ریک ماریانو در مورد اتوماسیون و لمس انسانی برای استراتژیست های حساب بازاریابی


وی همچنین گفت که سیستم های مدیریت پروژه در این تلاش ها بسیار مهم هستند. به این ترتیب می د،د چه کاری باید انجام دهید، چگونه آن را انجام دهید، و سپس ببینید که چگونه نتایج حاصل شده است. سپس اگر PM رفت، PM جدید نیز باید بداند که از کجا، سریع و کارآمد تحویل بگیرد.

در بخش اول، ما در مورد اینکه چگونه ریک ماریانو به ساخت LocalEdge برای ارائه خدمات بازاریابی دیجیتال با حجم بالا با هزینه کم کمک کرده است، صحبت کردیم. در این بخش بعدی، ریک به طور دقیق‌تر توضیح داد که چگونه می‌تواند ،ب و کار و کارکنان را برای انجام این وظایف ساختار دهد.

سپس، کمی از موضوعی که در بخش اول به آن پرداختیم، دوباره به رشد آژانس پرداختیم. او نکاتی از جمله استخدام افراد من،، سعی کنید در استخدام عجله نکنید و ابزارها و گزارش هایی بسازید که همگی برای مقیاس بندی مهم هستند، ارائه کرد. ما در مورد روند ساخت این ابزارها و گزارش های نرم افزاری بسیار صحبت کردیم.

شما می تو،د در کانال یوتیوب ما مش، شوید اینجا کلیک کنید بنابراین وبلاگ بعدی را که در آن مصاحبه می کنم را از دست ندهید. من مجموعه خوبی از مصاحبه‌های برنامه‌ریزی‌شده با SEO و SEMS دارم، که نمی‌خواهید بسیاری از آنها را از دست بدهید – و قول می‌دهم که به مرور زمان به بهبود این وبلاگ‌ها ادامه دهم. اگر مایل به مصاحبه هستید، لطفا این فرم را با مشخصات خود پر کنید.

می تو،د ریک ماریانو را دنبال کنید لینکدین و در LocalEdge.

ریک توضیح داد که آنها تیم توسعه و هوش تجاری بسیار خوبی دارند که می توانند به سرعت ببینند که اولویت های ،ب و کارها کجا باید باشد. ریک گفت همه چیز در مورد اولویت بندی است، و دانستن اینکه امروز کجا باید تمرکز کرد، کلید راه اندازی یک ،ب و کار موفق در اینجا است. هر یک از استراتژیست های حساب می توانند به سرعت متوجه شوند که هنگام شروع روز خود باید روی چه چیزی تمرکز کنند.

بحث انجمن در یوتیوب.


منبع: https://www.seroundtable.com/vlog-196-34363.htmlدر اداره یک ،ب و کار از طریق اتوماسیون و استراتژی ها، لمس انسان بسیار مهم است، این ،یبی از این دو است.

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است