خلاصه انجمن جستجوی روزانه: 7 دسامبر 2022

محلی و نقشه ها

ویژگی های جستجو

در مورد این خلاصه روزانه بازخورد داشته باشید. در توییتر به من اطلاع دهید @rustybrick یا @seroundtable، می تو،د ما را دنبال کنید فیس بوک و حتما مش، شوید یوتیوب کانال، پاد،ت های اپل، S،ify، پاد،ت گوگل یا فقط به روش قدیمی با ما تماس بگیرید.




منبع: https://www.seroundtable.com/recap-12-07-2022-34531.html

لینک ها و بازاریابی محتوا

Google در حال راه اندازی یک به روز رس،/سیستم محتوای مفید گوگل است، من همه چیزهایی را که درباره این به روز رس، می بینیم پوشش می دهم. گوگل ویژگی اصلاح نوار جستجوی موضوعات را راه اندازی کرد که مدتی است در حال آزمایش آن بوده است. Google یک سلب مسئولیت به پیوندهای ارائه دهنده قرار در پانل محلی اضافه کرد. گوگل کروم سه میانبر جستجوی جدید اضافه کرد. و 40 درصد از سئوکاران فکر می کنند که لینک سازی به اندازه سال های قبل موثر است.

داستان های میزگرد موتور جستجو:

  • دسامبر 2022 به‌روزرس، محتوای مفید Google با تأثیر جه، منتشر شد
    گوگل رسما راه اندازی دومین نسخه به روز رس،/سیستم محتوای مفید گوگل را تایید کرد. در 5 دسامبر به آرامی شروع شد اما به گفته گوگل در 6 دسامبر قابل توجه بود، به همین دلیل است که گوگل آن را تا 6 دسامبر اعلام نکرد. این به‌روزرس، سیگنال‌های جدیدی را اضافه می‌کند، به ویژه باعث می‌شود برای همه زبان‌ها در سطح جه، کار کند – دیگر فقط به محتوای ،یسی نگاه نمی‌کند.
  • Google پس از چندین ماه آزمایش، + اصلاحات نوار جستجوی موضوع را راه اندازی می کند
    در ماه ژوئیه گزارش دادیم که گوگل در حال آزمایش یک گزینه جدیدتر و پویاتر برای اصلاح نوار جستجو است که کلمات کلیدی را به فیلترهای بالای نوار جستجو اضافه می کند. سپس گوگل آن ویژگی را در Search On نمایش داد و این هفته، گوگل اکنون این ویژگی را عرضه می کند.
  • نظرسنجی: 40 درصد از سئوکاران می گویند لینک سازی مثل همیشه موثر است
    اخیراً از گوگل زیاد شنیده‌ایم که لینک‌ها به اندازه گذشته از فاکتور رتبه‌بندی در جستجوی گوگل مهم نیستند. اما 40٪ از سئوکاران هنوز احساس می کنند که لینک سازی در مقایسه با چند سال پیش در حال حاضر به همان اندازه موثر است. 60 درصد از سئوکارها فکر می کنند که در مقایسه با چند سال پیش کارایی کمتری دارد.
  • پانل محلی Google سلب مسئولیت را به پیوندهای ارائه دهندگان قرار اضافه می کند
    Google یک سلب مسئولیت را به پیوندهای ارائه‌دهنده قرار اضافه کرده است که در پانل محلی جستجوی Google و در فهرست‌های تجاری Google Maps پیدا می‌کنید. سلب مسئولیت تا حدی در زیر “درباره این ارائه دهندگان” خوانده می شود و اضافه می کند “ارائه دهندگان به ترتیب تصادفی فهرست شده اند.”
  • برگه‌ها، نشانک‌ها و سابقه Chrome را جستجو کنید
    گوگل سه راه جدید را برای جستجو در کروم معرفی کرد – شامل جستجوی برگه‌ها، نشانک‌ها و سابقه شما. می‌تو،د با سه میانبر جستجوی سایت جدید که مستقیماً در نوار آدرس Chrome تعبیه شده‌اند، با تب‌های @، نشانک‌های@ و تاریخچه@، جستجو کنید.
  • Google Dublin Office Tower Viewer
    ما یک برج بیننده را دیدیم، آن دوربین دوچشمی بالای ساختمان ها، از دفتر گوگل برزیل. اما آیا می دانستید که دفتر گوگل دوبلین نیز یکی از این موارد را دارد؟ اینم یه ع، تو اینستاگرام که ازش پیدا کردم

سایر موضوعات جستجوی عالی:

داستان های زمین موتورهای جستجو:

سایر داستان های جستجوی عالی:

جستجوی دیگر

بازخورد:

سئو

تجزیه و تحلیل

صنعت و تجارت

موبایل و صدا

PPC

در اینجا خلاصه ای از آنچه در تالارهای گفتمان جستجوی امروز اتفاق افتاده است، از نگاه میزگرد موتورهای جستجو و دیگر انجمن های جستجو در وب است.

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است