خلاصه انجمن جستجوی روزانه: 5 دسامبر 2022

صنعت و تجارت

PPC

بازخورد:

تجزیه و تحلیل

لینک ها و بازاریابی محتوا

در مورد این خلاصه روزانه بازخورد داشته باشید. در توییتر به من اطلاع دهید @rustybrick یا @seroundtable، می تو،د ما را دنبال کنید فیس بوک و حتما مش، شوید یوتیوب کانال، پاد،ت های اپل، S،ify، پاد،ت گوگل یا فقط به روش قدیمی با ما تماس بگیرید.




منبع: https://www.seroundtable.com/recap-12-05-2022-34519.html

سئو

هفته گذشته بسیار پرنوسان بوده است، نه فقط در آ، هفته بلکه در اواسط هفته گذشته – آیا نوسانات رتبه بندی جستجوی گوگل زیادی را مشاهده کردید؟ Google ،نده و ویژگی Duplex On Web را بازنشسته کرده است. گوگل استفاده از کدهای noindex و 4، را برای ،یدن بودجه توضیح داد. گوگل توصیه هایی برای صفحات سنگین جاوا اسکریپت و خطاهای کنسول جستجو ارائه کرد. و گزارش هفتگی وب مستر گوگل را پست کردم.

داستان های میزگرد موتور جستجو:

  • به روز رس، و نوسانات الگوریتم رتبه بندی جستجوی بزرگ گوگل ادامه دارد
    هر دوشنبه، من یک به‌روزرس، الگوریتم رتبه‌بندی جستجوی گوگل تایید نشده را پوشش می‌دهم، اما این هفته گذشته، که به آ، هفته می‌رفتیم، حتی از بقیه ناپایدارتر بود. من پچ پچ های بیشتری را می بینم، و حتی ابزارها نوسانات سنگین تری نسبت به نوسانات زیاد معمولی نشان می دهند.
  • گزارش دسامبر 2022 گوگل وبمستر
    به گزارش بزرگ Google Webmaster برای دسامبر 2022 خوش آمدید، آ،ین مورد برای سال 2022. 30 روز یا بیشتر سرگرم کننده بود. ما چیزهای زیادی یاد گرفتیم معاون جستجوی گوگل، هیونگ جین کیم، به ما گفت که EAT در همه جا استفاده می شود و الگوریتم کواتی وجود دارد که جایگزین پاندا شده است.
  • گوگل با استفاده از کدهای وضعیت Noindex و 404 برای Crawl Budget Optimization شفاف‌سازی می‌کند
    روز جمعه، لیزی ساسمن از گوگل سند راهنمای مدیریت بودجه ،یدن را با دو موضوع دیگر به روز کرد. به طور خاص، گوگل دو افسانه جدید را به اسناد بودجه ،یدن اضافه کرد.
  • سند بازنشسته Google Crawlers با DuplexWeb-Google در حال بازنشستگی
    Google سند راهنمای Google Crawler / User Agent خود را با بخش جدیدی برای «،نده‌های بازنشسته Google» به‌روزرس، کرده است. با آن، گوگل بازنشستگی کوتاه مدت DuplexWeb-Google User Agent را اعلام کرد.
  • گوگل می‌گوید ابتدا محتوا را برای سایت‌های سنگین جاوا اسکریپت بارگیری کنید
    گری ایلیز از گوگل یک PSA (اعلان خدمات عمومی) را در Mastodon و LinkedIn برای سایت هایی که با جاوا اسکریپت سنگین هستند پست کرد. او گفت که ابتدا وقتی سایتی با جاوا اسکریپت دارید سعی کنید محتوا از جمله محتوای «دیگ بخار حاشیه ای» را بارگذاری کنید.

  • Google Doogler Fire Station Hydrant
    آیا می دانستید که گوگل یک منطقه ایستگاه آتش نش، بازی دارد، البته یک شیر آتش نش،، برای سگ ها، داگ،ها، که در دفتر هستند؟ در اینجا یک ع، از ع،ی است که در اینستاگرام پیدا کردم، این ع، از Google Kirkl است
  • Google Doodle برای تعطیلات فصلی ۲۰۲۲
    Google Doodle Google “تعطیلات فصلی” خود را برای ماه دسامبر – ماه تعطیلات، پست کرده است. گوگل سال گذشته نیز این کار را انجام داد، و در حالی که چند روز گذشته چند Doodle ویژه دیگر را در صفحه اصلی Google داشتیم، زم، که آن Doodle ها منتشر شدند، Google این Doodle تعطیلات فصلی را قرار داد.
  • Vlog #200: Jeremy Meindl در مورد CRM هدف قرار دادن دختری (او با او ازدواج کرد) و بازاریابی
    ،مت اول و دوم با جرمی مایندل بیشتر در مورد سئو کلاه سیاه بود و اکنون در ،مت سوم …

سایر موضوعات جستجوی عالی:

داستان های زمین موتورهای جستجو:

سایر داستان های جستجوی عالی:

موبایل و صدا

در اینجا خلاصه ای از آنچه در تالارهای گفتمان جستجوی امروز اتفاق افتاده است، از نگاه میزگرد موتورهای جستجو و دیگر انجمن های جستجو در وب است.

محلی و نقشه ها

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است