دور زدن سیستم ها و نرم افزارهای مخرب

از اینکه پرچم‌گذاری کردید، به این موضوع نگاه می‌کنید متشکریم.

— AdsLiaison (@adsliaison) 14 فوریه 2023

دیشب، Google Ads شروع به تعلیق و عدم تایید انبوه کمپین های Google Ads و Google Merchant Center کرد. گزارش های متعددی از این موضوع وجود دارد که از حدود ساعت 4 بعد از ظهر به وقت شرقی در روز سه شنبه 14 فوریه شروع می شود. چیز وحشتناک این است که ما سال گذشته دقیقاً در همان تاریخ و زمان مشابهی را دیدیم – شوخی نمی کنم (دژاوو).

بله – من امروز ساعت 5:50 عصر به وقت شرقی یک گپ 9 دقیقه ای داشتم و آنها به من نگفتند، اما او به من علامت داد که تماس های زیادی وجود دارد و همه نمایندگان برای پاسخ دادن یا شنیدن نگر، های من در مورد این بعدازظهر در دسترس نبودند. روزگار دیوانه.

– جو می (@JoeMayLI) 14 فوریه 2023

جینی ماروین از Google گفت که گوگل دیشب در حال راه‌اندازی یک تعمیر است، او نوشت: “مشکل شناسایی شده است و راه حلی در حال انجام است. هیچ اقدامی از طرف شما برای ،، که تحت تاثیر قرار گرفته اند لازم نیست. ما بابت ناراحتی عذرخواهی می کنیم و از شما سپاسگزاریم. صبر.”

بله باید اشکال داشته باشد

— Mktg4TheFuture (@Mktg4theFuture) 14 فوریه 2023

عدم تایید تعلیق نقض تبلیغات گوگل

دور زدن و خطاهای نرم افزارهای م،ب در انواع گروه ها/حساب های تبلیغاتی، اما نه در همه تبلیغات در کمپین ها/گروه های تبلیغاتی.

— کالب (@CalebTennenbaum) 14 فوریه 2023

pic.twitter.com/YiX0slyTLP

– گرگ فین (@gregfinn) 14 فوریه 2023

مشکل شناسایی شده است و در حال رفع آن است. هیچ اقدامی از جانب شما برای ،، که آسیب دیده اند مورد نیاز نیست. بابت ناراحتی پیش آمده پوزش می طلبیم و از صبر شما سپاسگزاریم.

— AdsLiaison (@adsliaison) 15 فوریه 2023

https://t.co/P9MCTmi9qG

– جینی ماروین (@GinnyMarvin) 14 فوریه 2023

بحث انجمن در توییتر.




منبع: https://www.seroundtable.com/google-ads-campaign-ad-disapprovals-suspensions-34911.html

برای من هم همین اتفاق افتاد 100٪ یک مسئله پایان آنها. pic.twitter.com/zFxUqmBzMN

— ریک هوپ (@_rick،pe) 14 فوریه 2023

اعلامیه‌های عدم تایید و تعلیق مختص یا یا دور زدن سیستم‌ها و اعلامیه‌های نرم‌افزار م،ب است. به نظر می رسد که این کارها ممکن است به اشتباه انجام شده باشند، اما جینی ماروین، رابط Google Ads، گفت که در حال بررسی است.

این یک باگ سال گذشته بود و گوگل در عرض 24 ساعت آن را برطرف کرد. من تعجب می کنم که چرا یک سال پیش، اگر نگوییم مشابه، یک اتفاق مشابه رخ داد و ما دوباره آن را می بینیم.

در اینجا برخی از شکایات در توییتر و شکایات متعددی در مورد آن وجود دارد راهنمای Google Ads انجمن ها نیز شکایات بسیار زیادی وجود دارد که نمی توان همه آنها را در اینجا پست کرد، بنابراین در اینجا یک نمونه آورده شده است.

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است