در کمپین‌های پیش‌نویس/آزمایشی در ویرایش اشکال تبلیغاتی گوگل

بله، این مس،ه است. #ppcchat

– ملیسا ال مکی (@beyondthepaid) 15 دسامبر 2022

بحث انجمن در توییتر.




منبع: https://www.seroundtable.com/google-ads-editing-bug-draft-experiment-campaigns-34727.html

امروز صبح همه تبلیغات جدیدی را که ایجاد کرده بودم حذف کردم و آنها را دوباره ایجاد کردم، آنها را در حالت موقت قرار دادم و در نهایت آنها آپلود ،د.

– جولی اف باچینی (@NeptuneMoon) 19 دسامبر 2022

برای من هم این اتفاق می افتد

– مت پولدبرگ (@NotSpamIpromise) 17 دسامبر 2022

تبلیغات گوگل ریسپانسیو

این گزارشات چند هفته پیش است:

همانطور که جولی باچینی گزارش داد، مشکل این بود که با RSA، تبلیغات جستجوی پاسخگو، گوگل به شما اجازه نمی دهد بیش از سه تبلیغ RSA در یک گروه تبلیغاتی داشته باشید، حتی اگر برخی از آنها متوقف شده باشند.

در اینجا پاسخ جینی پس از تایید موضوع در شب گذشته است:

رابط Google Ads، جینی ماروین، یک اشکال را هنگام ویرایش تبلیغات در یک کمپین پیش‌نویس یا آزمایشی تأیید کرد. تیم Google Ads در حال کار بر روی یک اصلاح است، اما جینی یک راه حل ارائه کرد. راه حل این است که یک تبلیغ را متوقف کنید، سپس آن تبلیغ را ویرایش کنید و سپس دوباره آن را فعال کنید.

من اخیراً با محدودیت هایی مواجه شده ام. مشکلاتی را ایجاد می کند …

– لارنس شاس (@lch،e) 15 دسامبر 2022

بنابراین در حال حاضر تایید شده و در حال کار بر روی …

سلام به همه، در حال بازگشت به اینجا به 1. تأیید کنید که می تو،د چندین آگهی متوقف شده در یک گروه تبلیغاتی داشته باشید. این محدودیت روی 3 RSA 2 فعال است. هنگام ویرایش تبلیغات در یک کمپین پیش‌نویس/آزمایشی، یک اشکال پیدا کرده‌ایم. یک راه حل در حال انجام است، اما در این میان راه حل این است که یک تبلیغ را موقتاً متوقف کنید، ویرایش کنید و دوباره فعال کنید

— AdsLiaison (@adsliaison) 10 ژانویه 2023

جینی ادامه داد توییتر، “ما در هنگام ویرایش تبلیغات در یک کمپین پیش‌نویس/آزمایشی یک اشکال پیدا کرده‌ایم. یک اصلاح در حال انجام است، اما در این بین راه‌حل این است که یک تبلیغ را موقتاً متوقف کنید، ویرایش کنید و دوباره فعال کنید.”

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است