درآمد تبلیغات والمارت در سه ماهه سوم 30 درصد افزایش یافت

Walmart Connect. Connect پلتفرم تبلیغاتی سلف سرویس Walmart است که اخیراً معرفی شده است. این پلتفرم به ،ده فروشان اجازه می دهد تا بدون نیاز به مراجعه به فروشنده تایید شده و منتظر سه روز برای تایید، یک حساب کاربری ایجاد کرده و SKUهای محصول خود را در پلتفرم Walmart آپلود کنند.

مشارکت Roku، TikTok و Snap. والمارت همچنین پلتفرم تجارت الکترونیک خود را با تقویت تبلیغات در TikTok، Roku و Snap گسترش داد. والمارت همچنین توانایی اندازه گیری فروش ناشی از آن تبلیغات را خواهد داشت.

نیکول فارلی ویرایشگر زمین موتور جستجو است که همه چیزهای PPC را پوشش می دهد. او علاوه بر کهنه سرباز تفنگداران دریایی، پیشینه گسترده ای در بازاریابی دیجیتال، MBA و تمایل به جنایات واقعی، پاد،ت ها، سفر و تنقلات دارد.


منبع: https://searchengineland.com/walmarts-ad-revenue-increased-30-in-q3-389670

رئیس و مدیرعامل داگ مک‌میلون، رئیس‌جمهور و مدیرعامل، داگ مک‌میلون، این رشد را به دلیل «بیشتر اقلام و فروشندگ، که GMV (حجم ناخالص کالا) را هدایت می‌کنند و رضایت مشتری را افزایش می‌دهند، نسبت داد. او ادامه داد که موفقیت با تبلیغات «تقویت کننده متقابل است. اگر روی تبلیغات با Walmart Connect در ایالات متحده دوبار کلیک کنیم، می بینیم که از رشد تجارت الکترونیک و بهبودهایی که در خود ،ب و کار ایجاد شده است سود می برد. و ما شاهد رشد قوی در بازگشت هزینه تبلیغات نسبت به سال گذشته بوده‌ایم.»

همانند تبلیغات، رشد ،ب‌وکار در بازار ما نیز فرصت‌های خدمات تحقق را از طریق مراکز انجام و تحویل آ،ین مایل باز می‌کند. ما در حال گسترش این مشاغل در ایالات متحده هستیم و شروع به افزایش در مکزیک و کانادا کرده ایم. تیم مکزیک تعداد فروشندگان در بازار ما را در طول سه ماهه 20 درصد افزایش داد. در ایالات متحده، بازار Walmart.com اکنون حدود 370 میلیون SKU را ارائه می دهد.

به طور خودکار بر روی پلت فرم تبلیغات سلف سرویس ما نصب می شود. ما بر این باوریم که این یکپارچه سازی یکپارچه به هر دو ،ب و کار کمک می کند تا سریعتر مقیاس شوند. آنچه در نتایج ما مشاهده می‌کنید این است که می‌تو،م فروشگاه‌ها و باشگاه‌های متقاعدکننده، در مقیاس تجارت الکترونیک شخص اول و شخص ثالث را راه‌اندازی کنیم، و آنها را به روشی همه‌کاناله به هم متصل کنیم که باعث صرفه‌جویی در هزینه و زمان مشتریان و اعضا می‌شود. استراتژی ما فرصت‌های رشد و رشته‌ای را برای ما باز می‌کند که از ،ده‌فروشی دیجیتال گرفته تا تحقق و تبلیغات را شامل می‌شود و فرصت‌های بیشتری را با سلامت و تندرستی و خدمات مالی باز می‌کند.

داگ مک میلون

جدید در زمین موتورهای جستجو

این افزایش بیش از 50 درصدی نسبت به سه ماهه دوم است. بسیاری از این فروشندگان می خواهند از شبکه تحقق ما استفاده کنند. آنها همچنین می‌خواهند از قابلیت‌های تبلیغاتی ما برای افزایش تقاضا استفاده کنند و ما این کار را برای آنها آسان‌تر می‌کنیم. ما اخیراً همه فروشندگان بازار جدید در ایالات متحده را به اشتراک گذاشتیم

درباره نویسنده

نیکول فارلی

چرا ما اهمیت می دهیم. اگر یک ،ده‌فروش یا برند تجاری هستید، Walmart می‌تواند یک پلتفرم عالی برای آزمایش باشد که آیا به دنبال گسترش دامنه دسترسی خود و ارتباط با ،یداران جدید هستید.


والمارت درآمد سه ماهه سوم خود را در این هفته منتشر کرد و همه چیز برای غول ،ده‌فروشی به دنبال داشت. درآمد تبلیغاتی آنها از سه ماهه دوم حدود 30 درصد رشد داشته است.

تو عمیق تر می تو،د آگهی درآمد را بررسی کنید اینجا.

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است