دریچه فن کویل قیمت خرید انواع دریچه بازدید فن کویل پخش نیرو سپهر مهار

این در حالیست که در ابعاد بالاتر می توان از ورق۲۵/۱ و ۵/۱ استفاده نمود . هرکدام از انواع دریچه های زیر فن کوئل ویژگی هایی دارند که آنها را برای مورد استفاده خاصی مناسب کرده است. به عنوان مثال، دریچه زیر فن کویل مشبک یکی از قدیمی ترین انواع دریچه هاست که برگشت هوا را به دستگاه منتقل کرده، از افت فشار جلوگیری می کند و مناسب برای استفاده در محیط های مسکونی می باشد. دریچه های زیر فن کویل خطی نیز از جمله پرفروش ترین و متنوع ترین مدل های این دریچه ها می باشند که نصب و راه اندازی راحت، مکش بالا و وزن مناسبی دارند که برای استفاده هم در سقف و هم در دیوار مناسب است و دارای درب لولایی می باشند. همچنین در صورت عدم‌تطابق با سلیقه مالکین امکان تغییر نوع دریچه بازدید فن کویل نیز وجود داشته و به آسانی با به‌کارگیری متخصصین امر و انتخاب یکی از انواع دریچه فن کویل می‌توانید دریچه زیر فن کویل را تغییر دهید.

دریچه فن کویل قیمت خرید انواع دریچه بازدید فن کویل پخش نیرو سپهر مهار

فریم این مدل دریچه همانند دریچه زیر فن کویل ساده در سایزهای 3 و 5 سانتی متری است و به صورت پیچ و پیچ مخفی در قسمت جلو نصب می شود. روکش سوپاپ زیر فن کویل گریل نیز به صورت وزنه و لولا ساخته شده و با رنگ کوره ای الکترواستاتیک با کد رنگ دلخواه مشتری روکش شده است. دریچه فن کویل ساده یکی از پر طرفدارترین دریچه های بازدید موجود در بازار میباشد که درب آن به صورت ورق ساده و بدون شیار ساخته میشود و در دو مدل لولادار و وزنه ای به بازار عرضه میشود. شرکت صنعتی رحمتی یکی از تولید کنندگان باسابقه انواعدریچه تنظیم هوامحسوب میشود که انواع دریچه بازدید فن کویل نیز یکی از محصولات اصلی این شرکت محسوب میشود. هنگامی که درب دریچه زیر فن کویل خطی لولایی آماده شد، با استفاده از رابط فلزی لولایی آن را به فریم دریچه زیر فن کویل وصل می نماییم.

دریچه فن کویل خطی کله قندی

از آنجا که درب این دریچه زیر فن کویل وزنه ای می باشد ، لذا نیازی به قفل و لولا نداشته و کارکرد آن همچون سقف های تایلی می باشد . در این حالت باید از فاصله ی مناسب بین درب و دستگاه فن کویل مطمئن شویم . زیرا در صورت کم بودن این فاصله امکان وزنه ای بودن درب دریچه زیر فن کویل وجود نخواهد داشت . به طور معمول در زیر هر دستگاه فن کویل یا داکت اسپلیت یک چهار چوبه یا حفره ی چهار گوش متناسب با خود دستگاه فن کویل وجود دارد و در حقیقت دریچه زیر فن کویل روی آن نصب می گردد . برای نصب و تثبیت دریچه زیر فن کویل وجود یک کلاف از قوطی ، نبشی یا سازه ی فلزی کناف ضروری می باشد . این کلاف ، پایه ی کار محسوب می شود و دریچه زیر فن کویل به این کلاف پیچ می شود .

از دیگر بهترین انواع مربوط به دریچه فن کویل می توان به مدل های خطی یک و دو طرفه اشاره کرد که در حال حاضر یکی از پرفروش ترین و بهترین انواع این تجهیزات به شمار می آیند و شما می توانید متنوع ترین اشکال مربوط به این محصولات را از همین فروشگاه ما مورد مشاهده قرار دهید. توجه داشته باشید که این دریچه ها ترکیبی از دریچه های یک و دو طرفه بوده که از عملکرد بسیار بی نظیری نیز برخوردار هستند. هر کدام از این مدل ها براساس نیاز و طراحی محل مورد استفاده قرار میگیرد. هنگامی که یک دریچه خطی به صورت ترکیبی از صفحات آلومینیومی بر روی بدنه درب زیر فن کویل نصب می شود، به آن شیر فن کویل خطی یا داکت والو می گویند.

مشخصات فنی دریچه زیر فن کویل

دریچه فن کویل با توجه به مدل و نوعی که دارد، از روش ساخت بسیار مجزایی نیز برخوردار می باشد که شما می توانید قبل از خرید و استفاده از این محصولات، در مورد فرایند ساخت هر یک از این تجهیزات، اطلاعات مورد نیاز خود را به دست دریچه زیر فن کویل آورید. برای ساخت هر یک از انواع دریچه فن کویل از ورق های گالوانیزه و فرمی های بسیار متعددی استفاده می کنند و این تجهیزات را در ابعاد مختلفی تهیه و روانه بازار می نمایند. دریچه های بازدید فن کویل دور مکش را می‌توان به صورت وزنی و یا با قفل و لولا تولید و عرضه نمود.

  • ساختار دریچه دسترسی فن کویل شیاردارآلومینیومی لولایی از دو جزءِ اصلیِ فریم و درب که هردوی این اجزا نیز از جنس آلومینیوم است تشکیل یافته است.
  • ضخامت ورق درب دریچه زیر فن کویل به صورت کاملا استاندارد است و بنا به بزرگیِ ابعاد، امکانِ استفاده از ورق ضخیم تر نیز وجود دارد.
  • پس از درآوردن دریچه زیر فن کویل خطی لولایی از درون کوره، این محصول به وسیله ی مشما های حباب دار بسته بندی می گردد تا از هر گونه آسیب و خراش در امان بماند.
  • در نتیجه، باید دریچه های زیر فن کویل را از نظر ابعاد متناسب با اندازه این دستگاه ها ( داکت ها یا فن کویل ها) انتخاب کرد.

در صورتی که دریچه زیر فن کویل شما با رنگ کاور شده باشد؛ مسلما قیمت بیشتری از دریچه های بدون رنگ خواهد داشت. به این شکل که هر چه اندازه و ابعاد آن بزرگتر باشد مواد اولیه بیشتری نیاز دارد و بنابراین قیمت بیشتری هم خواهد داشت. هر یک از دریچه‌های فن کویل با توجه به ابعاد، ضخامت بدنه، طرح و نوع متریال به‌کار رفته از قیمت متفاوتی برخوردار هستند. اما با خرید مستقیم از مجموعه تهویه سان تمامی واسطه‌های بین تولیدکننده و مصرف‌کننده از بین رفته و قطعاً قیمت تمام شده کمتری جهت خرید دریچه فن کویل پرداخت خواهد نمود.

دریچه بازدید فن کویل که به آن دریچه فن کویل و دریچه زیر فن کویل هم گفته می شود، برای دسترسی، نگهداری و تعمیر بهتر و راحت تر دستگاه های فن کویل، مکنده ها و دمنده های تعبیه شده در سقف مورد استفاده قرار می گیرد. این دریچه از 2 قسمت قاب اصلی و درب تشکیل شده است که درب به شکل فشاری (وزنه ای) یا لولایی به قاب اصلی وصل می شود. البته هر کدام از مدل های وزنه ای یا لولایی خود دارای انواع مختلفی می باشند. دریچه فن کویل دارای 2 حالت پره ثابت و تیغه متحرک می باشد و با متریال ها و آلیاژهای مختلفی قابل تولید است. ابعاد دریچه بازدید فن کویل به ابعاد و اندازه دستگاه فن کویل و دستگاه دمنده یا مکنده بستگی دارد و با توجه به آنها تعیین می شود.

ابتدا دور تا دور ورق درب دریچه زیر فن کویل ساده به صورت یکدست خم کاری می شود تا از استحکام بالاتری برخوردار گردد . در واقع دریچه زیر فن کویل ساده وزنه ای آلومینیومی از دو بخش فریم و درب تشکیل می شود . پس ابتدا فریم در محل مورد نظر جای گذاری میشود ، سپس در ب وزنه ای آن رویش قرار می گیرد . حال وقت پوشاندن سطوح دریچه زیر فن کویل با رنگ کوره ای الکتروستاتیک است . از این طریق میتوان دریچه زیر فن کویل را با هر رنگ دلخواهی پوشش داد . سپس برای جلوگیری از ایجاد هر گونه خراش و رنگ پریدگی بلافاصله اقدام به کاور کردن دریچه زیر فن کویل با مشما میکنیم .

دستگاه هایی مانند فن کوئل ها و داکت ها که در سقف قرار داده می شوند، نیاز به یک دریچه برای حفاظت دارند. دریچه ای که برای این مواقع مورد استفاده قرار می گیرد، دریچه بازدید فنکوئل می باشد. از آنجایی که معمولا این تجهیزات نیاز به بازدید و سرویس های دوره ای دارند، در نظر گرفتن این دریچه ها، ضروری به نظر می رسد.

معرفی ماهان فن کویل

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است