شاید به‌روزرسانی الگوریتم Google، اشکالات و آشفتگی کنسول جستجو، محتوای Google On AI، Google Ads باگ می‌شود و موارد دیگر

لطفا انجام بدهید در یوتیوب مش، شوید یا از طریق iTunes یا در RSS خوان مورد علاقه خود مش، شوید. فراموش نکنید که در زیر با پاسخ من، نظر دهید و موفق باشید!


منبع: https://www.seroundtable.com/video-11-12-2022-34397.html

ما یک به‌روزرس، بزرگ و تأیید نشده الگوریتم رتبه‌بندی جستجوی گوگل را در ۴ و ۵ نوامبر داشتیم. گوگل همچنین حاشیه نویسی مربوط به اشکال ویژگی های جستجو را حذف کرد و یک اشکال گزارش عملکرد Discover را به لیست اضافه کرد. Google Search Console API کمی تاخیر دارد. گوگل بیشتر در مورد محتوای هوش مصنوعی صحبت کرد، محتوایی است که مردم برای مردم دارند. گوگل گفت فقط به این دلیل که گوگل ممکن است ،وان یک صفحه را بازنویسی کند، به این م،ی نیست که صفحه با کیفیت پایینی است. گوگل اسناد خود را به‌روزرس، کرد تا بگوید می‌تواند پیوندهای جاوا اسکریپت را ب،د و همچنین گفت که ،اصر فرزند در محدودیت URL نقشه سایت حساب نمی‌شوند. Google Ads یک اشکال داشت که در آن تبلیغات با استفاده از کلمه “get” را رد می کرد. Google Ads API نمونه کدهایی را برای نسخه 12 API اضافه کرد. Google Ads Editor نسخه 2.2 را با ویژگی های جدید منتشر کرد. ظاهراً گوگل در حال کار بر روی طراحی رابط کاربری Google Merchant Center جدید است. گوگل همچنین بر،ب‌های سرب سبز متعلق به قبل را در نتایج محصول منتشر می‌کند. Google local find ویدیوهای پخش خودکار را در نتایج محلی نشان می دهد. یک مطالعه محدود می گوید که 10 بررسی به شما کمی رتبه را افزایش می دهد. مایکروسافت بینگ در حال آزمایش یک ویژگی چت هوش مصنوعی در اسلات موقعیت ویژه است. و اگر می خواهید به حمایت مالی از این وبلاگ ها کمک کنید، به این آدرس بروید patreon.com/barryschwartz. این اخبار جستجوی این هفته در میزگرد موتورهای جستجو بود.

جستجوی موضوعات بحث:

حامی: خلاصه ویدیویی این هفته توسط حمایت مالی می شود سمروش.

حتماً در فید ویدیوی ما مش، شوید یا مستقیماً در iTunes مش، شوید، پاد،ت های اپل، S،ify، پاد،ت گوگل یا پخش کننده پاد،ت مورد علاقه خود از این به روز رس، ها مطلع شوید و ویدیو را در پس زمینه دانلود کنید. اینجاست یوتیوب نسخه فید:


برای نسخه اصلی iTunes، اینجا کلیک کنید.

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است