خلاصه انجمن جستجوی روزانه: 30 مارس 2023

موبایل و صدا

PPC

لینک ها و بازاریابی محتوا

در اینجا خلاصه ای از آنچه در تالارهای گفتمان جستجوی امروز اتفاق افتاده است، از نگاه میزگرد موتورهای جستجو و دیگر انجمن های جستجو در وب است.

در مورد این خلاصه روزانه بازخورد داشته باشید. در توییتر به من اطلاع دهید @rustybrick یا @seroundtable، می تو،د ما را دنبال کنید فیس بوک و حتما مش، شوید یوتیوب کانال، پاد،ت های اپل، S،ify، پاد،ت گوگل یا فقط به روش قدیمی با ما تماس بگیرید.




منبع: https://www.seroundtable.com/recap-03-30-2023-35151.html

جستجوی دیگر

بازخورد:

ویژگی های جستجو

محلی و نقشه ها

سئو

صنعت و تجارت

تجزیه و تحلیل

مایکروسافت اعلام کرد که به دنبال راه هایی برای به اشتراک گذاشتن درآمد تبلیغاتی که از طریق چت بینگ با ناشران ایجاد می کند، است. بینگ چت قصد دارد محدودیت‌های چت را نیز حذف کند. Google Ads میلیاردها آگهی را حذف کرد و میلیون ها حساب تبلیغ کننده را به حالت تعلیق درآورد و مرکز شفافیت تبلیغات را راه اندازی کرد. Microsoft Advertising تبلیغات خدمات ،تی شخص ثالث را آزمایش می کند. و هر،مه جدید بررسی نقشه های Google وجود دارد که از ChatGPT ایجاد شده است.

داستان های میزگرد موتور جستجو:

  • ChatGPT هر،مه بررسی ،ب و کار Google را ایجاد کرد
    به نظر می رسد که ارسال کنندگان هر،مه مروری از ChatGPT و سایر ابزارهای هوش مصنوعی برای ایجاد نظرات جعلی استفاده می کنند. این نظرات در فهرست‌های محلی نمایه ،ب‌وکار Google پست می‌شوند و برای ،ب‌وکارهای کوچک سردرد ایجاد می‌کنند.

  • Microsoft Advertising Pilot تبلیغات خدمات ،تی شخص ثالث
    مایکروسافت اعلام کرد که توانایی اشخاص ثالثی را که ارائه‌دهندگان مجاز یا تفویض شده برای تبلیغ برخی خدمات ،تی با بررسی و تأیید قبلی هستند، آزمایش می‌کند.

  • مایکروسافت بینگ چت ممکن است درآمد تبلیغات را با ناشران به اشتراک بگذارد
    مایکروسافت ممکن است درآمد تبلیغاتی که از طریق پاسخ‌های چت بینگ ایجاد می‌کند را با برخی از ناشر، که این محتوا را از آنها دریافت می‌کند به اشتراک بگذارد. یوسف مهدی از مایکروسافت نوشت: “در حال بررسی قرار دادن تبلیغات در تجربه چت برای به اشتراک گذاشتن درآمد تبلیغات با شرکای که محتوای آنها در پاسخ به چت نقش داشته است.”

  • Google Ads امسال 53٪ تبلیغات بیشتر را حذف کرد – 5.2 میلیارد تبلیغ مسدود شده است
    گوگل گزارش سالانه ایمنی تبلیغات خود را منتشر کرده است و این گزارش نشان می دهد که گوگل در سال جاری و سال گذشته 67 درصد تبلیغات بیشتری را حذف کرده است. گوگل بیش از 5.2 میلیارد آگهی را حذف کرد، بیش از 4.3 میلیارد آگهی را محدود کرد و بیش از 6.7 میلیون حساب تبلیغ کننده را در سال 2022 به حالت تعلیق درآورد.

  • بینگ چت برای در نهایت حذف محدودیت های چت
    در حال حاضر نمی‌تو،د تمام روز بنشینید و سؤالات بینگ چت بپرسید، مهم نیست چقدر تنها هستید، در یک مقطع زم،، بینگ می‌گوید به آن استراحت بدهید. اما این محدودیت‌ها، یک روز، حذف خواهند شد و اگر بخواهید، می‌تو،د تمام روز و تمام شب با بینگ چت صحبت کنید.

  • چشم اندروید برای گوگل
    Kat Liepins توسط گوگل استخدام شد تا یک مجسمه اندرویدی سفارشی برای یکی از دفاتر طراحی کند. این یکی چشمان زیادی دارد و یک ویدیوی یوتیوب از روند و جزئیات آن منتشر کرد.

سایر موضوعات جستجوی عالی:

داستان های زمین موتورهای جستجو:

سایر داستان های جستجوی عالی:

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است