خلاصه انجمن جستجوی روزانه: 7 فوریه 2023

محلی و نقشه ها

موبایل و صدا

سئو

لینک ها و بازاریابی محتوا

جستجوی دیگر

بازخورد:

در مورد این خلاصه روزانه بازخورد داشته باشید. در توییتر به من اطلاع دهید @rustybrick یا @seroundtable، می تو،د ما را دنبال کنید فیس بوک و حتما مش، شوید یوتیوب کانال، پاد،ت های اپل، S،ify، پاد،ت گوگل یا فقط به روش قدیمی با ما تماس بگیرید.




منبع: https://www.seroundtable.com/recap-02-07-2023-34863.html

تجزیه و تحلیل

PPC

در اینجا خلاصه ای از آنچه در تالارهای گفتمان جستجوی امروز اتفاق افتاده است، از نگاه میزگرد موتورهای جستجو و دیگر انجمن های جستجو در وب است.

جستجوی Google Bard، این ویژگی هوش مصنوعی را برای آزمایش‌کنندگان مورد اعتماد راه‌اندازی کرد. من امروز در رویداد هوش مصنوعی مایکروسافت بینگ و چت GPT بودم. گوگل در حال آزمایش طرح بندی ویدیویی جدید است. گوگل ممکن است کارت های افراد را به طور گسترده تری عرضه کند. ا،ر سئوکاران فکر می کنند که جستجوی یاهو در بدو ورود از بین خواهد رفت.

داستان های میزگرد موتور جستجو:

  • جستجوی Google Bard را راه‌اندازی می‌کند، ویژگی ChatGPT، برای آزمایش‌کنندگان مورد اعتماد (سئوهای مربوطه)
    خوب، ما می دانستیم که در راه است و اینجاست، Bard – پاسخ گوگل به ChatGPT. Google اکنون آزمایش‌کنندگان مورد اعتماد خود را آزمایش می‌کند و به زودی آن را به طور گسترده‌تری در هفته‌های آینده برای کاربران در جستجوی Google و سایر محصولات عرضه خواهد کرد.
  • من امروز در رویداد مایکروسافت بینگ هستم – منتظر یکپارچه سازی جستجوی ChatGPT هستم
    من در حال حاضر در سیاتل هستم و برای یک رویداد مطبوعاتی حضوری به پردیس مایکروسافت در ردموند رفتم. تصمیم گرفتم بروم، با این فرض که مربوط به ChatGPT و Bing باشد، اما مایکروسافت به من نگفت که در مورد چیست، و همچنین مایکروسافت به ما اجازه نمی‌دهد بگوییم که به این رویداد می‌رویم. سپس دیروز در ساعت 2 بعد از ظهر، زم، که اخبار مربوط به Google Bard منتشر شد (داستان در اینجا خواهد آمد)، مایکروسافت گفت که می تو،م در مورد این رویداد صحبت کنیم.
  • نظرسنجی نشان می‌دهد که ا،را فکر می‌کنند یاهو نمی‌تواند در جستجو رقابت کند
    همانطور که می د،د، یاهو در حال برنامه ریزی برای بازگشت به جستجو با روشی جدید در مورد جستجوی یاهو است. این به چه م،است، ما هنوز نمی د،م، اما می د،م که یاهو به شدت به این فکر می کند که چگونه می توانند رقابت کنند. گرگ استرلینگ یک نظرسنجی در توییتر انجام داد و از یاهو پرسید که آیا یاهو به این موضوع فکر می‌کند یا خیر، و ا،ر آنها می‌گویند نه – جستجوی یاهو در بدو ورود مرده است.

  • گوگل طرح‌بندی ویدیوی بزرگ‌تر جدیدی را در جستجو آزمایش می‌کند
    ممکن است Google در حال آزمایش طرح‌بندی جدیدی برای ویدیوهایی باشد که در نتایج جستجوی Google نمایش می‌دهد. گوگل در حال آزمایش قالب جدیدی برای نحوه نمایش ویدیوها در نتایج جستجوی گوگل است.
  • جستجوی Google کارت‌های افراد اکنون در ایالات متحده قابل مشاهده است
    در سال 2020، جستجوی گوگل قابلیتی به نام کارت های افراد را معرفی کرد. فقط در هند در دسترس بود، اما اکنون به نظر می رسد که ممکن است در حال گسترش باشد، زیرا اکنون می توانم آن را در ایالات متحده ببینم.

  • نقاشی دیواری سرسختی در دفتر گوگل دوبلین
    رابین کری، یک هنرمند، در مورد آ،ین پروژه نقاشی دیواری خود پستی منتشر کرد که دفتر گوگل در دوبلین با او قراردادی برای کار در آن قرارداد. او این نقاشی دیواری را “تناسیتی” می نامد و ع، ها و جزئیات بیشتری را در اینستاگرام منتشر کرد.

سایر موضوعات جستجوی عالی:

داستان های زمین موتورهای جستجو:

سایر داستان های جستجوی عالی:

صنعت و تجارت

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است