خلاصه انجمن جستجوی روزانه: 30 مه 2023

محلی و نقشه ها

در مورد این خلاصه روزانه بازخورد داشته باشید. در توییتر به من اطلاع دهید @rustybrick یا @seroundtable، می تو،د ما را دنبال کنید فیس بوک و حتما مش، شوید یوتیوب کانال، پاد،ت های اپل، S،ify، پاد،ت گوگل یا فقط به روش قدیمی با ما تماس بگیرید.




منبع: https://www.seroundtable.com/recap-05-30-2023-35468.html

در اینجا خلاصه ای از آنچه در تالارهای گفتمان جستجوی امروز اتفاق افتاده است، از نگاه میزگرد موتورهای جستجو و دیگر انجمن های جستجو در وب است.

لینک ها و بازاریابی محتوا

جستجوی دیگر

بازخورد:

PPC

سئو

تجزیه و تحلیل

گزارش عملکرد کنسول جستجوی Google به شدت به تأخیر افتاده است، Google در حال کار (یا در حال انجام) است و اگر قبلاً این مشکل وجود نداشته باشد، رفع خواهد شد. من برخی از شکایات اولیه و پاسخ های Google را در Google Search Generative Experience پست کردم. تجربه مولد جستجوی Google در دسامبر 2023 به پایان می رسد، هر چه که باشد. گوگل می گوید برای محتوای بزرگسالان، به Googlebot اجازه دهید تا دروازه سنی را به طور کامل دور بزند. بینگ چت اکنون پیوندهای متن لنگر را نشان می دهد. جستجوی ویدیوی Bing دارای دکمه “بیشتر شبیه به این” است. گوگل لوگوی خا،تری برای روز یادبود داشت. همچنین، رتبه بعدی در وبلاگ Menachem Ani در تبلیغات گوگل و ساختار کمپین های PMax است.

داستان های میزگرد موتور جستجو:

  • شکایات و پاسخ‌های اولیه از Google، تجربه ایجاد شده در جستجوی Google
    گوگل در روز پنجشنبه شروع به عرضه آهسته Google Search Generative Experience کرد و من اسکرین شات های زیادی از آنچه پیدا کردم پست کردم. از آن زمان، دنی سالیوان، رابط جستجوی گوگل، به برخی از شکایات و انتقادات عمومی از این تجربه جستجوی جدید پاسخ داد.
  • بینگ چت، پیوندهای متنی لنگر را در پاسخ ها اضافه می کند
    به جای اینکه فقط نقل قول ها را در پایین صفحه پاسخ و پاسخ ها در چت بینگ نشان دهد، بینگ اکنون لینک های لنگر متن را به ،وان پاسخ نشان می دهد. در واقع، اگر پاسخ ساخته شده را تماشا کنید، بینگ چت لینک HTML واقعی را ایجاد می کند.
  • Google: به GoogleBot اجازه می‌دهد از دروازه سنی در محتوای بزرگسالان عبور کند
    Google SafeSearch، فیلتر محتوای بزرگسالان، اسناد کمکی خود را به‌روزرس، کرده است تا بگوید نباید اعلان دروازه سن را به Googlebot نشان دهید. گوگل نوشت: “برای محتوای پشت دروازه سنی اجباری، توصیه می کنیم به Googlebot اجازه دهید محتوای شما را بدون فعال ، دروازه سنی ب،د.”

  • تجربه مولد جستجوی Google در دسامبر 2023 به پایان می رسد؟
    گوگل خاطرنشان کرده است که جستجوی Generative Experience به ،وان یک آزمایش آزمایشگاهی تا پایان سال جاری تا دسامبر 2023 ادامه دارد.
  • گزارش عملکرد کنسول جستجوی Google با بیش از 60 ساعت تاخیر
    گزارش عملکرد کنسول جستجوی Google اکنون بیش از 60 ساعت به تاخیر افتاده است. برای من حدود 63 ساعت تاخیر داره. خبر خوب، گوگل از این موضوع آگاه است و من مطمئن هستم که به زودی به آن رسیدگی خواهد شد.
  • عمل جستجوی ویدیوی Bing “بیشتر شبیه این”.
    Bing یک ویژگی در نتایج جستجوی ویدیوی Bing برای مشاهده «بیشتر شبیه به این» در پوشش‌های ویدیویی دارد. به علاوه، چند ویژگی دیگر در اینجا در صفحه فرود ویدیو در جستجوی Bing Video وجود دارد.
  • Vlog #225: Menachem Ani در تبلیغات گوگل و ساختار کمپین های حدا،ر عملکرد
    من به دفتر مناخیم آنی، گروه JXT، رفتم تا همه موارد جستجوی پولی را چت کنم. ما ابتدا در مورد او صحبت کردیم که اولین بار وارد تجارت Google Ads شد، او از همان زمان های اولیه تبلیغات گوگل را انجام می داد. او در فضا شروع به تبلیغات برای لیست های eBay کرد…

  • ع، زنده بازاریابی گوگل از GooglePlex جدید
    هفته گذشته، گوگل میزبان رویداد Google Marketing Live در GooglePlex جدید، پردیس Bay View بود. اینم یکی دو ع، از اون مراسم به هر حال دفتر جدید بسیار شیک است.


  • صفحه اصلی Google در روز یادبود
    امروز، مانند سال های گذشته، گوگل یک لوگوی خا،تری و یک پرچم کوچک ایالات متحده را برای بزرگداشت روز یادبود در ایالات متحده منتشر کرده است. من امروز برای احترام به تعطیلات استوری پست نمی کنم.

سایر موضوعات جستجوی عالی:

داستان های زمین موتورهای جستجو:

سایر داستان های جستجوی عالی:

موبایل و صدا

صنعت و تجارت

ویژگی های جستجو

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است