خلاصه انجمن جستجوی روزانه: 6 دسامبر 2022

در اینجا خلاصه ای از آنچه در تالارهای گفتمان جستجوی امروز اتفاق افتاده است، از نگاه میزگرد موتورهای جستجو و دیگر انجمن های جستجو در وب است.

گوگل رابط پیمایش پیوسته خود را پس از یک سال زنده بودن در جستجوی تلفن همراه، روی دسکتاپ راه اندازی کرده است. ویژگی ابزار برنامه ریز کلمات کلیدی گوگل برای سازماندهی کلمات کلیدی در گروه های تبلیغاتی اکنون به طور کامل به زبان ،یسی فعال شده است. نمایه‌های ،ب و کار Google در آپلود نشان‌واره‌ها و ع،‌ها مشکل دارد. گوگل در حال آزمایش بررسی های کوتاه محصول در تصویر کوچک محصول است. گری ایلیس از گوگل گفت که استفاده از کلمات نفرین صریح و شدید می تواند سایت شما را با جستجوی ایمن گوگل فیلتر کند.

داستان های میزگرد موتور جستجو:

  • رسمی: Google Continuous Scroll Now on Desktop Search
    گوگل رسما قابلیت اسکرول پیوسته را از نتایج جستجوی موبایل به نتایج جستجوی دسکتاپ آورده است. گوگل پس از ارائه آن به موبایل در اکتبر 2021 مدتی است که این مورد را آزمایش کرده است و اکنون در نتایج جستجوی ،یسی ایالات متحده به صورت زنده وجود دارد.
  • جستجوی گوگل بررسی های کوتاه محصول را در تصاویر کوچک آزمایش می کند
    به نظر می رسد گوگل در حال آزمایش است که یک بررسی فوق العاده کوتاه محصول را در تصویر کوچک در نتایج جستجو نشان می دهد. بنابراین گوگل نظراتی مانند “محکم”، جابجایی آسان، “خوب ساخته شده”، “آسان برای تمیز ،” و غیره را در بالای محصول قرار می دهد.
  • ،ب‌وکارها نمی‌توانند نشان‌واره و ع،‌های خود را در نمایه‌های تجاری Google خود آپلود کنند
    یک اشکال تأیید شده در نمایه‌های ،ب و کار Google وجود دارد که در آن نمی‌تو،د نشان‌واره یا سایر ع،‌های خود را در نمایه ،ب‌وکار آن‌ها آپلود کنید. گوگل از این مشکل آگاه است و در حال کار بر روی رفع آن است، اما به نظر می‌رسد که بر ،ب‌وکارهایی که به تازگی تأیید شده‌اند تأثیر می‌گذارد.
  • Google Keyword Planner کلمات کلیدی را در گروه های تبلیغاتی به صورت رسمی به زبان ،یسی سازماندهی می کند
    در ماه آگوست، گوگل ویژگی جدیدی را به ابزار Keyword Planner اضافه کرد تا کلمات کلیدی را در گروه های تبلیغاتی سازماندهی کند. جینی ماروین، رابط تبلیغات گوگل، جمعه گذشته (بله، ماه‌ها بعد) گفت که این ویژگی اکنون به طور رسمی برای همه کاربران ،یسی فعال است.
  • Microsoft Advertising Gains Flyer Extensions, Retract & Restate Conversions, Advertising Times View Calendar and more
    مایکروسافت اخبار ماهانه تبلیغات مایکروسافت و ویژگی های جدید را منتشر کرد و تعداد زیادی چیزهای جدید را اعلام کرد. ویژگی‌های جدید شامل برنامه‌های افزودنی جدید، به‌روزرس، (تجارت مجدد) ارزش درآمد مرتبط یا حذف (پس گرفتن) تبدیل، نمای تقویم جدید برای زمان‌بندی تبلیغات و موارد دیگر است.

  • درخت کریسمس دفتر گوگل دوبلین بلند شد
    دفتر گوگل در دوبلین درخت کریسمس خود را برای فصل تعطیلات در لابی نصب کرده است. در اینجا ویدیویی است که یک کارمند گوگل از آن ساخته و در اینستاگرام منتشر کرده است.

سایر موضوعات جستجوی عالی:

داستان های زمین موتورهای جستجو:

سایر داستان های جستجوی عالی:

جستجوی دیگر

بازخورد:

لینک ها و بازاریابی محتوا

صنعت و تجارت

در مورد این خلاصه روزانه بازخورد داشته باشید. در توییتر به من اطلاع دهید @rustybrick یا @seroundtable، می تو،د ما را دنبال کنید فیس بوک و حتما مش، شوید یوتیوب کانال، پاد،ت های اپل، S،ify، پاد،ت گوگل یا فقط به روش قدیمی با ما تماس بگیرید.




منبع: https://www.seroundtable.com/recap-12-06-2022-34526.html

موبایل و صدا

سئو

محلی و نقشه ها

ویژگی های جستجو

PPC

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است