رویداد مایکروسافت بینگ امروز – انتظار یکپارچه سازی جستجوی ChatGPT

بحث انجمن در WebmasterWorld.




منبع: https://www.seroundtable.com/microsoft-bing-event-today-expecting-chatgpt-search-integration-34869.html

مغز با همه اخبار و اطلاعیه های جستجوی این هفته هجو می کند! سئوکاران نمی توانند بخوابند. چه روزگاری برای زنده بودن! آینده روشن 🚀

— فابریس کانل (@facan) 7 فوریه 2023

تایپ تلفن بینگ

و این هم گیفی که او از این ساخته است:

من در حال حاضر در سیاتل هستم و برای یک رویداد مطبوعاتی حضوری به پردیس مایکروسافت در ردموند رفتم. تصمیم گرفتم بروم، با این فرض که مربوط به ChatGPT و Bing باشد، اما مایکروسافت به من نگفت که در مورد چیست، و همچنین مایکروسافت به ما اجازه نمی‌دهد بگوییم که به این رویداد می‌رویم. سپس دیروز در ساعت 2 بعد از ظهر، زم، که اخبار مربوط به Google Bard منتشر شد (داستان در اینجا خواهد آمد)، مایکروسافت گفت که می تو،م در مورد این رویداد صحبت کنیم.

بنابراین بله، به نظر می رسد این رویداد مطبوعاتی در مورد راه حل Bing ChatGPT باشد. من بسیار مشتاقانه منتظرم ببینم مایکروسافت بینگ چه چیزی را در اینجا نشان می دهد و اخبار را در اینجا به اشتراک خواهم گذاشت زمین موتور جستجو و به احتمال زیاد یک تن توییت خواهد کرد @rustybrick. بنابراین حتماً من را در توییتر دنبال کنید تا آ،ین اخبار بینگ را در مورد این اخبار ببینید.

بنابراین خبر وجود دارد که یک رویداد وجود دارد، ببینید Techmeme. ایمیلی که مایکروسافت ارسال کرد می گوید: “مایکروسافت اخبار هیجان انگیزی در ماه فوریه دارد و ما می خواهیم شما را به یک تجربه حضوری در پردیس مایکروسافت در ردموند دعوت کنیم.”

و ما این ع، را از ساتیا نادلا، مدیر عامل مایکروسافت با سم ،من از OpenAI در شب گذشته داریم:

بیشتر به زودی.

“در این مرحله نمی‌تو،م چیزهای بیشتری را به اشتراک بگذاریم، اما شما نمی‌خواهید آن را از دست بدهید. این دعوت فقط برای شماست، اما اگر نمی‌تو،د شرکت کنید، لطفاً به ما اطلاع دهید و خواهیم دید که آیا می‌تو،م یا نه. مایکروسافت اضافه کرد که یکی دیگر از هم تیمی های خود را در نظر بگیرید.

سلام از ردموند! برای رویداد فردا هیجان زده هستم pic.twitter.com/b7TUr0ti42

– سم ،من (@sama) 6 فوریه 2023

در اینجا اسکرین شات صفحه اصلی است که کادر جستجو را باز و بزرگ می کند و می گوید “هر چیزی از من بپرس”:

برای اندازه واقعی کلیک کنید

رابط چت جستجوی بینگ

در اینجا اسکرین شات او از نتایج است که پاسخ ها برگردانده می شوند:

برای اندازه واقعی کلیک کنید

سپس پس از انتشار اخبار گوگل، مایکروسافت ایمیلی ارسال کرد و گفت: “با توجه به اطلاعیه های اخیر، اکنون ممکن است شرکت خود را در جلسه توجیهی فردا در ردموند تایید کنید و از زبان دعوت نامه برای جلسه توجیهی استفاده کنید.”

من انتظار دارم که این بسیار شبیه به نشت رابط Bing ChatGPT باشد که قبلاً به آن پرداختیم. این اسکرین شات ها هستند:

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است