راهنمای حقوق و دستمزد بازاریابی دیجیتال 2023 اینجا است


حقوق

استعداد بازاریابی دیجیتال– به ویژه ،، که در سئو، محتوا، بازاریابی ایمیلی و PPC تخصص دارند-در بیشترین تقاضا باقی می ماند.

با توجه به اینکه 92 درصد از مدیران استخدامی در یافتن استعدادهای ماهر مشکل دارند، هرگز زمان بهتری برای یک جویای کار واجد شرایط نبوده است. اگر به دنبال پیشرفت شغلی، تغییر شغل یا گسترش تیم بازاریابی دیجیتال خود، Conductor’s هستید راهنمای حقوق و دستمزد بازاریابی دیجیتال 2023 آیا شما را پوشش داده است

برای دانلود Conductor به فروشگاه دیجیتال مارکتینگ مراجعه کنید راهنمای حقوق و دستمزد بازاریابی دیجیتال 2023 و گزارش روند استخدام برای دسترسی به:

  • داده های معیار محدوده حقوق و دستمزد انحصاری
  • تحقیق عمیق درباره روند استخدام
  • روندهای استخدام اضافی و استراتژی های حفظ

جدید در زمین موتورهای جستجو

درباره نویسنده

انبار دیجیتال مارکتینگ یک مرکز منبع برای استراتژی ها و تاکتیک های بازاریابی دیجیتال است. ما شامل مقالات و کتاب‌های الکترونیکی میزب،‌شده، تحقیقات اصلی، و پخش‌های اینترنتی در مورد موضوعات بازاریابی دیجیتال – از تبلیغات گرفته تا تجزیه و تحلیل، ابزارهای مدیریت کمپین SEO و PPC تا نرم‌افزار مدیریت رسانه‌های اجتماعی، تجارت الکترونیک تا بازاریابی ایمیلی و موارد دیگر هستیم. در مورد بازاریابی اینترنتی Di،al Marketing De، بخشی از Third Door Media، ناشر Search Engine Land، MarTech، و تولیدکننده مجموعه کنفرانس های Search Marketing Expo و MarTech است. به ما سر بزنید http://di،almarketingde،.com.


منبع: https://searchengineland.com/the-2023-di،al-marketing-salary-guide-is-here-388374

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است