درآمد تبلیغات 4 درصد کاهش یافته است، اما کاربران ماهانه امیدوار کننده هستند

تو عمیق تر می تو،د سایت Meta Investor Relations را با اسلایدها و پخش مجدد وب،ت بررسی کنید اینجا.

خبری نیست وقتی صحبت از عملکرد ضعیف درآمد به میان می آید، متا تنها نیست. این هفته گوگل و مایکروسافت نیز نتایج بدتر از حد انتظار را منتشر ،د که باعث ناامیدی سرمایه گذاران شد. اسنپ ​​همچنین هفته گذشته کندترین رشد سه ماهه خود را گزارش کرد، اما تعداد کاربران ماهانه 6 درصد افزایش یافت.

نکات مثبت تعداد کلی تبلیغات 17 درصد افزایش یافته است، در حالی که هزینه هر تبلیغ سالانه 18 درصد کاهش یافته است.

صادقانه بگویم، عملکرد ضعیف متا (احتمالا) برای هیچ ، تعجب آور نیست. سهام متا نزدیک به 60 درصد YTD کاهش یافته است و تورم، اقتصاد متز،ل و تغییرات حریم خصوصی مطمئناً در این امر نقش دارند. در پایان امروز، سهام 7.69 درصد دیگر کاهش یافت.

درباره نویسنده

کاربران فعال ماهانه در این پلتفرم با 2 درصد افزایش به 2.96 میلیارد سال در سال رسید.

آنچه متا می گوید. مارک زاکربرگ، بنیانگذار و مدیر عامل متا، گفت: “جامعه ما همچنان به رشد خود ادامه می دهد و من از تعامل قوی که ما شاهد پیشرفت در موتور اکتشافی خود و محصولاتی مانند Reels هستیم، خوشحالم.” «در حالی که ما با چالش‌های کوتاه‌مدت درآمد مواجه هستیم، اصول اولیه برای بازگشت به رشد درآمد قوی‌تر وجود دارد. ما با تمرکز بر اولویت‌بندی و کارایی به سال 2023 نزدیک می‌شویم که به ما کمک می‌کند تا در محیط فعلی حرکت کنیم و شرکتی حتی قوی‌تر پیدا کنیم.»

iOS و رقابت مداوم TikTok. متا به دلیل اجرای iOS14 همچنان با چالش‌های زیادی دست و پنجه نرم می‌کند، از جمله رقابت فزاینده TikTok، که همگی بر توانایی متا در جلب علاقه کاربران ارگ،ک و تبلیغاتی تاثیر گذاشته است.

جدید در زمین موتورهای جستجو

متا امروز درآمدهای سه ماهه سوم سال 2022 خود را به اشتراک گذاشت و همانطور که انتظار می رفت، عملکرد چیزهای زیادی را به خود اختصاص داد. درآمد تبلیغاتی به 27.2 میلیارد دلار رسید که تقریباً 4 درصد نسبت به سال گذشته کاهش داشت.

نیکول فارلی ویرایشگر زمین موتور جستجو است که همه چیزهای PPC را پوشش می دهد. او علاوه بر کهنه سرباز تفنگداران دریایی، پیشینه گسترده ای در بازاریابی دیجیتال، MBA و تمایل به جنایات واقعی، پاد،ت ها، سفر و تنقلات دارد.


منبع: https://searchengineland.com/meta-q3-earnings-ad-revenue-declined-4-but-monthly-users-s،wing-promise-389112

اسناد داخلی شرکت به دست آمده توسط مجله ی وال استریت، نشان می دهد که کاربران اینستاگرام در مجموع 17.6 میلیون ساعت در روز را صرف تماشای Reels می کنند، که کمتر از یک دهم از 197.8 میلیون ساعتی است که کاربران TikTok هر روز در آن پلتفرم صرف می کنند.

چرا ما اهمیت می دهیم. این سه ماهه ناامید کننده مالی برای جستجو و اجتماعی می تواند نشانه ای از یک دام اقتصادی بزرگتر باشد. تبلیغ‌کنندگان باید خود را برای CPCهای بالاتر، کاهش کارکنان و افزایش هزینه‌ها آماده کنند.


توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است