روز جهانی بازاریابی 2023: کنفرانس 24 ساعته سمروش


این پست توسط سمروش حمایت شده است. نظرات بیان شده در این مقاله مربوط به خود اسپانسر است.

تصور کنید 24 ساعت نکات بازاریابی را از کارشناسان برندهای برتر مانند گوگل، آمازون، پینترست و ادوبی دریافت کنید.

اکنون، تصور کنید که آن بینش های ارزشمند را به صورت رایگان دریافت کنید.

با تشکر از سمروش، این ایده لازم نیست فقط در تصور شما وجود داشته باشد زیرا کنفرانس روز جه، بازاریابی آنها آن را به واقعیت تبدیل کرده است.

اولگا آندرینکو، معاون بازاریابی برند در Semrush می گوید: «روز جه، بازاریابی رویداد رویایی من است.

من قبلاً کنفرانسی مانند آن را ندیده بودم. بنابراین، من از ما در Semrush می‌خواستم که برنامه‌ای بی‌نظیر، پیچیده و قابل توجه و در عین حال ساده و آسان برای هر ،ی بپیوندیم و تماشا کنیم.»

بنابراین دقیقاً روز جه، بازاریابی (GMD) چیست و هنگام شرکت در آن چه انتظاری می تو،د داشته باشید؟

خوب، برای شروع، این یک رویداد بدون وقفه و پخش زنده در سراسر جهان است – و واقعاً در نوع خود بی نظیر است.

GMD شامل 48 جلسه جایی که شما می تو،د همه چیز را از چگونه یاد بگیرید ضد رکود ،ب و کار شما به چگونه یک جامعه قوی در رسانه های اجتماعی بسازیم.

در روز پنجشنبه، 16 فوریه، این کنفرانس بازاریابی 24 ساعته به صورت زنده از سه استودیو در نیویورک، لندن و دبی پخش می شود.

روز جه، بازاریابی با بیش از 150 سخنران برجسته از بزرگترین برندهای جهان، مطمئناً دانش ارزشمندی را در اختیار شما قرار می دهد تا در استراتژی های خود به کار ببرید. زیرا همانطور که آندرینکو می گوید:

“،ی که نمی خواهد نکات بازاریابی را از او کشف کند گوگل، متا، و TikTok? یا یاد بگیرید چگونه ای، با،، ووگ، و نستله محصولات خود را برای مخاطبان خود بازاریابی کنند؟»

علاوه بر این، بازاریابان و صاحبان مشاغل این فرصت را خواهند داشت که مستقیماً از طریق سؤالات بلادرنگ با کارشناسان ارتباط برقرار کنند.

و بهترین بخش از همه؟ GMD کاملا است رایگان برای حضور.

فرصت خود را برای برقراری ارتباط با متخصصان بازاریابی از سراسر جهان از دست ندهید. ثبت نام رایگان در globalmarketingday.com.

چه موضوعاتی در GMD 2023 پوشش داده خواهد شد؟

همیشه فن‌آوری‌ها و استراتژی‌های جدیدی برای یادگیری و بهبود وجود دارد، به خصوص که چشم‌انداز بازاریابی دیجیتال همچنان در حال تکامل است.

روز جه، بازاریابی طیف گسترده ای از موضوعات را پوشش می دهد تا بینش های به روز و اطلاعات مرتبط را در اختیار شرکت کنندگان قرار دهد.

آندرینکو می‌گوید: «هدف ما الهام بخشیدن به بازاریابان برای پیاده‌سازی چیزی جدید در رویکردشان یا حتی باز ، فصل جدیدی در مسیر شغلی‌شان است.

کنفرانس امسال موضوعاتی از قبیل:

  • سئو.
  • محتوا.
  • تبلیغات.
  • کمپین های برند
  • راه حل های هوش مصنوعی
  • توسعه تیم از راه دور
  • آینده کار.

ما همه آن را در روز جه، بازاریابی پوشش می‌دهیم، زیرا می‌د،م که همه حوزه‌های بازاریابی به هم مرتبط هستند و برای به‌روز ماندن مهم است.»

برای ،ب اطلاعات بیشتر در مورد موضوعاتی که در GMD 2023 مورد بحث قرار خواهند گرفت، به ادامه مطلب مراجعه کنید دستور کار کامل رویداد.

بلند،ایی که در GMD 2023 معرفی خواهند شد چه ،، هستند؟

آندرینکو می گوید: «ما سخنرانان و کارشناسان مهمان را از سرتاسر جهان انتخاب کردیم، بنابراین سوابق و تجربیات متنوعی وجود دارد.

و ما ساختار هر جلسه را به گونه‌ای تنظیم کرده‌ایم که هر بازاریاب یا هر ،ی که علاقه‌مند به تبلیغ ،ب‌وکار خود است، بتواند از این رویداد 24 ساعته با مطالعات موردی بر اساس تجربه‌های دست اول، روندهای به‌روز، و نکات قابل اجرا دور شود. ترفندها.»

هر سخنران در روز جه، بازاریابی بینش خود را به مدت 15 دقیقه به اشتراک می گذارد، قبل از اینکه دو کارشناس مهمان دیگر برای یک بحث پانل 15 دقیقه ای به آنها بپیوندند.

این پنل متشکل از مهمان، از پیشینه‌های مختلف، مانند آژانس‌ها یا برندهای دیگر، خواهد بود تا نظرات مختلفی را ارائه کند و به هر موضوع بازاریابی تغییری منحصربه‌فرد بدهد.

خود آندرینکو از استودیو در دبی به صورت زنده پخش می شود تا در مورد مدت زمان لازم برای رتبه بالاتر در گوگل صحبت کند.

او می‌گوید: «من نمی‌توانم منتظر بمانم تا در جلسات دیگر در زمینه برندسازی، رسانه‌های اجتماعی و کمپین‌های خلاق شرکت کنم. “اگر به رویکردهای ضد رکود در بازاریابی دیجیتال و آینده کاری علاقه دارید، ما نیز چیزی برای شما داریم.”

برخی از سخنران، که او به خصوص مشتاق است شامل شود:

  • لیندا لی، رئیس بخش مشتری، بازاریابی و تجارت الکترونیک در H&M Americas: لیندا بازاریابی، تجارت الکترونیک و فعالیت‌های رویارویی با مشتری را در سراسر بازارهای ایالات متحده، کانادا و آمریکای لاتین H&M مدیریت می‌کند. او بینش‌هایی را در مورد بازگرداندن مشتریان به فروشگاه‌ها و اینکه چگونه ،ب‌وکارها می‌توانند ترافیک پیاده‌روی را افزایش دهند، ارائه خواهد کرد.
  • شانل کالفاس، رئیس بازاریابی برند در نیویورک تایمز: Chanelle یک شیرجه عمیق در داستان سرایی احساسی برای برندها انجام خواهد داد. Chanelle با بیش از 15 سال تجربه در ساخت استراتژی برند جه، و توسعه خلاقانه برای مارک های نمادین مانند جنگ ستارگان، مارول، و My Little Pony، بازاریابی برند نیویورک تایمز را با “رو،مه نگاری مستقل برای یک زندگی مستقل” اخیراً به اوج رساند. پویش.
  • Tejali Shete، مدیر خلاق/مدیر هنری Amazon Prime Video: تجلی نام خود را با کار در برخی از شبکه‌های آژانس برتر دنیا مطرح کرد، از یک مدیر هنری جوان تا سطح مدیر خلاق ارشد ارتقاء یافت و در این مسیر جوایزی را نیز به دست آورد. در طول همه گیری، او شروع به ارائه تبلیغات و مهارت های خلاقانه خود به صورت رایگان به مشاغل محلی کرد. موفقیت و تقاضای زیاد او باعث شد تا آژانس Roll Dot را تأسیس کند که در کنار شغل تمام وقت خود در آمازون مدیریت می کند. او در مورد ،یب کار تمام وقت در آمازون با هیاهوی جانبی – آژانس او ​​صحبت خواهد کرد.

برای لیست کامل سخنرانان و خلاصه ای از دستور کار امسال، حتما از روز جه، بازاریابی دیدن کنید. وب سایت رویداد.

چه چیزی باعث ایجاد روز جه، بازاریابی شد؟

Semrush مدت‌هاست که با مشتری، در بیش از 180 کشور و یک جامعه جه، قوی از رهبران افکار، یک نیروگاه در فضای بازاریابی دیجیتال بوده است.

اگرچه آنها بیشتر به ،وان یک برند متمرکز بر SEO شناخته می شوند، محصولات آنها به یک برند تبدیل شده اند پلت فرم بازاریابی همه در یککه شامل بازاریابی محتوا، تحقیقات رقبا، PPC و بازاریابی رسانه های اجتماعی نیز می شود.

آندرینکو خاطرنشان می‌کند: «مخاطبان ما همیشه وبینارها را دوست داشته‌اند، بنابراین ویدیو ثابت کرده است که فرمت عالی است.»

از آنجا که میزبان ۷۰۰۰ شرکت کننده برای روز تحول دیجیتال در سال ۲۰۱۸ بود، این برند تصمیم گرفت این ایده را گسترش دهد و یک وبینار ایجاد کند که از همه رویدادهای دیگر در جهان متمایز باشد.

آندرینکو می‌گوید: «24 ساعت بی‌وقفه مانند یک چالش واقعی به نظر می‌رسید. “پس ما دنبالش رفتیم!”

روز جه، بازاریابی برای توانمندسازی بازاریابان از سراسر جهان برای ارتباط و اشتراک گذاری دانش ایجاد شد.

همچنین برای Semrush مهم بود که این دانش را برای هر ،ی در این سیاره، از راحتی خانه خود، و بدون هیچ هزینه ای در دسترس قرار دهد.

به گفته آندرینکو، این همان چیزی است که GMD را واقعاً منحصر به فرد می کند، زیرا ارزش های فراگیری، نوآوری و یادگیری مستمر آنها را منع، می کند.

Semrush اولین بار این مفهوم بلندپروازانه را در سال 2019 با بیش از 56000 ثبت نام کننده و میانگین بیش از 15000 بیننده زنده در یک زمان به کار برد.

آندرینکو می‌گوید: «ما مردم از سرتاسر جهان را به شیوه‌ای به هم متصل کردیم که قبلاً هرگز انجام نشده بود، قطعاً به روشی که شخصاً امکان‌پذیر نبود».

روز جه، بازاریابی فرصتی منحصر به فرد برای شماست تا از سایر بازاریابان در سراسر جهان یاد بگیرید، با آنها ارتباط برقرار کنید و از آنها الهام بگیرید.

ثبت نام رایگان و به بینش هایی که برای ارتقای استراتژی بازاریابی خود نیاز دارید مجهز شوید.

تاثیر جامعه روز جه، بازاریابی

“ما می خواهیم الهام بخش نسل بعدی بازاریابان باشیم! آندرینکو می‌گوید: ما دوست داریم جامعه بازاریابی جه، را گرد هم بیاوریم و این شامل استقبال از تازه‌کارها نیز می‌شود.

Semrush روز جه، بازاریابی را به ،وان مک، من، برای بازاریابان و صاحبان مشاغل ایجاد کرد تا از آنچه در صنعت می گذرد مطلع شوند و با همتایان خود بررسی کنند.

آندرینکو می افزاید: «هدف ما این است که همیشه میزبان سخنرانان برتر از بزرگترین برندهای جهان باشیم تا بازاریابان بتوانند همه چیز را در مورد روندها و بینش های بازاریابی به روز بیاموزند. ما از بازاریابان می خواهیم که آنها را در استراتژی های خود برای موفقیت به کار ببرند و در صدر بازی باقی بمانند.

چه به دنبال کشف ایده های جدید، یادگیری تاکتیک های جدید، یا به سادگی مهارت های خود را تقویت کنید، نمی خواهید رویداد امسال را از دست بدهید. ثبت نام کن برای دسترسی به اطلاعات آماری که در هیچ جای دیگری نخواهید یافت.

ماجراجویی بازاریابی منحصر به فرد خود را شروع کنید!

روز جه، بازاریابی شانس شما برای پیوستن به یک رویداد آنلاین خاص است.

آندرینکو می‌گوید: «در حالی که کنفرانس‌های آنلاین زیادی در دسترس هستند، من فکر می‌کنم که خواهید دید که کنفرانس ما تجربه‌ای منحصربه‌فرد است. “این یک کار عاشقانه است و ما تمام انرژی خود را صرف تحقق این رویداد کردیم. ما می د،م که این یک تجربه ارزشمند برای همه خواهد بود.”

Semrush حتی با خدمه استودیو حرفه ای کار می کند تا از مسائل فنی دوری کند و اطمینان حاصل کند که شرکت کنندگان بهترین تجربه را با کیفیت دارند.

و اگر نگران از دست دادن جلسات خارج از منطقه زم، خود هستید – زیرا واقعاً چه ،ی 24 ساعت بدون وقفه در ارتباط است؟ – سمروش شما را پوشش داده است.

آندرینکو اشاره می‌کند: «ما نمی‌خواهیم بازاریابان هیچ دیدگاهی را از دست بدهند، بنابراین همه جلسات را ضبط می‌کنیم». شرکت‌کنندگان ثبت‌نام شده که در زمان پخش زنده به آن ملحق می‌شوند و آن را تماشا می‌کنند، می‌توانند پس از رویداد به ضبط‌های ضبط شده دسترسی داشته باشند.

برای شروع یادگیری و ارتباط با بازاریاب های پیشرو جهان آماده اید؟ از هر کجا که هستید به صورت آنلاین وصل شوید و برای 24 ساعت بینش صنعت پرجمعیت به ما بپیوندید.

روز جه، بازاریابی 2023 از ساعت 10 صبح به وقت شرقی در 16 فوریه شروع می شود. شما را آنجا می بینیم!




منبع: https://www.searchenginejournal.com/global-marketing-day-feb-16-the-24-،ur-semrush-conference-you-just-cant-miss-spa/478473/

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است