خلاصه انجمن جستجوی روزانه: 8 فوریه 2023

صنعت و تجارت

تجزیه و تحلیل

PPC

در مورد این خلاصه روزانه بازخورد داشته باشید. در توییتر به من اطلاع دهید @rustybrick یا @seroundtable، می تو،د ما را دنبال کنید فیس بوک و حتما مش، شوید یوتیوب کانال، پاد،ت های اپل، S،ify، پاد،ت گوگل یا فقط به روش قدیمی با ما تماس بگیرید.




منبع: https://www.seroundtable.com/recap-02-08-2023-34871.html

سئو

موبایل و صدا

جستجوی دیگر

بازخورد:

لینک ها و بازاریابی محتوا

در اینجا خلاصه ای از آنچه در تالارهای گفتمان جستجوی امروز اتفاق افتاده است، از نگاه میزگرد موتورهای جستجو و دیگر انجمن های جستجو در وب است.

محلی و نقشه ها

مایکروسافت تجربه جدید Bing خود را با کمک خلبان ChatGPT به نمایش گذاشت و باید بگویم که بسیار چشمگیرتر از آنچه Google Bard به اشتراک گذاشته بود بود. بینگ همچنین دستورالعمل های وب مستر خود را برای پشتیب، از این تجربه جستجوی جدید هوش مصنوعی به روز کرد. گوگل رسما چرخ فلک های پاد،ت را از جستجو حذف می کند. Google Business Profiles شکلک‌ها و نویسه‌های خاص را از نام‌های ،ب‌وکار حذف می‌کند. و گوگل در حال آزمایش کوپن های قابل برداشت مستقیماً در جستجو است.

داستان های میزگرد موتور جستجو:

  • ویژگی های جدید هوش مصنوعی مایکروسافت بینگ واقعاً چشمگیر و قابل تامل است
    دیروز در دفتر مایکروسافت به همراه ده‌ها نفر از افراد رسانه‌ای دیگر (بسیاری از یوتیوب‌برهای معروف نیز) بودم تا مایکروسافت تکامل بعدی خود از Bing را به نمایش بگذارد، خلبان کمکی برای وب که توسط ChatGPT ارتقا یافته پشتیب، می‌شود.
  • مایکروسافت بینگ به روز رس، دستورالعمل های وب مستر: حالت مکالمه و ایجاد کننده تصویر بینگ
    مایکروسافت دستورالعمل‌های وب‌مستر بینگ را برای پشتیب، از به‌روزرس،‌ها با کمک خلبان جدید، AI، نسخه مجهز به ChatGPT Bing به‌روزرس، کرده است. بینگ بخش پاسخ ها را به روز کرد و بخش جدیدی برای “حالت مکالمه و ایجاد کننده تصویر بینگ” اضافه کرد.
  • نمایه‌های ،ب‌وکار Google در حال حذف شکلک‌ها و نویسه‌های خاص از نام‌های ،ب‌وکار؟
    در چند هفته گذشته، گزارش‌هایی از طریق انجمن جستجوی محلی منتشر شده است که نشان می‌دهد Google شکلک‌ها و کاراکترهای خاص را از نام‌های ،ب‌وکار در نمایه‌های ،ب‌وکار Google حذف می‌کند. این بدان م،است که اگر سعی کنید یک شکلک برای نام خود اضافه کنید تا در فهرست‌های محلی Google برجسته شود، ممکن است Google آن ایموجی را حذف کند.
  • ویژگی جستجوی گوگل: کوپن از فروشگاه ها
    تقریباً یک سال پیش، گوگل شروع به ادغام کوپن های قابل برداشت در Google S،pping کرد. خوب، اکنون به نظر می رسد که گوگل در حال آزمایش است که آن کوپن های قابل برداشت را مستقیماً در جستجوی Google نشان دهد و نه فقط در Google S،pping.
  • Google تأیید می کند که چرخ فلک های پاد،ت در جستجوی 13 فوریه حذف می شوند
    چند هفته پیش گزارش دادیم که گوگل چرخ فلک پاد،ت را از نتایج جستجو حذف کرده است. خوب، اکنون Google تأیید کرده است که چرخ فلک پاد،ت 100٪ در نتایج جستجوی Google حذف می شود.

  • کارگاه دیجیتالی گوگل در خانه متحرک
    در اینجا یک ع، جالب از دفتر Google Netherlands را مشاهده می کنید که شبیه یک وسیله نقلیه خانه متحرک در داخل دفتر است که Google Di،ale Werkplaats نام دارد.

سایر موضوعات جستجوی عالی:

داستان های زمین موتورهای جستجو:

سایر داستان های جستجوی عالی:

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است