رده جدید تبلیغات نتفلیکس با قیمت غیر قابل پیش بینی همراه است


نظرات بیان شده در این داستان صرفاً متعلق به نویسنده است و منع، کننده دیدگاه ها و اعتقادات مجله موتور جستجو یا شرکت های وابسته به آن نیست.

با توجه به چالش‌های اقتصادی، مصرف‌کنندگان برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها به همه جا سرازیر می‌شوند.

نتفلی، پس از دریافت واکنش مصرف کنندگان از افزایش قیمت اشتراک، جدیدترین سطح خود را عرضه کرد: Basic with Ads، در نوامبر 2022.

اشتراک ردیف تبلیغات 6.99 دلار در ماه است – تقریباً 55٪ در ماه کمتر از اشتراک استاندارد آن.

در حالی که هزینه ماهانه برای مصرف کنندگان کمتر است، جدیدترین ردیف دارای بر،ب قیمت پنهان است.

زمان تبلیغات غیر قابل پیش بینی

در رده جدید Netflix Basic with Ads، کاربران می توانند حدود 4 تا 5 دقیقه تبلیغات در ساعت را انتظار داشته باشند.

چگونه این اشتراک با سایر اشتراک‌های تلویزیون متصل قابل مقایسه است؟

مقایسه تعداد دفعات نمایش تبلیغات نتفلی، در مقایسه با سایر خدمات پخش.اعتبار تصویر: ج، ایجاد شده توسط نویسنده، نوامبر 2022. منابع اطلاعات در تصویر پیوند داده شده است.

در حالی که میزان زمان تبلیغات در ساعت برای نتفلی، با سایر سرویس های پخش قابل مقایسه است، مشکل طول، مدت این است چه زم، یک تبلیغ نمایش داده خواهد شد زمان بندی تبلیغات غیرقابل پیش بینی است، که تجربه کاربر را مختل می کند.

محتوای ویدیویی برای تبلیغات در مقایسه با سایر سرویس‌های پخش، چیزی است که انتظار دارید. اما همین موضوع در دست است – چه زم، آیا این در تجربه تماشای کاربر در نتفلی، نشان داده می شود؟

مطابق با جی پیترز از جانب آستانه، تجربه تبلیغاتی کاربر بین انواع محتوای مصرف شده به طور چشمگیری متفاوت است:

نمونه‌ای از کارمند The Verge به جزئیات تجربه‌اش از تبلیغات نتفلی، می‌پردازد.اعتبار تصویر: جی پیترز، TheVerge.com

همانطور که از این مثال می بینید، میزان تبلیغات و همچنین نحوه قرارگیری تبلیغات متناقض است، که منجر به این باور می شود که نتفلی، در حال آزمایش برای یافتن بهترین تعامل نه تنها برای کاربران بلکه برای تبلیغ کنندگان است.

،اوین خاص با قیمت ممتاز عرضه می شوند

دومین تفاوت Netflix Basic with Ads مربوط به نمایش‌ها و فیلم‌هایی است که در این سطح ارائه می‌شوند.

شبیه به تجربه تبلیغات غیرقابل پیش‌بینی، ،اوین موجود در سطح پایه بدون قافیه یا دلیل بسیار پراکنده به نظر می‌رسند.

این محدودیت نباید مانند نتفلی، برای کاربران غافلگیر کننده باشد اعلام کرد این در ماه جولای

،اوینی که برای کاربران Basic در دسترس نیستند یک قفل قرمز نشان می‌دهند که نشان‌دهنده محدود بودن آن است.

به نظر می‌رسد که قفل قرمز یک «تماس برای اقدام» غیرفعال است، زیرا کاربران می‌توانند روی ،وان قفل‌شده کلیک کنند، که آنها را به صفحه ارتقاء می‌برد.

نظر من این است که استراتژی مش، نتفلی، این است که کاربران جدید را به این سرویس جذب کند یا مش،ان قبلی را به سطح قیمت پایه بازگرداند. این می تواند به رشد و افزایش تعداد مش،ین آنها پس از کاهش قیمت ها کمک کند.

هنگامی که کاربر وارد می‌شود، محدود ، ،اوینی که ممکن است برای کاربران «باید» باشد، سعی می‌کند ارزش ارتقا را به کاربران نشان دهد.

چگونه تبلیغ‌کنندگان می‌توانند تعامل تلویزیونی متصل را پیش‌بینی کنند؟

تبلیغات تلویزیونی متصل برای مصرف کنندگان چیز جدیدی نیست. برندها ،ج ،د 400 میلیون دلار در تبلیغات تنها در Hulu در سال 2021.

در شرایط عدم قطعیت اقتصادی، مصرف کنندگان ممکن است مایل باشند که تجربه تماشای خود را فدای تبلیغات کنند و در عین حال سعی در صرفه جویی در هزینه داشته باشند. اما اگر تجربه مشاهده کاهش یابد، ممکن است مصرف کنندگان تمایل کمتری به درگیر شدن با تبلیغات تلویزیونی متصل داشته باشند.

در حالی که هنوز خیلی زود است که در مورد Netflix Basic با تبلیغات صحبت کنیم، اما نگر، رایج مصرف کنندگان از سایر سرویس های پخش این است که عدم تنوع در تبلیغات

در سال 2021، Morning Consult یک اقدام را انجام داد نظرسنجی به مصرف کنندگان در مورد تجربه آنها با تبلیغات سرویس های پخش. برطبق بررسی ها:

  • 69 درصد از کاربران فکر می ،د تبلیغاتی که دریافت کرده اند تکراری است
  • 79 درصد از کاربران از این تجربه آزاردهنده بودند

بنابراین، این برای تبلیغ کنندگان چه م،ایی دارد؟

بسته به اینکه چگونه به آن نگاه می کنید، بازاریابان می توانند این را به صورت زیر ببینند:

  • یک فرصت. اگر تعداد زیادی تبلیغات تکراری وجود داشته باشد، این می تواند به این م،ی باشد که رقابت در تلویزیون متصل/OTT کم است. اگر چنین است، فرصت آگاهی از برند می تواند برای شما مقرون به صرفه تر باشد قبل از اینکه بازار OTT بیش از حد اشباع شود.
  • نشانه دور ماندن اگر سرویس‌های استریم تجربه تماشای مصرف‌کننده را اصلاح نکنند، کاربران کمتر با تبلیغات درگیر می‌شوند. و اگر ،اوین با نرخ بالاتری محدود شوند، مصرف‌کنندگان ممکن است با نرخی سریع‌تر از قبل از آن خارج شوند. این به ،ه خود به م،ای هزینه بالا برای هر تعامل برای تبلیغ‌کنندگان است. این می تواند یک سرمایه گذاری پرخطر برای برندهایی با بودجه محدود باشد.

خلاصه

جدیدترین سطح قیمت Netflix به آنها اجازه می دهد تا با سایر سرویس های پخش با قیمت پایین تر رقابت کنند. این یک حرکت استراتژیک عالی از سوی آنها است، و فضای OTT را برای تبلیغ کنندگان باز می کند تا در مقابل کاربر، قرار بگیرند که ممکن است از سایر خدمات پخش استفاده نکنند.

در حالی که نوع طرح جدید است، نتفلی، (و همچنین تبلیغ‌کنندگان) باید تعامل کاربران را از نزدیک زیر نظر داشته باشد و هر محور استراتژیک لازم را برای به حدا،ر رساندن تعامل و رشد مش، انجام دهد.

در حالی که تبلیغات نتفلی، برای شرکت های تبلیغاتی بزرگتر باز است، من انتظار دارم که آنها در سال آینده یک پلت فرم تبلیغاتی داخلی مشابه Hulu را راه اندازی کنند.

آیا هنوز تبلیغات تلویزیون متصل/OTT را امتحان کرده‌اید؟ تجربه شما چی بوده؟ آیا ارزش سرمایه گذاری را دارند؟


تصویر ویژه: Ko،ro K/Shutterstock




منبع: https://www.searchenginejournal.com/netflix-ads/470664/

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است