درگیر درخواست‌های مالکیت جعلی برای نمایه کسب‌وکار Google خود نشوید

چرا ما اهمیت می دهیم. کلاهبرداری های آنلاین زیادی وجود دارد، به خصوص با جستجوی گوگل و نقشه های گوگل. بنابراین قرار گرفتن در بالای این کلاهبرداری ها مهم است تا کمتر قرب، این کلاهبرداری ها شوید. از لیست های ،ب و کار خود مطلع باشید و مطمئن شوید که اطلاعات به روز و دقیق هستند. و هرگز اجازه دسترسی به نمایه ،ب و کار Google خود را به ،ی که نمی شناسید و به آن اعتماد ندارید ندهید.


جدید در زمین موتورهای جستجو

افزایش ادعاهای جعلی مطابق با مقداری در جامعه سئوی محلی، تعداد درخواست های تقلبی برای ادعا و مالکیت لیست های ،ب و کار افزایش یافته است. “من می بینم که تعداد زیادی درخواست مالک از هواپیماربایان دریافت می شود، آیا همه شما همین را می بینید؟” از بن فیشر پرسید.

بری شوارتز یک ویرایشگر مشارکت کننده در سرزمین موتورهای جستجو و یکی از اعضای تیم برنامه نویسی رویدادهای SMX. او مالک است آجر زنگ زده، یک شرکت مشاوره وب مستقر در نیویورک. او هم می دود میزگرد موتورهای جستجو، یک وبلاگ جستجوی محبوب در مورد موضوعات بسیار پیشرفته SEM. بری قابل پیگیری است در توییتر اینجا.


منبع: https://searchengineland.com/dont-fall-for-fake-owner،p-requests-for-your-google-business-profile-389691

نمایه های ،ب و کار Google می تواند توسط مالک یا مدیر ،ب و کار در Google Maps یا در جستجوی Google ادعا شود. وقتی شخصی ادعای مالکیت فهرست نمایه ،ب و کار Google را مطرح می‌کند و اگر آن ،ب‌وکار قبلاً توسط شخصی ادعا شده است، مالکان فعلی ایمیلی دریافت می‌کنند که از آنها می‌پرسد آیا درخواست مالکیت جدید را تأیید یا رد می‌کنند.

در واقع، سایر سئوکاران محلی مشاهده مشابه در سایت را تایید ،د انجمن ها. در اینجا فقط چند مورد از پاسخ ها آورده شده است:

مراقب باش. بنابراین مراقب چنین ادعاهای ساختگی مالکیت باشید و مطمئن شوید که شخصی که ادعا می کند مالک یا مدیر واقعی ،ب و کار است. اگر مطمئن نیستید، بهتر است درخواست را رد کنید تا آن را بپذیرید. اگر شخص نامن،ی به فهرست ،ب و کار شما دسترسی پیدا کند، می تواند فهرست شما را حذف کند یا وب سایت، شماره تلفن یا بدتر از آن را تغییر دهد.

درباره نویسنده

بری شوارتز