سقف کاذب کناف ایران و لیست قیمت سقف کناف و سقف کاذب با نمونه کار سقف کاذب و سقف کناف

سقف کاذب کناف ایران و لیست قیمت سقف کناف و سقف کاذب با نمونه کار سقف کاذب و سقف کناف

با ما باشید تا شما را با انواع مدل سقف کنافکاربرد و اجرای سقف کناف، اجرای سقف کناف و نحوه آنالیز و وزن کناف شما را آشنا سازیم. سقف کنافطرح ها و انواع گوناگونی داد،، طرح کناف دایره برای پادکینگ، طرح کناف برای پذیرایی، طرح کناف برای فروشگاه نمایشگاه ها. توجه داشته باشید سقف کاذب کنافرا نمی توان در هر جا اجرا کرد به همین منظور خیلی جا ها باید از کناف ضد حریق وضد آب استفاده شود. عمده ترین محصول کارخانه تولید صفحات کناف پانل 12/5 میلیمتری است. اجرای کناف و نصب سقف کاذب کناف در ساختمان همانند دیگر نمونه‌های تغییر دکوراسیون با ابزار خاصی انجام می‌شود.

  • علاوه بر اینکه آرک آشپزخانه با کناف کار می شود، ایجاد عایق صوتی در آشپزخانه اپن از الزامات است تا صدا‌های آزاردهنده داخل فضای پخت و پز، مخل آسایش نباشد.
  • براساس محاسبه میزان مساحتی که برای کناف کاری در نظر دارید، مصالح کاربردی و ابزار استفاده شده و در نهایت دستمزد استادکار قیمت سقف کناف را برآورد نمایید.
  • در کارهای زیر ۲۰ متر دستمزد به صورت چکی یا کلی محاسبه می‌گردد .
  • کناف نام کارخانه ای در کشور آلمان است که پانل هایی بر پایه گچ و با روکش مخصوص تولید میکند و در ایران اصطلاحاً صفحات کناف یا اختصاراً کناف نامیده میشود.
  • اگر زیرسازی شما کم و یا نازک باشه، پنل‌های کناف در طول شش ماه و یا یک سال ترک میخورن و شکم میدن.

به این صورت که در ساختمان هایی که ارتفاع سقف آنها بسیار زیاد است می توانید با استفاده از این مدل سقف کناف ارتفاع آن را به هر اندازه که مورد نظرتان هست کاهش دهید. کیفیت جنس ،کیفیت در اجرا ،متراژ کار ٫ارتفاع آویز و سقف ،نوع زیرسازی ،عرض باکس کناف ،نوع پنل ۱۲/۵ یا ۹ میل ضخامت پنل و دیوار کناف،در طرح های دایره و موج هم پرتی جنس در کار. این روزها در بازار شاهد اجناس کم کیفیت و نا مرغوب با کیفیت بسیار پایین هستیم که متاسفانه در مدت زمانی کوتاه بعد از اجرا و نصب نیازمند تعمیر می باشند. که توصیه ما به شما استفاده از متریال مرغوب و مطمئن می باشد. سقف های کاذب کناف در مقایسه با دیگر سقف های کاذب از نظر وزنی سبک تر هستند و هیچ بار اضافه بر ساختمان وارد نمی کنند. و انتخاب طرح سقف کناف بستگی به علاقه و سبک دکوراسیون شما دارد.

استفاده از سقف کاذب کناف چه مزایایی دارد؟

حمام در بیشتر موارد دارای رطوبت بالایی است که خرید مصالح ساختمانی (از جمله سقف) با ویژگی های مقاوم در برابر رطوبت را الزامی می سقف کناف کند. برای حمام هایی که فاقد نور طبیعی هستند، سقف های شیشه ای راه خوبی برای روشن کردن فضا هستند. با اضافه کردن طرح‌ها و یا الگوی انتخابی خود، سقف‌های شیشه‌ای زیباتر به نظر می‌رسند. ولی مدل کناف منحنی، کمتر کاربرد داشته و برای هر پذیرایی مناسب نیست. توصیه من به شما این است که اگر پذیرایی مربعی یا مستطیلی دارید از کناف منحنی برای سقف آن استفاده نکنید. کناف خطی هم از مدل های جدید کناف سقف است که در پذیرایی مربع یا مستطیل شکل می توانید به کار ببرید.

معماران و گچکاران برای پوشش سقف اصلی که به دلایل متعددی گاهی نیاز می شود، از این نوع سقف های کاذب استفاده می کنند. شرکت آکس طرح و ساخت با بیش از ۵۰ سال سابقه فعالیت در زمینه ساخت و ساز و فروش مصالح ساختمانی اکنون امکان خرید آنلاین محصولات از سراسر کشور را ایجاد کرده است. در ادامه شما را با چند نمونه از این ایده ها آشنا خواهیم کرد. اما به دلیل عدم دسترسی به تکنولوژی روز دنیا محصولات آن کیفیت لازم را نداشت.

همچنین با استفاده از هالوژن و پنل LED میتوان نور فضای اداری را تامین کرد. به عنوان یک قاعده کلی قیمت کناف سقف فلت بر اساس متر مربع و قیمت دورباکس بر اساس متر طول محاسبه میشود. زیبایی ، دوام و کارایی اجرای سقف و دیوار کاذب توسط متخصصین این رشته ساختمانی میتواند تاثیر فوق العاده ای در نمای اجرای کار داشته باشد.

شرکت آکس طرح و ساخت نماینده پخش، فروش و اجرای محصولات شرکت کی پلاس (کناف) مفتخر است در خدمت مشتریان گرامی باشد. برای بهره مندی از مشاوره رایگان و سایر خدمات با کارشناسان مجرب آکستماسبگیرید. مشتری گرامی جهت خرید کناف از شرکت آکس طرح و ساخت و بهره مندی از مشاوره رایگان و بازدید از محل با ما در ارتباط باشید. شرکت آلمانیKnaufهمانند بسیاری از برندهای بین المللی دیگر در ایران فعال می باشد. این مجموعه در سال ۱۳۵۵ بنام شرکت (وال بورد)‌ فعالیت خود را آغاز کرد.

کناف کاری سقف در تهران

سقف و دیوار کاذب همچنین انواع خاص آن جهت افزایش مقاومت سازه در برابر حریق به عنوان پوشش ضد حریق بر روی اجزای سازه‌ای نصب می‌گردد. از انواع ضد آب آن می‌توان برای پوشش سقف محیط‌های مرطوب نظیرسرویس‌های بهداشتی و آشپزخانه استفاده نمود. اجرای کناف کاری سقف نسبت به گچکاری و گچ­بری سقف و یا رابیتس کاری آن زمان کمتری می برد. علاوه بر این امکان پیاده سازی طرح های هندسی مختلف را فراهم می نماید.

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است