خلاصه انجمن جستجوی روزانه: 30 سپتامبر 2022

لینک ها و بازاریابی محتوا

در مورد این خلاصه روزانه بازخورد داشته باشید. در توییتر به من اطلاع دهید @rustybrick یا @seroundtable، می تو،د ما را دنبال کنید فیس بوک و حتما مش، شوید یوتیوب کانال، پاد،ت های اپل، S،ify، پاد،ت گوگل یا فقط به روش قدیمی با ما تماس بگیرید.




منبع: https://www.seroundtable.com/recap-09-30-2022-34178.htmlتجزیه و تحلیل

در اینجا خلاصه ای از آنچه در تالارهای گفتمان جستجوی امروز اتفاق افتاده است، از نگاه میزگرد موتورهای جستجو و دیگر انجمن های جستجو در وب است.

گوگل در حال آزمایش ویژگی ستاره “بیشتر شبیه به این”، جعبه چیزهایی که باید بد،د در سمت راست و پانل های محصول با پس زمینه های سایه دار است. گوگل می گوید گاهی اوقات یک برند آنقدر محبوب می شود که بالاتر از م،ای کلی کلمه در جستجوی گوگل قرار می گیرد. مشکلات سرعت صفحه منجر به حذف سایت شما از Google نمی شود. من همچنین خلاصه ویدیویی هفتگی SEO خود را – با سرماخوردگی و سرفه – پست کردم.

داستان های میزگرد موتور جستجو:

  • جستجوی اخبار Buzz Video Recap: به‌روزرس، بررسی‌های هسته و محصول Google انجام شد، اشکال رتبه‌بندی جستجوی محلی رفع شد، جستجو در خلاصه رویداد و موارد دیگر
    گوگل ارائه به‌روزرس، اصلی سپتامبر 2022 و به‌روزرس، بررسی محصول را در دوشنبه، 26 سپتامبر به پایان رساند – بله، سردرگمی زیادی وجود دارد. گوگل یک اشکال را در رتبه بندی جستجوی محلی و مشاغل منطقه خدمات برطرف کرد. گوگل رویداد بزرگ Search On خود را برگزار کرد…
  • Google “More Like This” ویژگی قطعه جستجوی ستاره
    گوگل در حال آزمایش ویژگی جدیدی است که یک ستاره بزرگ و کوچکتر را در کنار قطعه نتیجه جستجو قرار می دهد. وقتی روی نمادهای ستاره کلیک می کنید، کادری در زیر آن قطعه نتیجه جستجو نمایش داده می شود که بخش “بیشتر شبیه به این” را نشان می دهد.

  • جستجوی گوگل: زم، که یک نام تجاری محبوب تر از م،ای کلمه می شود
    برخی از مارک ها هستند که نام های عمومی دارند که محبوبیت بیشتری نسبت به م،ای واقعی کلمه پیدا کرده اند. در این موارد، جستجوی Google ممکن است اطلاعات مربوط به نام تجاری را بر اساس م،ای کلمه رتبه بندی کند یا نشان دهد.
  • تست گوگل چیزهایی که باید در پنل جستجوی راست بد،د
    گوگل در حال آزمایش قرار دادن بخش Things To Know در پانل سمت راست است. به طور معمول، شما این موارد را در نتایج جستجوی اصلی در بخش می، نتایج جستجو می‌یابید.
  • گوگل طراحی سایه‌دار را برای پنل‌های محصولات آزمایش می‌کند
    گوگل در حال آزمایش طرح دیگری برای پنل های محصول در جستجوی گوگل است. این طراحی جدید جعبه های برخی از محصولات و بررسی ها و غیره را سایه می اندازد. همچنین برخی از فیلترها را به اطراف منتقل می کند.

  • گوگل: مشکلات سرعت صفحه منجر به حذف سایت شما از جستجوی گوگل نمی شود
    جان مو، از گوگل گفت که سایت یا صفحه شما به دلیل مشکلات سرعت صفحه از نتایج جستجوی گوگل حذف نخواهد شد. از او در این مورد در توییتر پرسیده شد و گفت نه، سرعت صفحه بر اساس سرعت صفحه به سایت شما منتهی نمی شود.

  • سه بعدی کروم Google Sign
    در اینجا یک علامت جالب در دفتر Google Netherland وجود دارد. به نظر می رسد یک علامت کروم سه بعدی با لوگوی گوگل است. این در آن دفتر به دیوار آویزان است.

سایر موضوعات جستجوی عالی:

داستان های زمین موتورهای جستجو:

سایر داستان های جستجوی عالی:

PPC

صنعت و تجارت

سئو

موبایل و صدا

محلی و نقشه ها

ویژگی های جستجو

بازخورد:

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است