سئوکارها مرور وب را برای نابینایان واقعا بد می کنند…

بحث انجمن در ماستودون.


منبع: https://www.seroundtable.com/seo-spam-blind-screen-readers-34379.html

اینم اسکرین شات از پست:

جان اضافه کرد که این شخص گفت که اوضاع در حال بهتر شدن است، او نوشت: “از شنیدن اینکه آنها نیز شاهد کاهش این نوع سوءاستفاده بودند خوشحال شدم.”

اما بله، سعی کنید یک صفحه خوان دانلود کنید و وب را طوری مصرف کنید که گویی بینایی دارید. ببین چه جوری برات پیش میاد…

اوه بله، من در Mastodon بسیار فعال هستم، می تو،د من را دنبال کنید c.im/@rustybrick اگر می خواهید

جان نوشت: «امروز با ،ی ملاقات داشتم که برای رفت و آمد آنلاین به #اسکرین‌خوان‌ها متکی است.» جان گفت که برخی از ترفندهای قدیمی سئو مانند پر ، کلمات کلیدی و انداختن متن جایگزین در تصاویر کوچک نامرئی با کلمات کلیدی و این نوع موارد، کار را برای ،، که از صفحه‌خوان‌ها استفاده می‌کنند سخت یا غیرممکن می‌کند. جان گفت: «شنیدن اینکه چگونه ترفندهای #سئوی قدیمی مانند #پر ، کلمات کلیدی در #متن جایگزین و برای تصاویر 1 پی،لی، و تغییرات متن پنهان (اندازه، رنگ، خارج از صفحه) بخشی از زندگی آنلاین عادی آنهاست. بسیار غم انگیز است (و بله، من نیز در آن روز صفحاتی از این دست ساختم). فقط تصور کنید که اگر این برای شما سئو باشد، در مورد دنیای سئو چه فکر می کنید…”

جان مو، در به اشتراک گذاشت ماستودون که او با شخصی ملاقات کرد که برای مصرف وب به صفحه‌خوان‌ها متکی است. و او به او توضیح داد که چگونه ترفندهای قدیمی سئو باعث می شود خواندن وب با استفاده از صفحه خوان ها، خوب بگوییم، خوشایند نیست.

برای اندازه واقعی کلیک کنید

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است