دکمه «پیوستن به فهرست انتظار» محلی Google

Google Join Wait List

میز انتظار Google Person

بحث انجمن در توییتر.




منبع: https://www.seroundtable.com/google-local-join-waitlist-،on-34766.htmlدر نمایه ،ب و کار رستوران کانادایی، گزینه جدیدی را دیده ام، “پیوستن به لیست انتظار” شاید شبیه به “بررسی زمان انتظار” یا چه چیزی باشد. آیا قبلا این را دیده اید.

در اینجا اسکرین شات های بیشتری را مشاهده می کنید:

روز گذشته ما در مورد دکمه زمان انتظار چک جدید گزارش دادیم و اکنون دکمه “پیوستن به لیست انتظار” را نیز مشاهده می کنیم. من حدس می زنم که این شما را در لیستی قرار می دهد که در یک رستوران بنشینید. این ویژگی است از سال 2019، اما من خودم به ندرت آن را دیده ام و فکر نمی کنم قبلاً آن را پوشش داده باشم.

برای اسکرین شات های مرجع- pic.twitter.com/JJMXkPW1Kg

— انوج ثاکر (@Anuj_Thaker03) 18 ژانویه 2023

اسناد راهنمای Google وجود دارد اینجا روی این.

این مورد نیز توسط Anuj Thaker مشاهده شد که چند اسکرین شات را در آن به اشتراک گذاشت توییتر. اما سرگئی آلاکوف چند سال پیش متوجه این موضوع شد، این اسکرین شات آنوج است:

باز هم، این مربوط به سال 2019 و گرگ استرلینگ است گفت، “با کلیک بر روی دکمه پیوستن به لیست انتظار صفحه ای باز می شود که زمان انتظار فعلی را مشخص می کند و به کاربران امکان می دهد اندازه مهم، خود را وارد کنند. پس از آن صفحه ای نمایش داده می شود که اطلاعات تماس کاربر را تایید می کند. کاربران متنی دریافت می کنند که وضعیت آنها را به روز می کند.”

سی سی- @rustybrick @JohnMu @JoyanneHawkins @mblumenthal @ColanNielsen

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است