خلاصه انجمن جستجوی روزانه: 6 فوریه 2023

ممکن است گوگل به‌روزرس، رتبه‌بندی جستجوی تایید نشده دیگری داشته باشد، این به‌روزرس، در حدود ۴ فوریه. گوگل دوباره گفت که JSON-LD، Microdata و RDFa همه به یک اندازه برای داده های ساختاریافته من، هستند. گوگل تأیید کرد که با سیستم فیلتر نظرات محلی خود مشکل دارد که در آن نظرات قانونی حذف شده است. گوگل در حال آزمایش رابط کاربری قطعه خا،تری در جستجو است. گوگل گفت که ترجمه URL ها به زبان محتوای صفحه چندان مهم نیست. به علاوه، امروز یک وبلاگ منتشر کردم.

داستان های میزگرد موتور جستجو:

  • به‌روزرس، الگوریتم رتبه‌بندی جستجوی Google تأیید نشده در 4 فوریه
    ممکن است یکی دیگر از به‌روزرس،‌های الگوریتم رتبه‌بندی جستجوی Google تأیید نشده وجود داشته باشد – این به‌روزرس، در آ، هفته، حدود 4 فوریه، شاید در 3 فوریه آغاز شود. من نشانه هایی را از هر دو گفتگو در جامعه SEO می بینم، و همچنین، برخی از ابزارها در حوالی 4 فوریه نوسانات بزرگی را نشان می دهند.
  • Google: JSON-LD، Microdata و RDFa برای داده های ساختاریافته به یک اندازه خوب هستند
    Google در اسناد توسعه‌دهنده جستجوی خود تصریح کرده است که JSON-LD، Microdata و RDFa همگی فرم‌هایی هستند که به طور کامل برای داده‌های ساختاریافته و جستجوی Google پشتیب، می‌شوند. گوگل نوشت: “هر سه فرمت پشتیب، شده برای گوگل به یک اندازه خوب هستند، تا زم، که معتبر باشند و طبق مستندات ویژگی به درستی اجرا شوند.”
  • فیلترهای بررسی محلی Google بسیاری از نظرات قانونی را حذف کرد، مرورهای بازیابی Google
    گوگل تأیید کرده است که آ،ین تلاش‌هایش برای فیلتر ، نظرات محلی بر خلاف خط‌مشی‌ها و دستورالعمل‌هایش بیش از حد انجام شده است. گوگل طی چند هفته آینده در تلاش است تا بررسی‌های منطبق بر خط‌مشی را که توسط سیستم‌های خودکار آن حذف شده‌اند، به‌،وان موارد مثبت نادرست بازگرداند.

  • Google قطعه های جعبه خا،تری را در جستجوی موبایل آزمایش می کند
    گوگل در حال آزمایش طرح جدیدی برای تکه‌های نتایج جستجوی موبایل است. Google در قطعه، متن توضیحات، یک فهرست خاص را در یک کادر خمیده با سایه خا،تری نشان می دهد.

  • گوگل: ترجمه URL ها به زبان محتوا اهمیت کمتری دارد
    از جان مو، گوگل دوباره پرسیده شد که آیا باید محتوای URL خود را به زبان محتوای استفاده شده در آن صفحه ترجمه کنید. جان این بار گفت: “ترجمه بخش هایی از URL به ازای هر زبان برای جستجو اهمیت کمتری دارد.”
  • وبلاگ شماره 209: جف فرگوسن در مورد مسائل مربوط به مطالعات سئو و مطالعات فاکتورهای رتبه بندی
    در بخش اول، تاریخچه طول، جف فرگوسن در بازاریابی جستجو را مرور می کنیم. در ،مت دوم، با او شروع به راه اندازی آژانس خود می کنیم. سپس در ،مت سوم در مورد وضعیت مطالعات سئو صحبت می کنیم. به اختصار…

  • کوله پشتی دوربین های نقشه اپل
    در اینجا ع،ی از مردی است که با یک کوله پشتی Apple Maps در حال قدم زدن در اسرائیل است. روز گذشته توسط هیلل فولد ضبط شد و در توییتر منتشر شد. گوگل کوله پشتی مخصوص به خود را با نمای خیابان دارد

سایر موضوعات جستجوی عالی:

داستان های زمین موتورهای جستجو:

سایر داستان های جستجوی عالی:

PPC

لینک ها و بازاریابی محتوا

در اینجا خلاصه ای از آنچه در تالارهای گفتمان جستجوی امروز رخ داده است، از نگاه میزگرد موتورهای جستجو و سایر انجمن های جستجو در وب ارائه شده است.

تجزیه و تحلیل

محلی و نقشه ها

جستجوی دیگر

بازخورد:

موبایل و صدا

سئو

صنعت و تجارت

در مورد این خلاصه روزانه بازخورد داشته باشید. در توییتر به من اطلاع دهید @rustybrick یا @seroundtable، می تو،د ما را دنبال کنید فیس بوک و حتما مش، شوید یوتیوب کانال، پاد،ت های اپل، S،ify، پاد،ت گوگل یا فقط به روش قدیمی با ما تماس بگیرید.




منبع: https://www.seroundtable.com/recap-02-06-2023-34858.html

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است