خلاصه انجمن جستجوی روزانه: 3 فوریه 2023

سئو

صنعت و تجارت

در اینجا خلاصه ای از آنچه در تالارهای گفتمان جستجوی امروز اتفاق افتاده است، از نگاه میزگرد موتورهای جستجو و دیگر انجمن های جستجو در وب است.

ساندار پیچای، مدیر عامل گوگل، برنامه های گوگل برای انتشار ویژگی ChatGPT در جستجو با استفاده از LAMDA را تایید کرد. ممکن است اطلاعاتی از ویژگی جستجوی Microsoft Bing ChatGPT در طبیعت وجود داشته باشد. گوگل اسناد کمکی خود را در مورد متعارف سازی اصلاح کرد. BingBot جدید ممکن است امروز به طور کامل فعال شود. گزارش درآمد گوگل منتشر شده است و خوب نیست، درآمد تبلیغات 3.5٪ و سود 34٪ ​​کاهش یافته است. و من خلاصه ویدیویی هفتگی SEO خود را ارسال کردم.

داستان های میزگرد موتور جستجو:

  • ساندار پیچای، مدیر عامل گوگل تایید کرد که ویژگی جستجوی جدید مبتنی بر چت واقعاً به زودی ارائه می شود
    دیشب بر اساس گزارش درآمد و تماس درآمد، در سایت Search Engine Land گزارش دادم که ساندار پیچای، مدیرعامل گوگل تایید کرده است که شرکت جستجو در هفته‌ها و ماه‌های آینده ویژگی جستجوی مبتنی بر چت را بر اساس هوش مصنوعی خود LaMDA منتشر خواهد کرد. به علاوه، یک رویداد جستجوی جدید بزرگ در این چهارشنبه وجود دارد – بنابراین شاید ما در مورد آن در آنجا بشنویم؟
  • آیا این رابط جستجوی مایکروسافت بینگ ChatGPT است؟
    اوون یین اسکرین شات هایی از آنچه که در وب سایت مایکروسافت بینگ دیده است به اشتراک گذاشت. به نظر می رسد نسخه بتا ویژگی های ChatGPT آینده که همه ما انتظار داریم بینگ در هفته های آینده (شاید حتی سه شنبه آینده) آن را معرفی کند.
  • آیا BingBot جدید اکنون به طور کامل برای مایکروسافت بینگ فعال است؟
    به ،وان یادآوری، از ماه آوریل، بینگ به آرامی یک عامل کاربری جدید BingBot را آزمایش می کند و به آرامی آن را در درصدهای بیشتری از ،یدن در طول سال منتشر می کند. باید در 100٪ از تمام ،یدن در ماه گذشته منتشر می شد. اما اکنون Fabrice Canel در این هفته گفت که نزدیک به 100٪ است و امروز اعلامیه ای از سوی مایکروسافت منتشر می شود.

  • Google به‌روزرس، عمده مستندات Canonicalization را انجام می‌دهد
    گوگل امروز صبح اسناد راهنمای جستجوی خود را در مورد canonicalization به روز کرده است. تیم Google Search Relations به سه بخش مجزا ت،یم شد و بسیاری از محتواها را به‌روزرس، کرد تا جزئیات واضح‌تری درباره نحوه عملکرد جستجوی Google و متعارف‌سازی ارائه کند.


  • درآمد تبلیغات گوگل 3.6 درصد سال به سال کاهش یافته است، کار بر روی ساختار هزینه
    گوگل درآمد خود را در شب گذشته گزارش داد و درآمد تبلیغاتی آنها نه تنها کاهش یافت، بلکه از نظر فنی نسبت به سال گذشته کمتر بود. درآمد تبلیغات گوگل حدود 3.6 درصد کاهش یافت، در حالی که درآمد کل فقط حدود 1 درصد افزایش یافت.

  • د،ل ویزبرگ میزبان لیزی ساسمن و مارتین اسپلیت در گوگل تل آویو بود
    چند ماه قبل از دیدار جان مو، از د،ل ویزبرگ در دفتر گوگل تل آویو، لیزی ساسمن و مارتین اسپلیت از گوگل نیز همین کار را ،د. این سه نفر هستند که در خیابان های تل آویو خندان هستند.
  • جستجوی اخبار Buzz خلاصه ویدیو: به‌روزرس، الگوریتم Google، فاکتورهای جستجوی Yandex به بیرون درز کرد، ChatGPT Craze (Bing/Google)، Bing Lastmod و موارد دیگر جستجوی یاهو
    در خلاصه این هفته، من به‌روزرس، تایید نشده Google را پوشش دادم که به نظر می‌رسید بر سایت‌های بررسی محصول تأثیر می‌گذارد، اما شاید بیشتر در 26 ژانویه. Yandex یک نشت بزرگ داشت …

سایر موضوعات جستجوی عالی:

داستان های زمین موتورهای جستجو:

سایر داستان های جستجوی عالی:

در مورد این خلاصه روزانه بازخورد داشته باشید. در توییتر به من اطلاع دهید @rustybrick یا @seroundtable، می تو،د ما را دنبال کنید فیس بوک و حتما مش، شوید یوتیوب کانال، پاد،ت های اپل، S،ify، پاد،ت گوگل یا فقط به روش قدیمی با ما تماس بگیرید.




منبع: https://www.seroundtable.com/recap-02-03-2023-34844.html

جستجوی دیگر

بازخورد:

PPC

ویژگی های جستجو

موبایل و صدا

تجزیه و تحلیل

لینک ها و بازاریابی محتوا

محلی و نقشه ها

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است