درآمد مایکروسافت در سه ماهه دوم سال مالی 23، علیرغم اخراج های گسترده، امیدوارکننده به نظر می رسد

درآمد لینکدین افزایش 10% (افزایش 4% در ارز ثابت)

چرا ما اهمیت می دهیم. پس از بررسی اظهارات آینده نگر از این اطلاعیه، درآمدهای سه ماهه گذشته می تواند بر توانایی شرکت در ایجاد درآمد تأثیر بگذارد که به ،ه خود می تواند بر اثربخشی تبلیغات در پلت فرم آن تأثیر بگذارد.

تو عمیق تر بی،ه درآمد کامل مایکروسافت را بخو،د اینجا.

درباره نویسنده

نیکول فارلی

شرکت مایکروسافت نتایج مالی خود را برای سه ماهه منتهی به 31 دسامبر 2022 اعلام کرد که نشان دهنده افزایش 2 درصدی درآمد به 52.7 میلیارد دلار بود. با این حال، درآمد عملیاتی و سود خالص در مقایسه با دوره مشابه سال مالی قبل به ترتیب 8 و 12 درصد کاهش یافته است. مدیر عامل این شرکت، ساتیا نادلا، اظهار داشت که موج بزرگ بعدی مح،ات در حال تولد است، زیرا مایکروسافت کلود پیشرفته‌ترین مدل‌های هوش مصنوعی جهان را به یک پلتفرم مح،اتی جدید تبدیل می‌کند. این شرکت متعهد است به مشتریان خود کمک کند تا از پلتفرم‌ها و ابزارهای خود استفاده کنند تا کارهای بیشتری را با کمترین میزان امروز انجام دهند و برای آینده در عصر جدید هوش مصنوعی نوآوری کنند.

کل درآمد تبلیغات افزایش 10% (افزایش 5% در ارز ثابت)

سرمایه گذاری در ChatGPT. طبق گزارش ها، مایکروسافت در حال برنامه ریزی برای ادغام ویژگی های ChatGPT OpenAI در جستجوی Bing در ماه های آینده است. این اطلاعات از منابع مرتبط با بینگ گرفته شده است که ادعا می کنند این شرکت در حال برنامه ریزی برای اضافه ، سرویس پرسش و پاسخ هوش مصنوعی ChatGPT به بینگ، موتور جستجوی مایکروسافت است.

جدید در زمین موتورهای جستجو

نیکول فارلی ویرایشگر زمین موتور جستجو است که همه چیزهای PPC را پوشش می دهد. او علاوه بر کهنه سرباز تفنگداران دریایی، پیشینه گسترده ای در بازاریابی دیجیتال، MBA و تمایل به جنایات واقعی، پاد،ت ها، سفر و تنقلات دارد.


منبع: https://searchengineland.com/microsoft-fy23-q2-earnings-look-promising-despite-m،-layoffs-392206

برنامه های بزرگ برای تجارت تبلیغاتی خود. مایکروسافت همچنین اعلام کرد که قصد دارد درآمد تبلیغاتی خود را از 10 میلیارد دلار در سال به 20 میلیارد دلار افزایش دهد. رهبری این شرکت چارچوب زم، خاصی برای رسیدن به این هدف ارائه نکرده است، اما در صورت تحقق، مایکروسافت را به ششمین فروشنده بزرگ تبلیغات دیجیتال در سراسر جهان تبدیل می کند.

به ،وان مثال، اگر درآمد مایکروسافت به دلیل رقابت شدید کاهش یابد، تبلیغ‌کنندگان ممکن است در هنگام تبلیغات در پلتفرم شاهد کاهش بازگشت سرمایه خود باشند. علاوه بر این، اگر مایکروسافت با آسیب‌پذیری‌های امنیتی، سوء استفاده از داده‌های شخصی یا آسیب به اعتبار مواجه شود، می‌تواند بر اعتماد و تعامل کاربران در پلتفرم تأثیر بگذارد و به طور بالقوه دامنه و تأثیر کمپین‌های تبلیغاتی را کاهش دهد. چالش‌های نظارتی همچنین می‌تواند بر نحوه طراحی و بازاریابی محصولات خود تأثیر بگذارد و به طور بالقوه فرصت‌های تبلیغاتی را برای تبلیغ‌کنندگان محدود کند.


سرزمین موتور جستجو را به فید Google News خود اضافه کنید. اخبار گوگل


ا،اج دسته جمعی هفته گذشته، ساتیا نادلا، مدیر عامل مایکروسافت، برنامه‌های خود را برای کاهش مشاغل به دلیل تغییر تقاضا برای خدمات دیجیتال در طول همه‌گیری و رکود اقتصادی اعلام کرد. او اشاره کرد که مشتریان اکنون در حال بهینه سازی هزینه های دیجیتال خود هستند تا کارهای بیشتری را با کمتر انجام دهند. کاهش مشاغل کمتر از 5 درصد از کل نیروی کار شرکت را تحت تأثیر قرار خواهد داد و این کاهش تا پایان سه ماهه سوم مالی مایکروسافت تکمیل خواهد شد. این شرکت همچنین در سه ماهه دوم خود 1.2 میلیارد دلار هزینه در رابطه با هزینه های پایان کار، تغییرات در سبد سخت افزاری و ادغام اجاره متحمل خواهد شد.

کل درآمد 52.7 میلیارد دلار، افزایش 2 درصدی

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است