سوزان وویچیکی، مدیرعامل یوتیوب از سمت خود کناره گیری کرد

برداشت من در مورد ،وج سوزان این است که “بخیر منبع همه مشکلات ما از بین رفته است”، اما اگر صادق باشیم، مدیرعامل یوتیوب (اغلب ناعادلانه) تبدیل به قرب، همه چیزهایی می شود که در شرکت اشتباه می شود، مهم نیست که واقعاً چه اتفاقی می افتد.

– مارکز براونلی (@MKBHD) 16 فوریه 2023

اینستاگرام: …..
فیس بوک: ….
Tiktok: ….

– مارکز براونلی (@MKBHD) 16 فوریه 2023

در طول 25 سال فعالیت خود در گوگل، او بازاریابی را مدیریت کرد، جستجوی تصویر گوگل را ایجاد کرد، اولین جستجوی ویدیو و کتاب گوگل را رهبری کرد، همچنین بخش‌های اولیه ایجاد AdSense را بر عهده گرفت، روی ،یدهای YouTube و DoubleClick کار کرد و به ،وان SVP خدمت کرد. سوزان وویچیکی نوشت.

سوزان وویچیکی، یکی از باسابقه ترین کارمندان گوگل، پس از 9 سال حضور در این سمت و 25 سال در گوگل، از سمت مدیرعاملی یوتیوب کناره گیری می کند. در به روز رس، شخصی او پست وبلاگ او گفت: “پس از تقریبا 25 سال اینجا، تصمیم گرفتم از نقش خود به ،وان رئیس یوتیوب عقب نشینی کنم و فصل جدیدی را شروع کنم که بر خانواده، سلامتی و پروژه های شخصی ام متمرکز است که به آنها علاقه دارم.”

یوتیوب:
لوح های جایزه سازندگان
اج، سازندگان در چندین منطقه در سراسر جهان
مدیر عامل واقعی به برنامه‌های سازنده می‌رود/مصاحبه می‌کند

سوزان در سال 2014 زم، که گوگل یک بازسازی بزرگ اجرایی انجام داد، مدیر عامل یوتیوب شد. چهار سال قبل از آن، سوزان به ،وان معاون ارشد گوگل، یکی از هشت کارمند گوگل در آن زمان با این ،وان ارتقا یافت.

نیل موهان. نیل موهان معاون ارشد و رئیس جدید یوتیوب خواهد بود. نیل در سال 2007 زم، که گوگل DoubleClick را به قیمت 3.1 میلیارد دلار ،یداری کرد، وارد گوگل شد. نیل معاون نمایش و ویدیو شد و بعداً در سال 2015 مدیر ارشد تولید YouTube شد.

سوزان وویچیکی یکی از افراد ثابت گوگل بوده است و اکنون به پایان رسیده است.




منبع: https://searchengineland.com/susan-wojcicki-the-ceo-of-youtube-is-stepping-down-393242

از بیرون به نظر می رسد که هیچ ، به حرف سازندگان گوش نمی دهد، اما

چرا ما اهمیت می دهیم. یوتیوب یک پلت فرم مهم است، نه فقط برای مصرف کنندگان و نه فقط برای سازندگان، بلکه برای تبلیغ کنندگان نیز. جالب است که ببینیم با این تغییر رهبری، چیزی در پلتفرم Google Ads تغییر می کند یا خیر.

با تشکر از شما برای رهبری شما در طول این چند سال، @SusanWojcicki. مدیر عاملی چنین پلتفرم عظیم و تاثیرگذاری، کار دیوانه‌وار سختی است (من آن را از نزدیک دیدم)، و انجام آن برای مدت طول، – با 5 بچه در خانه – قابل توجه است. تبریک می گویم و از زمان دوری لذت ببرید! https://t.co/517JM2CqRp

– مت کووال (@mattkoval) 16 فوریه 2023

افکار یوتیوبر در اینجا برخی از افکار یوتیوبرهای معروف در مورد این تغییر وجود دارد:

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است