیرا قو،ن مربوط به هوش مصنوعی هنوز در حال تغییر هستند. “هنوز هیچ ، هیچ پاسخ روشنی در هوش مصنوعی ندارد.”

و TOS: “شما به مایکروسافت اجازه می‌دهید تا از زیرنویس‌ها، درخواست‌ها، آفرینش‌ها و محتوای مرتبط حقوق مجوز استفاده کند: کپی، توزیع، انتقال، نمایش عمومی، ت،یر، ویرایش، ترجمه و قالب‌بندی مجدد زیرنویس‌ها، درخواست‌ها، ایجادها، & سایر محتوایی که ارائه می کنید” pic.twitter.com/Py9v2nFDGm

– گلن گیب (@glenngabe) 8 فوریه 2023

هنگامی که نسخه جدید مایکروسافت بینگ AI معرفی شد و من در مورد تغییرات دستورالعمل‌های وب‌مستر بینگ گزارش دادم، گلن گیب همچنین برخی از زبان‌های بالقوه مشکل‌ساز را انتخاب کرد. شرایط خدمات جدید بینگ.

من وکیل نیستم، گلن هم نیست، اما اگر شرایط را بخو،د، می گوید:

استفاده از آفرینش ها مشروط به انطباق شما با این توافقنامه، قرارداد خدمات مایکروسافت و آیین نامه رفتار ما، می تو،د از Creations برای هر هدف شخصی و غیرتجاری قانونی استفاده کنید.

مالکیت محتوا. مایکروسافت ادعای مالکیت زیرنویس‌ها، درخواست‌ها، خلاقیت‌ها یا هر محتوای دیگری را که ارائه می‌دهید، پست می‌کنید، وارد می‌کنید، به آن ارسال می‌کنید، یا از آن دریافت می‌کنید، خدمات آنلاین (شامل بازخورد و پیشنهادات) نیست. با این حال، با استفاده از سرویس‌های آنلاین، ارسال، آپلود، وارد ،، ارائه یا ارسال محتوا، به مایکروسافت، شرکت‌های وابسته و شرکای شخص ثالث اجازه می‌دهید از زیرنویس‌ها، درخواست‌ها، خلاقیت‌ها و محتوای مرتبط در ارتباط با عملکرد آن استفاده کنند. ،ب و کارها (از جمله، بدون محدودیت، همه خدمات مایکروسافت)، از جمله، بدون محدودیت، حقوق مجوز برای: کپی، توزیع، انتقال، نمایش عمومی، اجرای عمومی، ت،یر، ویرایش، ترجمه و قالب‌بندی مجدد شرح‌ها، درخواست‌ها، ایجادها و موارد دیگر محتوایی که ارائه می کنید؛ و حق صدور مجوز فرعی چنین حقوقی به هر تامین کننده خدمات آنلاین.

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است