رهبری بازاریابی: خطرات نفس

او درس های خود را در کار تیمی و زندگی خانوادگی به کار برد، اما خطرات نفس بیش از حد مستقیماً به رهبری و روابط تجاری نیز صدق می کند.

سخنر، ها با سرعت برق آسا برگزار می شد تا زم، که ،ی از آنها سوالی می پرسید. سپس، آنها به صحبت ، با ک، مانند یک مجمع مهدکودک ها روی می آوردند.

نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و ،وماً سرزمین موتور جستجو نیست. نویسندگان کارکنان در اینجا فهرست شده اند.


مثل اون معلم نباش

من یک چاقوی جیبی حکاکی شده روی قفسه ام دارم که در یکی از این تعاملات به من داد. این یک جایزه برای به اشتراک گذاشتن یک ایده بود، زیرا به نظر می رسید علیرغم مخالفتش با آن پیشنهاد خاص، از آن قدرد، می کند.

گاهی اوقات، ممکن است مرز باریکی بین اعتماد به نفس و خودخواهی وجود داشته باشد. اولی یک ویژگی کلیدی رهبری است، در حالی که دومی یک بازدارنده رهبری است.

اگر به هر یک از این سؤالات پاسخ «بله» بدهید، ممکن است لازم باشد روی بررسی نفس خود کار کنید.

  • آیا به ،وان یک رهبر، زمان زیادی را صرف صحبت در مورد موفقیت های خود می کنید و به اندازه کافی در مورد درس هایی که از ش،ت ها گرفته اید صحبت نمی کنید؟
  • آیا به ،وان یک رهبر، به جای توجه به چیزهای خوب، تمام وقت خود را صرف جست و جو ، و یافتن عیوب در افراد اطراف خود می کنید؟
  • آیا به‌،وان یک رهبر، به‌جای گوش دادن واقعی، نظرات و نظرات افراد با تجربه کمتر را به‌طور خودکار رد می‌کنید؟
  • آیا به ،وان یک همکار یا شریک تجاری، بالاتر از سر مردم صحبت می کنید یا به جای ارتباط با آنها در سطح شخصی، با آنها صحبت می کنید؟
  • به ،وان یک برند، آیا محتوای وب سایت شما به جای ارائه اطلاعات کاربردی و مفیدی که برای انتخاب شما به مشتریان بالقوه نیاز دارند، تنها تکرار تبلیغات شماست؟

یک رهبر خوب یاد می گیرد که چگونه با موقعیت های منفی کنار بیاید و از آنها به ،وان فرصت های آموزشی استفاده کند.

داوز خاطرنشان کرد که وقتی به نفس خود اجازه می دهید بر شما مسلط شود، عیب های دیگران را بزرگتر می بینید. وقتی شروع به دیدن همه چیز «اشتباه» با دیگران می کنید، تیم (یا خانواده یا ،ب و کار) را از هم جدا می کند.

در اوایل سال جاری، چهار درس رهبری را به اشتراک گذاشتم تا به افراد کمک کنم در رهبری تیمشان مؤثرتر باشند. درس 2 یک ،صر مهم برای رهبری خدمتگزار داشت: “نفس خود را در درب خانه بررسی کنید.”

خودخواهی می تواند قاتل روابط باشد

در Di،al Summit ایندیاناپولیس، ژیمناستیک مدال طلای المپیک، دومینک داوز، برخی از بینش های مهم را از تجربه خود در مورد خطرات ایگو به اشتراک گذاشت.

اگر می‌پرسید، آماده باشید، زیرا ممکن است چیزی را که می‌شنوید دوست نداشته باشید. این می تواند تمرین دیگری باشد که به شما کمک می کند یاد بگیرید که نفس خود را در خانه چک کنید.


در نهایت، تیم به دلیل دودستگی و طرفداری از هم می پاشد.

برخورد با موقعیت های منفی

او حتی سخنر، خود را با نمایش ویدیویی از یکی از بزرگترین ش،ت های عمومی خود – سقوط بدنام در دوران او – آغاز کرد تمرین روتین زمین المپیک 1996. در مورد بررسی نفس خود در درب صحبت کنید!

حالا اینجا شخصی است که چیزهای زیادی برای لاف زدن دارد. با وجود آن، سخنر، اصلی او پر از درس هایی بود در مورد اینکه چگونه نفس می تواند مانع موفقیت شود.

اگر رهبری هستید که چیزی جز ایراد نمی بیند، مستقیم و غیرمستقیم این موضوع را در میان می گذارید. وقتی این اتفاق می‌افتد، افرادی که قرار است رهبری کنید دلسرد می‌شوند.

در این فرآیند، زم، را برای گفتن به فرد اختصاص دهید:

  • کاری که آنها درست انجام دادند.
  • چه اشتباهی ،د.
  • سپس، دوباره روی کارهایی که به خوبی انجام می دهند تمرکز کنید.

یکی از راه‌های انجام این کار همان چیزی است که رهبر تجارت دیو رمزی آن را «ساندویچ توبیخ» می‌نامد.

به‌جای اینکه تمرین «نشان دادن انگشت» باشد، افراد را تشویق می‌کند تا با ایجاد کارهایی که به خوبی انجام می‌دهند بر کاستی‌ها غلبه کنند.


من دریافته‌ام که موفقیت یا ش،ت به‌،وان یک متخصص بازاریابی دیجیتال می‌تواند به این بستگی داشته باشد که فرد چقدر می‌تواند جنبه‌های پیچیده و فنی سئو، PPC و سایر زمینه‌ها را بدون صحبت ، بر سر مردم یا صحبت ، با آنها توضیح دهد.

یکی از بهترین خلاصه های کنار گذاشتن نفس در روابط تجاری توسط بیل ریب، مدیر عامل سابق Wilsonart International بود.

من شخصا ریب را نمی‌شناختم، اما در تعاملات حرفه‌ای‌ام با او، او همیشه حواسش به ایده‌ها بود، حتی زم، که با آنها موافق نبود. هنگامی که او مخالف بود، دلایل محکمی برای این کار داشت و آنها را به شیوه ای مهربانانه و حرفه ای در میان گذاشت.

درباره نویسنده

در نهایت، از درخواست بازخورد صریح در مورد اینکه دیگران چگونه رفتار شما را درک می کنند، نترسید.

المر بوتین معاون عملیات در WrightIMC، یک آژانس بازاریابی دیجیتال با خدمات کامل مستقر در دا،. او پس از حرفه ای در ارتش ایالات متحده به ،وان مترجم و تحلیلگر اطلاعاتی، بیش از 25 سال در بازاریابی دیجیتال کار کرده است و همه چیز را از کدنویسی و بهینه سازی وب سایت ها گرفته تا مدیریت تلاش های مدیریت شهرت آنلاین به ،وان یک پیمانکار مستقل، مدیر وب سایت شرکتی و در تنظیمات آژانس انجام داده است. او دارای تجربه و تخصص گسترده ای است که برای مشاغل در هر اندازه کار می کند، از SMB ها گرفته تا شرکت های با اندازه 5 فورچون، از جمله Wilsonart، Banfield Pet Hospital، Corner Bakery Cafe، Ford Motor Company، Kroger، Mars Corporation، و Valvoline. بهینه سازی وب سایت ها با تمرکز بر تجارت الکترونیکی، اطلاعاتی، آموزشی و بین المللی.


منبع: https://searchengineland.com/marketing-leader،p-ego-388985

این یک مثال عالی از بررسی نفس خود در درب خانه است.

غذای آماده برای رهبران و برندها

بحثی مانند این، منفی بودن را در پرتو چیزهای مثبت چارچوب بندی می کند.

جدید در زمین موتورهای جستجو

خیلی ساده بود: “خدمت به مشتری. خدمت به شرکت. خدمت به مردم.”

دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.


چگونه این در روابط تجاری اعمال می شود

رفتار خودخواهانه اغلب می تواند نقطه کوری برای همه ما باشد.

گاهی اوقات، ما این دو را با هم اشتباه می‌گیریم – بنابراین مهم است که خودمان را تماشا کنیم، بنابراین خیلی به «منطقه نفس» نرویم.

من در مدرسه معلمی داشتم که به نظر می رسید دوست داشت صحبت های خود را بشنود.

منیت خود را کنار بگذارید و یاد بگیرید که چگونه با افرادی که با آنها در ارتباط هستید ارتباط بهتری برقرار کنید. ارتباط با آنها بدون ایگو به شما کمک می کند ارزش آنچه را که به رابطه می آورید را بهتر نشان دهید.

Ego همچنین می‌تواند مانع ایجاد روابط با تیم‌ها و مشتریان شود.

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است