ساتیا نادلا از مایکروسافت در سال 2008 در جستجوی زنده

در سال 2008 زم، که من با @satya،ella زم، که او جستجوی زنده را رهبری می کرد (اکنون @bing ) در مایکروسافت. او همچنین در @pubcon – این بیش از 14 سال پیش بود. pic.twitter.com/hYzATMPLl1

– بری شوارتز (@rustybrick) 9 فوریه 2023

این پست بخشی از ستون جستجوی روزانه ع، روز ما است که در آن ع، های جالب و سرگرم کننده مربوط به صنعت جستجو را پیدا کرده و با خوانندگان خود به اشتراک می گذاریم.




منبع: https://www.seroundtable.com/p،tos/microsoft-satya-،ella-2008-live-search-34891.html

ساتیا نادلا از مایکروسافت در سال 2008 در جستجوی زنده

ساتیا در سال 1992 به مایکروسافت پیوست، او در سال 2008 معاون ارشد تحقیق و توسعه بخش خدمات آنلاین بود که این سخنر، را انجام داد. ،وان او همچنین ممکن است معاون شرکت راه حل های تجاری و گروه پلتفرم جستجو و تبلیغات در آن زمان باشد. او در 4 فوریه 2014 مدیرعامل مایکروسافت شد.

بعد از دیدن مدیر عامل مایکروسافت، ساتیا نادلا، در حال معرفی بینگ جدید در روز سه شنبه، کمی نوستالژیک شدم. پس از اینکه به طور مبهم به یاد آوردم که او در سال 2008 برای جستجوی زنده (اکنون بینگ) همین کار را انجام داده بود، سوابق خود را دوباره بررسی کردم.

آه، روز های خوب قدیمی.

در هر صورت، اگر آن را از دست دادید، می‌تو،د پوشش جدید بینگ جدید را اینجا بخو،د.

من همچنین ایمیلی را به اشتراک گذاشتم که ساتیا پس از جلسه خصوصی ما درباره جستجوی زنده در توییتر برای من ارسال کرد:

من ع، بالا را از کنفرانس PubCon/WebmasterWorld در نوامبر در ، وگاس پیدا کردم. او سخنر، اصلی را داشت، من حتی آن را به صورت زنده در وبلاگ قرار دادم (نگاه ، به گذشته سرگرم کننده است…).

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است