راهنمای شما برای شروع

توجه داشته باشید که ویترین‌ها فقط برای ،ب‌وکارهای داخل ایالات متحده در دسترس هستند، اما اپل در تلاش است تا در ماه‌های آینده آن‌ها را در سطح جه، در دسترس قرار دهد.

Apple-Business-Connect-Ecosystem-S،wcase-Walmart
ویترین Walmart، Apple Business Connect

جدید در زمین موتورهای جستجو

اگر در حال ایجاد یک مکان جدید هستید، باید جزئیات آدرس خود را اضافه کنید و مطمئن شوید که پین ​​نقشه بالای ورودی مکان شما قرار دارد. در صورت نیاز می تو،د مختصات دقیق را اضافه کنید.

مشتریان را به درب منزل خود راهنمایی کنید

بعد، به وب سایت Apple Business Connect، نوع ،ب و کار خود را انتخاب کنید (کوچک، شرکتی یا شریک شخص ثالث) و با Apple ID خود وارد شوید.

در طول راه اندازی، اپل شروع به ساخت پیش نمایش کارت مکان شما می کند. به گفته اپل:

اولین، اپل آیدی بسازید اگر قبلا یکی را ندارید

برای مکان های مجرد و ،ب و کارهای کوچک زیر 25 مکان، اولین قدم شما جستجو یا ایجاد مکان شما خواهد بود.

تأیید ،ب و کار شما ممکن است تا پنج روز طول بکشد.

تایید شود

اپل بیان می‌کند که دسته‌های اضافی به جستجو کمک می‌کنند و می‌توانند براساس مکان منحصر به فرد باشند.

ساعات کاری خود را اضافه کنید

این فرصت عالی برای مشاغل محلی برای تعامل با کاربران Apple Maps فراهم می کند و به گونه ای طراحی شده است که شروع به کار را برای مشاغل مختلف در هر نوع و اندازه آسان می کند.

پس از تکمیل تأیید، می تو،د شروع به اضافه ، اطلاعات اضافی به Place Card خود کنید، از جمله:

ویژگی های کارت محل و ویژگی های اضافی
انواع ویژگی ها بر اساس نوع ،ب و کار متفاوت است.

سپس باید دسته‌های اصلی و اضافی، وب‌سایت و شماره تلفن خود را اضافه کنید. (این یک منبع عالی است برای یافتن لیست کامل دسته‌های تجاری اپل.)

در دو مرحله بعدی، می خواهید ساعات اولیه، تعطیلات و ساعات کاری ویژه خود را اضافه کنید.

نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و ،وماً سرزمین موتور جستجو نیست. نویسندگان کارکنان در اینجا فهرست شده اند.


سرزمین موتور جستجو را به فید Google News خود اضافه کنید. اخبار گوگل


در این مقاله، نحوه شروع کار با Apple Business Connect را خواهید آموخت.

شروع کار با Apple Business Connect

Business Connect یک نوآوری فوق العاده هیجان انگیز و بسیار مورد استقبال اپل است.

کریستال تاینگ مدیر جه، راه حل های پیش فروش Uberall است. او بیش از یک دهه تجربه در جستجوی محلی دارد و علاقه زیادی به کمک به برندها در مدیریت تجربیات مشتری ،یبی دارد. او کارشناس محصولات پلاتینیوم نمایه ،ب و کار گوگل و عضو هیئت علمی در LocalU است.


منبع: https://searchengineland.com/apple-business-connect-s،er-guide-392128

اطلاعات بیشتر را می تو،د در راهنمای کاربری Apple Business Connect.


برای مشاغل کوچک (که اپل برندهای زیر 25 مکان را در نظر می گیرد)، باید مکان خود را در Apple Maps جستجو کنید و یا ،ب و کار منطبق را که در نتایج جستجو نشان داده شده است انتخاب کنید یا اگر ،ب و کار شما در لیست نیست، گزینه ایجاد مکان جدید را انتخاب کنید. .

با افزودن یکی از مکان های خود شروع کنید

مراحل نهایی برای راه اندازی بر روی تأیید متمرکز است. در مرحله بعد باید جزئیات شرکت خود را برای تأیید اضافه کنید تا اپل بتواند تشخیص دهد که آیا شما مخاطب من، برای مدیریت این مکان در Apple Business Connect هستید یا خیر.

جزئیات شرکت خود را اضافه کنید

اپل اخیرا Business Connect را راه اندازی کرد تا ،ب و کارها بتوانند به راحتی مکان های Apple Maps خود را ادعا و بهینه کنند. شروع به‌،وان یک ،ب‌وکار تک یا چند مکان تنها چند دقیقه طول می‌کشد.

«وقتی اطلاعات مک، را در Business Connect تغییر می‌دهید، در این پیش‌نمایش نشان داده می‌شود. بعد از اینکه تغییرات شما را برای بررسی به اپل ارسال کردید، ممکن است تا سه روز طول بکشد تا تغییرات شما در کارت مکان یک مکان در Maps منتشر شود.

Apple Business Connect سه گردش کار مختلف را ارائه می دهد:

وقتی اینجا کلیک می‌کنید، مستقیماً به صفحه تأیید ،ب‌وکار می‌روید، جایی که باید اطلاعات برند خود را وارد کنید شماره DUNS. (اپل نیز یک راه حل مفید دارد راهنمای ورود به شرکت.)

اگر مکان‌های بیشتری را مدیریت می‌کنید یا مالک آن هستید، فقط روی دکمه «افزودن» در سمت راست بالای داشبورد کلیک کنید تا فرآیند دوباره شروع شود. همچنین می‌تو،د از کاربران دیگری که برای مدیریت مکان‌های شما نیاز به دسترسی دارند دعوت کنید.

راه های بیشتر برای تعامل با کاربران Apple Maps

درباره نویسنده

کریستال تاینگ

هنگامی که مکان‌های خود را تنظیم و ادعا کردید، به مشاهده و ویرایش کارت‌های مکان خود دسترسی خواهید داشت. این شامل:

  • در حال به روز رس، جزئیات مکان شما
  • افزودن ع،.
  • انتشار ویترین.
  • بررسی عملکرد و تعامل مکان های شما در Apple Maps.

برای تکمیل راستی‌آزمایی، باید یک سند تجاری قابل شناسایی مانند ثبت ،ب‌وکار، قبض آب و برق یا قرارداد اجاره و همچنین شرح سند ارائه دهید.

اگر برندی هستید که از شخص ثالثی برای ارسال و دسترسی به داده ها از طریق API استفاده می کنید، همچنان باید اولین مکان خود را در Business Connect راه اندازی و ادعا کنید. سپس این گزینه را خواهید داشت که حساب خود را به آژانسی تفویض کنید که می تواند بقیه مکان های شما را به صورت انبوه اضافه کند.

ساعات کاری ویژه به‌،وان مجموعه‌ای از ساعات سفارشی یا موقتی توصیف می‌شوند، مانند دوره‌هایی از زم، که در دسترس بودن را تمدید یا کوتاه کرده‌اید.

برای ،ب‌وکارهای سازم،، باید روی فرم، که در پایین می‌گوید «ثبت نام شرکتی» کلیک کنید.

به ،وان یک شرکت ثبت نام کنید

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است