فیلیپ شیند،، CBO، گوگل میگوید: گوگل همچنین شاهد عقبنشینیهای تبلیغاتی در دستههای وام مسکن، وام و رمزنگاری بود.
جدید در زمین موتورهای جستجو
فیلیپ شیند،، CBO، گوگل میگوید: گوگل همچنین شاهد عقبنشینیهای تبلیغاتی در دستههای وام مسکن، وام و رمزنگاری بود.
جدید در زمین موتورهای جستجو
نیکول فارلی ویرایشگر زمین موتور جستجو است که همه چیزهای PPC را پوشش می دهد. او علاوه بر کهنه سرباز تفنگداران دریایی، پیشینه گسترده ای در بازاریابی دیجیتال، MBA و تمایل به جنایات واقعی، پاد،ت ها، سفر و تنقلات دارد.
منبع: https://searchengineland.com/google-fy22-q3-earnings-youtube-earnings-down-ad-revenue-up-advertisers-pulling-back-389074
آیا تبلیغ کنندگان مقصر هستند؟ ممکن است تبلیغکنندگان و شرکتها در بحبوحه افزایش تورم و نرخهای بهره، بودجه خود را عقب بکشند. در هر دو سه ماهه سوم سال مالی 22 گوگل و سه ماهه اول سال مالی 23 مایکروسافت، رهبری این کاهش را به دلیل عقب نشینی تبلیغ کنندگان ،وان کرد. ایمی هود، مدیر مالی مایکروسافت، به تحلیلگران گفت: «کاهش هزینههای تبلیغاتی مشتری، که در اوا، سهماهه نیز ضعیف شد، بر جستجو در تبلیغات و راهحلهای بازاریابی لینکدین تأثیر گذاشت».
کل درآمدها درآمد سه ماهه سوم 69.1 میلیارد دلار بود که نسبت به سال قبل 6 درصد رشد داشت.
تو عمیق تر می تو،د گزارش درآمد را از Alphabet مشاهده کنید اینجا.
چرا ما اهمیت می دهیم. سه ماهه سوم رشد آهسته ای را نشان داد، که می تواند هشداری برای تبلیغ کنندگان باشد که کاهش بیشتر بودجه و CPC های بالاتر ممکن است در افق باشد. Google بر قرار دادن YouTube S،rts و CTV تاکید کرد، بنابراین آنها می توانند به آنچه که در راه است اشاره کنند.
درباره نویسنده
تعطیلات از لحاظ تاریخی درآمد بیشتری را برای پلتفرمهای تبلیغاتی به همراه دارد، اما با اقتصاد نامطمئن، امسال همه حدس میزنند.
آنچه گوگل گفت ساندار پیچای، مدیر عامل آلفابت و گوگل، گفت: «ما تمرکز خود را بر مجموعه ای واضح از اولویت های محصول و ،ب و کار بیشتر می کنیم. اعلانهای محصولی که فقط در یک ماه گذشته انجام دادهایم به وضوح نشان دادهاند، از جمله پیشرفتهای قابل توجهی در جستجو و Cloud، با استفاده از هوش مصنوعی، و روشهای جدید برای ،ب درآمد از YouTube S،rts. ما بر روی سرمایه گذاری مسئولانه در بلندمدت و پاسخگویی به محیط اقتصادی متمرکز هستیم.
یوتیوب. درآمد یوتیوب حدود 2 درصد کاهش یافت و از 7.21 میلیارد دلار به 7.07 میلیارد دلار رسید. برای درک این موضوع، تحلیلگران انتظار افزایش حداقل 3 درصدی را داشتند. این اولین کاهش از زم، است که گوگل گزارشدهی را آغاز کرد
درآمد سه ماهه سوم گوگل امروز منتشر شد و برای جستجو، یوتیوب و تبلیغات، یک “مه” بزرگ در سراسر صفحه بود. بیا یک نگاهی بیندازیم.
از دست دادن علامت تبلیغ. فروش تبلیغات جستجو با 4 درصد رشد به 39.5 میلیارد دلار رسید. تحلیلگران درآمد 41 میلیارد دلاری را پیش بینی کرده بودند. روث پورات، مدیر مالی گوگل، گفت که رشد متوسط به دلیل مقایسه دشوار با سه ماهه غیرمعمول قوی سال قبل است، روندی که به گفته او در سه ماهه چهارم ادامه خواهد داشت.
محصولات و پیشرفت های جدید در Q3. در رویداد Search On گوگل، تعدادی از محصولات و ویژگی های جدید رونمایی شد که عبارتند از:
لیست کامل ویژگی های ،ید جدید اعلام شده در رویداد Search On امسال را اینجا ببینید.