سئوی اسلش دنباله دار (بهترین روش های URL)


این راهنما سئوی اسلش انتهایی را پوشش می دهد.

در زیر، متوجه خواهید شد که چگونه اسلش انتهایی بر عملکرد بهینه‌سازی موتور جستجوی وب‌سایت در گوگل تأثیر می‌گذارد و همچنین مشکل اصلی اسلش جلو (/) در انتهای URL می‌تواند برای صفحات وب ایجاد شود. علاوه بر این، فهرستی از نکات و بهترین روش‌ها در مورد استفاده از اسلش انتهایی در URL برای سئو دریافت خواهید کرد تا بتو،د رتبه‌بندی سایت‌های خود و ،یدن توسط ،کبوت‌های موتورهای جستجو را بهبود بخشید.

این راهنمای سریع خود را برای اسلش انتهایی و سئو در نظر بگیرید.

سئوی اسلش دنباله دار

سئوی اسلش دنباله دار

اسلش انتهایی در سئو می‌تواند باعث ایجاد مشکلاتی در محتوای تکراری، ارزش لینک و ،یدن شود، اگر به درستی در یک وب‌سایت بررسی نشود. بهینه سازی اسلش انتهایی برای سئو برای بهبود رتبه بندی ارگ،ک و دیده شدن موتورهای جستجو مهم است.

آیا گوگل به اسلش های انتهایی اهمیت می دهد؟

گوگل به اسلش های انتهایی اهمیتی نمی دهد و با هر URL به طور جداگانه (و به طور مساوی) برخورد می کند، صرف نظر از اینکه دارای یک اسلش انتهایی باشد یا خیر. اگر اسلش انتهایی به درستی به نسخه ترجیحی هدایت نشود، گوگل دو نسخه از محتوا را می بیند.

اگر می‌خواهید وب‌سایت شما بهترین نتایج را در صفحات نتایج موتور جستجوی Google (SERPs) داشته باشد، باید یک قالب ترجیحی برای اسلش انتهایی تعیین کنید، همانطور که بعداً در این راهنما مورد بحث قرار گرفت.

آیا اسلش های انتهایی روی سئو تاثیر می گذارند؟

اسلش های انتهایی بر سئو تاثیر می گذارد و می تواند منجر به مشکلات رتبه بندی در موتورهای جستجو برای محتوای تکراری بدون اسلش انتهایی در URL شود. استفاده نادرست از اسلش انتهایی نیز تأثیر قابل توجهی بر SEO برای سیگنال های رتبه بندی خارج از صفحه و بودجه ،یدن وب سایت دارد.

تأثیر محتوای تکراری

اگر هر دو نسخه اسلش انتهایی و اسلش غیر انتهایی یک صفحه وب حاوی محتوای ی،، باشند و هر کدام یک مقدار را برمی گرداند. 200 کد پاسخ، سپس محتوای تکراری در نظر گرفته می شود. محتوای تکراری به این م،ی است که شما دو URL دارید که برای کلمات کلیدی مشابه در موتور جستجوی گوگل رقابت می کنند. نه تنها برای SEO بد است، بلکه تجربه ضعیفی برای کاربر است.

برگه جستجوی کلمات کلیدی جستجوگرها را دانلود کنیدبرگه جستجوی کلمات کلیدی جستجوگرها را دانلود کنید

تاثیر رتبه صفحه

موتور جستجوی گوگل از PageRank برای سنجش محبوبیت و اهمیت یک صفحه وب برای کلمات کلیدی هدف آن استفاده می کند. و رتبه صفحه توسط سیگنال های بهینه سازی موتور جستجوی خارج از سایت در قالب بک لینک تعیین می شود.

با این حال، زم، که دو نسخه از یک صفحه در دامنه (با و بدون اسلش انتهایی) وجود داشته باشد، مقدار PageRank می تواند برای یک وب سایت مشکل ساز شود. اگر نیمی از بک لینک ها به URL با اسلش انتهایی و نیمی دیگر به URL بدون آن اشاره می کنند، ارزش لینک ت،یم می شود. در نتیجه ارزش پیج رنک برای سئو پایین تر است.

تأثیر بودجه ،یدن

گوگل تعداد محدودی منابع دارد، بنابراین، هر وب سایتی بودجه ،یدن مخصوص به خود را دارد که توسط مالک سایت نمی تواند افزایش یا کاهش یابد. این بدان م،است که باید کارایی ،یدن وب سایت خود را تا حد امکان بهبود بخشید تا در هر بازدید از ربات Google، حدا،ر تعداد URL های ،یده شده در وب سایت را بدست آورید. در غیر این صورت، ممکن است محتوای جدید یا محتوای به روز شده از دست رفته و به درستی ایند، یا رتبه بندی نشود تا کاربران بتوانند آن را در SERP پیدا کنند.

گوگل توصیه می کند که برای بهبود عملکرد ،یدن سئو سایت خود، مشکلات محتوای تکراری را با اسلش های انتهایی برطرف کنید. می تو،د این کار را از طریق تنظیمات سیستم مدیریت محتوا (CMS)، فایل htacess. یا یک بر،ب پیوند cananoical انجام دهید.

Ezoic را امتحان کنید

نکاتی در مورد استفاده از اسلش انتهایی در URL برای SEO

  • افزودن یک اسلش انتهایی در انتهای URL ها قالب ترجیحی برای محتوای وب سایت است.
  • صاحبان وب سایت می توانند از هر نسخه ای که دوست دارند استفاده کنند: با یا بدون اسلش انتهایی. با این حال، ساختارهای URL باید برای جلوگیری از سردرگمی یا مشکلات آینده سازگار باشند.
  • همیشه از نسخه ترجیحی URL در پیوندهای داخلی استفاده کنید.
  • اگر هر دو نسخه اسلش انتهایی و اسلش غیر انتهایی حاوی محتوای ی،، هستند، از تغییر مسیر 301 برای حل نسخه ترجیحی برای کاربر و موتورهای جستجو استفاده کنید.
  • اگر تغییر مسیر 301 امکان پذیر نیست، از یک تگ پیوند متعارف استفاده کنید (rel="canonical") در ،مت سر HTML صفحه تکراری برای اشاره به نسخه ترجیحی.

در اینجا نمونه ای از کد HTML برای تنظیم یک تگ پیوند متعارف من، آورده شده است:

<link rel="canonical" href=" />

اگر می خواهید در مورد اسلش های انتهایی در URL های وب سایت اطلاعات بیشتری ،ب کنید، این راهنمای دیگر در مورد اسلش انتهایی را بررسی کنید. در مورد اهمیت اسلش های دنباله دار و همچنین روش های مختلف استفاده از وردپرس، htaccess. و تگ های متعارف برای تنظیم تغییر مسیرهای من، برای سئو بیشتر می شود.

خلاصه سئوی اسلش دنباله دار

امیدوارم از این راهنما در مورد سئوی اسلش انتهایی لذت برده باشید.

همانطور که متوجه شدید، در صورت مدیریت نادرست، خط پایین در بهینه‌سازی موتور جستجو می‌تواند تاثیر زیادی بر رتبه‌بندی گوگل داشته باشد. بنابراین، شما باید یک نسخه ترجیحی را برای اسلش رو به جلو در انتهای URL (با یا بدون آن) انتخاب کنید و برای بهبود سئو سایت، آن قالب را در سرتاسر وب سایت دنبال کنید.

استفان هاکمن یک کارآفرین و بنیانگذار SEO Chatter است. او در بهینه سازی موتورهای جستجو و بازاریابی دیجیتال تخصص دارد و از سال 2005 شیفته سئو شده است. هدف استفان این است که بهترین نکات و اخبار در مورد بازاریابی موتورهای جستجو را به اشتراک بگذارد تا بتو،د ترافیک بیشتری برای وب سایت خود داشته باشید.

ازوئیکاین آگهی را گزارش کنید




منبع: https://seochatter.com/trailing-slash-seo/

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است