خلاصه انجمن جستجوی روزانه: 31 مارس 2023

تجزیه و تحلیل

گوگل در حال آزمایش چرخ فلک “محصولات جلب توجه” در جستجو است. Google Business Profiles به شما امکان می دهد گاهی اوقات منوها را کپی کنید. جان مو، گوگل دیگر توصیه نمی‌کند که پروفایل‌های تایید شده را در کنسول جستجو برای همه تغییرات دامنه تنظیم کنید. Google Ads خط مشی اسناد ،تی خود را به تاریخ دیگری گسترش داد. مایکروسافت بینگ در حال آزمایش یک بر،ب “سایت رسمی” بر روی ،اوین در نتایج جستجو است. و من خلاصه ویدیویی هفتگی SEO را پست کردم – تعداد زیادی در این یکی.

داستان های میزگرد موتور جستجو:

  • خلاصه ویدئو Buzz News Search: به‌روزرس، هسته Google انجام شد، چت Bing برای اشتراک درآمد از تبلیغات، کنسول جستجو، نشان‌های تبلیغات و موارد دیگر
    گوگل عرضه به‌روزرس، هسته گسترده مارس 2023 را در روز سه‌شنبه به پایان رساند و حدود 13 روز طول کشید تا عرضه شود. مایکروسافت گفت که آنها در حال بررسی اشتراک درآمد تبلیغات از بینگ چت با ناشران از طریق برنامه Microsoft S، هستند. مدیران مایکروسافت …
  • جستجوی گوگل محصولات مورد توجه را تست می کند
    به نظر می رسد جستجوی گوگل در حال آزمایش ،وان چرخ فلک محصول جدیدی است که “محصولات جلب توجه می کنند.” من فرض می‌کنم این چرخ فلک محصولاتی را نشان می‌دهد که بیشتر از قبل مشاهده می‌شوند یا روی آنها کلیک می‌شود، اما مطمئن نیستم.
  • نمایه‌های ،ب‌وکار Google به شما اجازه می‌دهیم یک منو را کپی کنید
    به نظر می‌رسد Google Business Profiles به برخی رستوران‌ها اجازه می‌دهد تا منویی را که فکر می‌کند برای آن رستوران از منبع دیگری تهیه کرده است کپی کنند و از آن منوی کپی‌شده برای شروع ایجاد منوی خود در نمایه‌های ،ب‌وکار Google استفاده کنند.

  • در اینجا دلیلی است که جان مو، دیگر تأیید همه انواع ویژگی های کنسول جستجوی Google را توصیه نمی کند
    جان مو، گوگل دیگر به شما توصیه نمی کند همه تغییرات دامنه خود را با کنسول جستجوی گوگل تأیید کنید. در عوض، او گفت، آن را ساده نگه دارید و با استفاده از تأیید دامنه تأیید کنید.
  • Google Ads اسناد ،تی و خط مشی خدمات رسمی را تا 24 مه 2023 ارسال می کند
    Google اسناد ،تی تبلیغات گوگل و خط مشی خدمات رسمی را برای چند هفته تمدید کرده است، از 31 مارس 2023 تا 24 مه 2023. این قبلا در اوا، ژانویه اعلام شده بود و ما آن را پوشش دادیم، اما اکنون گوگل دو تغییر در آن اعلامیه ایجاد کرده است. .
  • بر،ب سایت رسمی Bing Tests
    مایکروسافت بینگ در حال آزمایش افزودن بر،ب “سایت رسمی” در نتایج جستجو است. اگر یک سایت خاص را جستجو کنید، ممکن است متوجه شوید که Bing به ،وان قطعه نتیجه جستجو کلمات “Official Site” را اضافه می کند.

  • Google Sphere در GooglePlex جدید
    در اینجا ع،ی از GooglePlex یا دفاتر جدید Google در نزدیکی GooglePlex در Mountain View، کالیفرنیا آمده است. شما می تو،د این شی کره ای بزرگ یا بنای تاریخی را که در دفتر نصب می شود، ببینید.

سایر موضوعات جستجوی عالی:

داستان های زمین موتورهای جستجو:

سایر داستان های جستجوی عالی:

صنعت و تجارت

جستجوی دیگر

بازخورد:

در مورد این خلاصه روزانه بازخورد داشته باشید. در توییتر به من اطلاع دهید @rustybrick یا @seroundtable، می تو،د ما را دنبال کنید فیس بوک و حتما مش، شوید یوتیوب کانال، پاد،ت های اپل، S،ify، پاد،ت گوگل یا فقط به روش قدیمی با ما تماس بگیرید.




منبع: https://www.seroundtable.com/recap-03-31-2023-35162.html

لینک ها و بازاریابی محتوا

محلی و نقشه ها

سئو

موبایل و صدا

در اینجا خلاصه ای از آنچه در تالارهای گفتمان جستجوی امروز اتفاق افتاده است، از نگاه میزگرد موتورهای جستجو و دیگر انجمن های جستجو در وب است.

PPC

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است