ثبت نام امروز برای «روندهای وفاداری مصرف کننده برای تماشای ایجاد یا ش،تن روابط با برندارائه شده توسط مرکل.
به رهبران وفاداری Merkle و Salesforce بپیوندید تا آ،ین روندها در وفاداری مصرف کننده – از جمله یافته های گزارش فشارسنج وفاداری 2022 Merkle را تجزیه کنند – و راه هایی را به اشتراک بگذارید که شرکت ها می توانند از این روندها برای ایجاد روابط عمیق تر و سودآورتر استفاده کنند.
درباره نویسنده
سینتیا رامسران مدیر محتوای سفارشی در رسانه سوم، ناشران Search Engine Land و MarTech است. تخصص سینتیا یک داستان نویس چند کانالی با بیش از دو دهه تجربه در زمینه بازاریابی محتوا/تحریریه است. او نویسنده/تهیه کننده CNBC.com بود و رهبری فکری را برای KPMG ایجاد کرد. سینتیا اهل کوئینز، نیویورک است و لیسانس و MBA خود را از دانشگاه سنت جان به دست آورده است.