دو به‌روزرسانی تأیید نشده Google، آزمایش‌های حداکثر عملکرد و تغییر داده‌های کنسول جستجو

لطفا انجام بدهید در یوتیوب مش، شوید یا از طریق iTunes یا در RSS خوان مورد علاقه خود مش، شوید. فراموش نکنید که در زیر با پاسخ من، نظر دهید و موفق باشید!


منبع: https://www.seroundtable.com/video-01-20-2023-34777.html
برای نسخه اصلی iTunes، اینجا کلیک کنید.

جستجوی موضوعات بحث:

حامی: Wix – من فقط کاری که آنها با سئو انجام می دهند را دوست دارم مرکز محتوای سئوی Wix به پاد،ت SERPsUp، چه رسد به تمام ویژگی های جدید SEO که آنها به پلتفرم Wix اضافه ،د.

حتماً در فید ویدیوی ما مش، شوید یا مستقیماً در iTunes مش، شوید، پاد،ت های اپل، S،ify، پاد،ت گوگل یا پخش کننده پاد،ت مورد علاقه خود از این به روز رس، ها مطلع شوید و ویدیو را در پس زمینه دانلود کنید. اینجاست یوتیوب نسخه فید:

این هفته ما دو به‌روزرس، تأیید نشده از Google پس از انتشار محتوای مفید و به‌روزرس، هر،مه پیوند به پایان رسید. گوگل گفت به روز رس، با کیفیت می تواند بر ،یدن و نمایه سازی تأثیر بگذارد. کنسول جستجوی گوگل گزارش عملکرد را برای ردیابی محصول به روز کرد. گوگل همچنین گزارش نمایه سازی ویدیو را برای گزارش بهتر خطا به روز کرد. اگر قو،ن robots.txt با کد وضعیت 4، ارائه شود، Google نادیده می‌گیرد. گوگل گفت فرکانس انتشار چیزی را اسپم نمی کند. جان مو، از گوگل بیشتر در مورد بخش سر صحبت کرد. Google تغییراتی در مظنه برای نمایه سازی درخواست در کنسول جستجو ایجاد نمی کند. Google Ads در حال اجرای آزمایش‌های Performance Max است. Google Business Profiles در حال آزمایش افزودن جزئیات بیشتر به ویژگی‌ها در محلی است. Google Business Profiles دارای یک باگ سرور تصویر است. جستجوی Google در حال آزمایش انتقال دکمه سفارش آنلاین به بالای صفحه است. Google یک دکمه زمان انتظار محلی بررسی دارد. Google اطلاعات آماری Google Posts را متوقف کرد. Google Maps محدودیت‌های جدیدی برای ارسال محتوای تولید شده توسط کاربر دارد. مایکروسافت بینگ در حال آزمایش موضوعات در نوار جستجو است. جستجوی Google قطعه‌های پاد،ت را در نمای فهرست حذف کرد. جستجوی گوگل در حال آزمایش دیدگاه ها و نظرات است. به علاوه، گوگل ا،اج های گسترده ای را در حالی که من در حال ضبط آن بودم اعلام کرد – 6٪ از نیروی کار آنها. و اگر می خواهید به حمایت مالی از این وبلاگ ها کمک کنید، به این آدرس بروید patreon.com/barryschwartz. این اخبار جستجوی این هفته در میزگرد موتورهای جستجو بود.

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است