خلاصه انجمن جستجوی روزانه: 7 ژوئن 2023

تجزیه و تحلیل

ویژگی های جستجو

در اینجا خلاصه ای از آنچه در تالارهای گفتمان جستجوی امروز اتفاق افتاده است، از نگاه میزگرد موتورهای جستجو و دیگر انجمن های جستجو در وب است.

PPC

موبایل و صدا

صنعت و تجارت

محلی و نقشه ها

در مورد این خلاصه روزانه بازخورد داشته باشید. در توییتر به من اطلاع دهید @rustybrick یا @seroundtable، می تو،د ما را دنبال کنید فیس بوک و حتما مش، شوید یوتیوب کانال، پاد،ت های اپل، S،ify، پاد،ت گوگل یا فقط به روش قدیمی با ما تماس بگیرید.




منبع: https://www.seroundtable.com/recap-06-07-2023-35511.html

سئو

دکمه اشتراک‌گذاری چت Bing Chat موقتاً غیرفعال است. بینگ در حال آزمایش بر،ب های جانبی برای لیست نتایج جستجو است. بینگ همچنین در حال آزمایش نوار منوی کوتاه است. جستجوی گوگل این نماد تنظیم دستور العمل عجیب را دارد. جستجوی گوگل همچنین دارای ترجمه تایید شده است.

داستان های میزگرد موتور جستجو:

  • چت بینگ به طور موقت دکمه اشتراک گذاری چت را غیرفعال می کند
    مایکروسافت به طور موقت ویژگی اشتراک‌گذاری را در بینگ چت غیرفعال کرده است که در آن می‌تو،د چت‌های خود را با دوستان خود از طریق ایمیل، شبکه‌های اجتماعی و غیره به اشتراک بگذارید. میخائیل پاراخین، مدیرعامل بینگ در پاسخ به سوالی درباره عدم نمایش دکمه اشتراک‌گذاری دیروز در توییتر گفت: «چت‌هایی وجود داشت. مشکلات مربوط به آن، به طور موقت غیرفعال شده است، به زودی برمی‌گردد.”
  • بر،ب‌های جانبی فهرست نتایج جستجو تست‌های بینگ
    به نظر می رسد بینگ در حال آزمایش قرار دادن بر،ب هایی است که لیست نتایج جستجو را توصیف می کنند، در نوار سمت چپ فهرست نتایج جستجو. به نظر می‌رسد این بر،ب به تعریف فهرست نتایج جستجو کمک می‌کند، شاید برخی از موجودیت‌های آن را فهرست کند.

  • Google Search Now حاوی بر،ب ترجمه تایید شده است
    جستجوی Google اکنون برخی از ترجمه های خود را به ،وان تأیید شده بر،ب گذاری می کند. وقتی جستجوی Google کلمات یا عبارات را ترجمه می‌کند، ممکن است Google یک بر،ب “تأیید شده” نشان دهد و بنویسد “این ترجمه توسط مشارکت‌کنندگان Google Translate تایید شده است.”

  • نماد تنظیم دستور العمل تست های جستجوی گوگل
    به نظر می رسد گوگل در حال آزمایش یک نماد تنظیمات جدید در نتایج جستجوی دستور پخت است. من نمی‌توانم آن را تکرار کنم، اما نماد چرخ دنده دستور، گزینه‌هایی را برای این رسید، تنظیمات برگزیده، کتاب آشپزی شما و ارسال بازخورد نشان می‌دهد.

  • جستجوی بینگ منوی جستجوی کوتاه با گزینه‌های کمتر
    Microsoft Bing Search در حال آزمایش است که گزینه های کمتری را در منوی نوار جستجو در زیر کادر جستجو نشان می دهد. قبلاً این را با جستجوی تصویر بینگ دیده بودیم و اکنون با جستجوی وب بینگ این را می بینیم.

  • فضای جالب و درب در دفتر بولدر گوگل
    در اینجا چند ع، از دفتر Google در بولدر، ک،ادو آمده است. آن درب چوبی جالب و همچنین معماری تیرهای چوبی بسیار جالبی وجود دارد. من چیزی در مورد طراحی نمی دانم اما این موضوع مرا جلب کرد

سایر موضوعات جستجوی عالی:

داستان های زمین موتورهای جستجو:

سایر داستان های جستجوی عالی:

لینک ها و بازاریابی محتوا

جستجوی دیگر

بازخورد:

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است