در سال 2022 دیگر به‌روزرسانی‌های اصلی Google وجود ندارد، به‌روزرسانی محتوای مفید طولانی‌تر طول می‌کشد، تأثیر این به‌روزرسانی‌ها و موارد دیگر

حامی: خلاصه ویدیویی این هفته توسط حمایت مالی می شود دودا، وب سایت ساز حرفه ای که می تو،د خودتان تماس بگیرید.

گوگل به ما گفت که در سال 2022 نباید منتظر به روزرس، Core دیگری باشیم، بنابراین می تو،د در مورد آن راحت باشید. گوگل گفت که به روز رس، محتوای مفید مدت بیشتری طول می کشد تا عرضه شود. اکنون، بیش از دو هفته از شروع آن می گذرد. بنابراین اکنون هر دو به‌روزرس، محتوای مفید و به‌روزرس، هر،مه پیوند در حال انتشار هستند، و آشفتگی‌های زیادی در این زمینه وجود داشته است. ما همچنین در مورد تأثیر اولیه به‌روزرس، هر،مه پیوند گزارش دادیم. گوگل اکنون می تواند محتوای یک ویدیو را جستجو کند که بسیار جالب است. گوگل در مورد داشتن کلمات بیش از حد در یک صفحه و اینکه به کلمات در هر بخش از صفحه نگاه نمی کند صحبت کرد. گوگل همچنین گفت که استفاده از robots.txt برای همه دامنه‌های بین‌المللی شما خوب است و نقشه‌های سایت یک اشاره هستند، نه سفارش. گوگل گفت که می‌تو،د لینک‌های هر،مه را حتی از سایت‌های جریمه‌شده که به سمت شما هدایت می‌شوند نادیده بگیرید. گوگل در آینده استفاده از Web Light را متوقف کرد. بینگ ماه آینده به طور کامل به عامل کاربری جدید BingBot تغییر خواهد کرد. گوگل در حال آزمایش یک رابط جستجوی دسکتاپ گسترده تر است. گوگل در حال آزمایش یک چرخ فلک برای وب سایت ها است. ممکن است گوگل طرح جدید بسته محلی را ارائه کرده باشد. Google محصولات برتر را به گزارش های عملکرد نمایه ،ب و کار اضافه کرد. یک مطالعه نشان داد که نظرات موافق در Google محلی ممکن است به این نظرات کمک کند تا مدت بیشتری بیدار بمانند. Google خط‌مشی تبلیغاتی جدیدی در مورد تبلیغ محتوا یا رفتاری دارد که خطر آسیب را به همراه دارد. و اگر می خواهید به حمایت مالی از این وبلاگ ها کمک کنید، به این آدرس بروید patreon.com/barryschwartz. این اخبار جستجوی این هفته در میزگرد موتورهای جستجو بود.

لطفا انجام بدهید در یوتیوب مش، شوید یا از طریق iTunes یا در RSS خوان مورد علاقه خود مش، شوید. فراموش نکنید که در زیر با پاسخ من، نظر دهید و موفق باشید!


منبع: https://www.seroundtable.com/video-12-23-2022-34624.html
برای نسخه اصلی iTunes، اینجا کلیک کنید.

حتماً در فید ویدیوی ما مش، شوید یا مستقیماً در iTunes مش، شوید، پاد،ت های اپل، S،ify، پاد،ت گوگل یا پخش کننده پاد،ت مورد علاقه خود از این به روز رس، ها مطلع شوید و ویدیو را در پس زمینه دانلود کنید. اینجاست یوتیوب نسخه فید:

جستجوی موضوعات بحث:

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است