خلاصه انجمن جستجوی روزانه: 29 سپتامبر 2022

محلی و نقشه ها

PPC

موبایل و صدا

لینک ها و بازاریابی محتوا

در مورد این خلاصه روزانه بازخورد داشته باشید. در توییتر به من اطلاع دهید @rustybrick یا @seroundtable، می تو،د ما را دنبال کنید فیس بوک و حتما مش، شوید یوتیوب کانال، پاد،ت های اپل، S،ify، پاد،ت گوگل یا فقط به روش قدیمی با ما تماس بگیرید.




منبع: https://www.seroundtable.com/recap-09-29-2022-34168.html

گوگل دیروز رویداد Search On خود را برگزار کرد و اعلان های کوچک زیادی بود که می تواند به جستجوگران کمک بزرگی کند. Google Ads همچنان مشکلات تأخیر دارد. گوگل گفت که شما واقعاً باید از تغییر URL ها اجتناب کنید. Google Posts ممکن است با ارسال‌ها مشکل داشته باشد. مایکروسافت بینگ در حال آزمایش تجزیه و تحلیل ترافیک در نتایج جستجو است.

داستان های میزگرد موتور جستجو:

  • همه اعلامیه های گوگل از جستجو در سال 2022
    ما دیروز یک رویداد دیگر در جستجوی Google داشتیم و در صورتی که آن را از دست دادید یا نمی‌خواهید مطالب زیادی را مطالعه کنید، در اینجا نسخه کوتاه آن است. توجه داشته باشید، من تقریباً مطمئن هستم که آزمایش‌های همه این اعلامیه‌ها را در گذشته در این سایت پوشش داده‌ایم، بنابراین همه چیز باید آشنا به نظر برسد.
  • تبلیغات گوگل همچنان از مشکلات تاخیر رنج می برد
    Google Ads همچنان از مشکلات تأخیر مداوم رنج می برد – عمدتاً از کنسول Google Ads. این جایی است که تبلیغ‌کنندگان وارد آن می‌شوند و تبلیغات خود را مدیریت می‌کنند. این یک شوخی در مورد اینکه چگونه کنسول می تواند کند شود و تقریبا غیرقابل استفاده شود تبدیل شده است.

  • گوگل واقعاً از شما می خواهد که فقط به دلایل سئو از تغییر URL ها اجتناب کنید
    جان مو، از گوگل زبان قوی ای را در برابر تغییر URL های شما صرفاً به دلایل سئو انجام داده است. او اساساً گفت در بیشتر موارد، تغییر URL ها تأثیر منفی بر سئو خواهد داشت و احتمالاً نباید URL ها را فقط به دلایل سئو تغییر دهید.

  • بینگ تجزیه و تحلیل ترافیک را در تکه‌های نتایج جستجو آزمایش می‌کند
    مایکروسافت بینگ در حال آزمایش نمایش جزئیات بیشتر در ویژگی پوشش بینش صفحه در جستجو است. اکنون Bing تجزیه و تحلیل ترافیک را نشان می دهد، مانند بازدیدکنندگان ماهانه، موقعیت جغرافیایی آن بازدیدکنندگان، نحوه یافتن سایت شما و موارد دیگر.
  • دکمه ارسال پست های گوگل برای برخی کار نمی کند
    در حدود 24 ساعت گذشته، شکایات زیادی مبنی بر کار ن، دکمه ارسال Google Posts وجود داشته است. من شخصاً آن را آزمایش کردم و به نظر می رسد برای من کار می کند، اما یک رشته راهنمای «Google برای ،ب و کار من» شکایات زیادی در مورد ارسال نشدن Google Posts دارد.

  • رقص سالن رقص گوگل
    بسیار خوب، این ممکن است رقص سالن رقص نباشد، من اطلاعات کمی در مورد رقص دارم، اما می‌تو،د ویدیویی از رقص این کارمندان گوگل را در زیر ببینید. این پست در اینستاگرام می گوید که در زمان استراحت ناهار است.

سایر موضوعات جستجوی عالی:

داستان های زمین موتورهای جستجو:

سایر داستان های جستجوی عالی:

ویژگی های جستجو

بازخورد:

در اینجا خلاصه ای از آنچه در تالارهای گفتمان جستجوی امروز اتفاق افتاده است، از نگاه میزگرد موتورهای جستجو و دیگر انجمن های جستجو در وب است.

صنعت و تجارت

سئو

تجزیه و تحلیل

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است