رهنمودهای گوگل در مورد محتوای نوشتاری با هوش مصنوعی با محتوای AI Bankrate توجه نویسنده را جلب می کند

خط‌مشی‌های هر،مه ما همچنین محتوای تولید شده به صورت خودکار هر،مه را مورد بررسی قرار می‌دهد، جایی که اگر محتوا «از طریق فرآیندهای خودکار بدون توجه به کیفیت یا تجربه کاربر تولید شود» اقدام خواهیم کرد. pic.twitter.com/oBQXXvvma1

— Google SearchLiaison (@searchliaison) 12 ژانویه 2023

فوق العاده جسورانه داشتن سطوح بالای EEAT برای ریسک ، باید خوب باشد! با ابزارهایی مانند Content at Scale، شاهد پر شدن محتوای بیشتر وب خواهیم بود. منطق به من می گوید در آن نقطه سیگنال های مربوط به شهرت سایت و نویسنده و UX ممکن است نیاز به شماره گیری داشته باشند

– تونی هیل (@tonythill) 10 ژانویه 2023

برای هر ،ی که از *هر روش* برای تولید محتوای زیادی در درجه اول برای رتبه بندی جستجو استفاده می کند، سیستم های اصلی ما به سیگنال های زیادی برای پاداش دادن به محتوا نگاه می کنند که به وضوح EEAT (تجربه، تخصص، معتبر بودن و قابل اعتماد بودن) را نشان می دهد. pic.twitter.com/JDWjQguaTR

— Google SearchLiaison (@searchliaison) 12 ژانویه 2023

در نهایت، او به دستورالعمل‌های جدید EEAT می‌پردازد و می‌نویسد: «برای هر ،ی که از *هر روشی* برای تولید محتوای زیادی عمدتاً برای رتبه‌بندی جستجو استفاده می‌کند، سیستم‌های اصلی ما به سیگنال‌های بسیاری برای پاداش دادن به محتوا نگاه می‌کنند که به وضوح EEAT (تجربه، تخصص، اعتبار) را نشان می‌دهد. و امانتداری).”

و به هر حال، SISTRIX در این قطعات محتوای نوشته شده با هوش مصنوعی حفاری کرد و گفت که اینطور است رتبه خوب در گوگل – فعلا…

برای اندازه واقعی کلیک کنید

دنی افزود که “کلید موفقیت با سیستم محتوای مفید ما – و اگر محتوای مفیدی نباشد، سیستم آن را می گیرد.” سپس به گوگل ارجاع می دهد سیاست های هر،مه جایی که او گفت: “خط مشی های هر،مه ما همچنین محتوای تولید شده به صورت خودکار هر،مه را مورد توجه قرار می دهد، جایی که اگر محتوا “از طریق فرآیندهای خودکار بدون توجه به کیفیت یا تجربه کاربر تولید شود” اقدام خواهیم کرد.

حداقل 20 سال است که مردم از ماشین‌ها برای کمک به نوشتن محتوا به طور جزئی یا کامل استفاده می‌کنند، اما اکنون ماشین‌ها در نوشتن محتوا بسیار خوب هستند – تفاوت این است. در واقع جان مو، ادامه داد ماستودون دیشب، “اسپمرها 10-20 سال است که این کار را انجام می دهند. برخی افراد دوستانه و خوبی هستند، خلاقیت باهوش و خلاق دارند، اما نتایج اغلب موها را افزایش می دهد.”

گلن گیب آنچه را که بانکرات انجام می دهد حرکتی جسورانه نامید:

تونی هیل این مثال را در توییتر که تقریبا 80 هزار بار دیده شد و نزدیک به صد بار ریتوئیت شد. او گفت: “یکی از بزرگترین سایت های مالی در وب اکنون شروع به استفاده از هوش مصنوعی برای نوشتن برخی از محتوای خود کرده است. لحظه ای بزرگ در انتشار وب و سئو.”

در چند روز اخیر یا بیشتر، Bankrate توجه زیادی را در فضای سئو به خود جلب کرده است. آنها از هوش مصنوعی برای نوشتن مطالب زیادی استفاده می کنند و آن را پنهان نمی کنند. با آن، رابط جستجوی گوگل، دنی سالیوان، به جامعه SEO در مورد موضع گوگل در مورد چنین محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی پاسخ داد.

بحث انجمن در توییتر.




منبع: https://www.seroundtable.com/google-ai-content-guidelines-bankrate-34732.html

دنی سالیوان پاسخ داد توییتر با ارجاع به نظرات قبلی، آنها در مورد استفاده از هوش مصنوعی برای نوشتن محتوا گفتند. او گفت: “همانطور که قبلاً در مورد هوش مصنوعی پرسیده شد، محتوایی که در درجه اول برای رتبه بندی موتورهای جستجو ایجاد می شود، هر طور که انجام شود، خلاف راهنمایی های ما است. اگر محتوا در ابتدا برای مردم مفید باشد و ایجاد شود، مشکلی نیست.”

همانطور که قبلاً گفته شد وقتی در مورد هوش مصنوعی پرسیده شد، محتوایی که در درجه اول برای رتبه بندی موتورهای جستجو ایجاد می شود، هر طور که انجام شود، برخلاف راهنمایی های ما است. اگر ابتدا محتوا مفید و برای مردم ایجاد شده است، این مشکلی نیست.https://t.co/3rs3Yrrrk1https://t.co/TlFEbdXGAphttps://t.co/Yl9XWr5CAN pic.twitter.com/gFTE2C2wq1

— Google SearchLiaison (@searchliaison) 12 ژانویه 2023

او این اسکرین شات را به اشتراک گذاشت که در آن می‌تو،د بنکریت را ببینید که می‌گوید: «این مقاله با استفاده از فناوری خودکار تولید شده و توسط یک ویرایشگر در کادر تحریریه ما به‌طور کامل ویرایش و بررسی شده است.»

من از گوگل پرسیدم ماستودون اگر ممکن است بخواهند در مورد بر،ب جدیدی فکر کنند تا چنین محتوایی را برای آنها شناسایی کند، من شک دارم، اما هی، ما nofollow داریم.

در اینجا همه این توییت ها آمده است:

ترجمه گوگل

باز هم، گوگل محتوایی را برای مردم می‌خواهد، اما شما می‌تو،د از هوش مصنوعی برای ایده‌ها استفاده کنید و در این راه به شما کمک کند.

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است