راز رویکرد مشتری محور با بازگشت سرمایه سریعتر

برای مشاهده بیشتر وبینارهای جستجوگر زمین اینجا را کلیک کنید.


اینجاست که هوش مصنوعی وارد می‌شود. به متخصصان بپیوندید تا یاد بگیرید چگونه به بازاریابی خود در میان جمعیت کمک کنید.

ثبت نام امروز برای “توصیه تخصصی: بازاریابی خود را در این فصل تعطیلات متمایز کنید” ارائه شده توسط Blue،ft.


با تورم بالا و اعتماد مصرف‌کننده پایین، به‌علاوه اثرات طول،‌مدت بحران زنجیره تأمین، هیچ‌، نمی‌داند که در این فصل تعطیلات چه انتظاری داشته باشد. اما یک چیز مطمئن است: اگر می‌خواهید ،ب‌وکارتان موفق شود، باید از تجربیات مرتبط و مرتبط در هر تعامل با مشتری آماده باشید.

درباره نویسنده

سینتیا رامسران مدیر محتوای سفارشی در رسانه سوم، ناشران Search Engine Land و MarTech است. تخصص سینتیا یک داستان نویس چند کانالی با بیش از دو دهه تجربه در زمینه بازاریابی محتوا/تحریریه است. او نویسنده/تهیه کننده CNBC.com بود و رهبری فکری را برای KPMG ایجاد کرد. سینتیا اهل کوئینز، نیویورک است و لیسانس و MBA خود را از دانشگاه سنت جان به دست آورده است.


منبع: https://searchengineland.com/webinar-the-secret-to-a-customer-centric-approach-with-faster-roi-388258جدید در زمین موتورهای جستجو

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است