خلاصه انجمن جستجوی روزانه: 28 نوامبر 2022

صنعت و تجارت

سئو

ویژگی های جستجو

بازخورد:

PPC

در مورد این خلاصه روزانه بازخورد داشته باشید. در توییتر به من اطلاع دهید @rustybrick یا @seroundtable، می تو،د ما را دنبال کنید فیس بوک و حتما مش، شوید یوتیوب کانال، پاد،ت های اپل، S،ify، پاد،ت گوگل یا فقط به روش قدیمی با ما تماس بگیرید.




منبع: https://www.seroundtable.com/recap-11-28-2022-34478.html

لینک ها و بازاریابی محتوا

محلی و نقشه ها

در اینجا خلاصه ای از آنچه در تالارهای گفتمان جستجوی امروز اتفاق افتاده است، از نگاه میزگرد موتورهای جستجو و دیگر انجمن های جستجو در وب است.

آیا ما یک به‌روزرس، الگوریتم رتبه‌بندی جستجوی Google را در این آ، هفته داشتیم – گفتنش با تعطیلات شکرگزاری سخت است. گوگل گفت هیچ امتیازی برای انطباق سئو وجود ندارد. بنابراین بسیاری از سئوکارها نمی دانند که پست مهمان خلاف دستورالعمل های گوگل است. نظرات محلی گوگل نواری برای ذکرهای مثبت و منفی دارد. بینگ در حال آزمایش فاوی، ها در مردم نیز بپرسید. و من یک وبلاگ جدید با Jeremy Meindl در ،مت بیشتری از ،مت اسپم جستجو دارم.

داستان های میزگرد موتور جستجو:

  • به روز رس، الگوریتم رتبه بندی جستجوی گوگل در تعطیلات شکرگزاری – شاید…
    در چند آ، هفته گذشته، من در مورد به‌روزرس، الگوریتم رتبه‌بندی جستجوی گوگل گزارش داده‌ام که در روز جمعه منتشر شد و در تمام آ، هفته ادامه داشت. خب، آ، هفته گذشته تعطیلات روز شکرگزاری در ایالات متحده بود و من نشانه هایی از به روز رس، احتمالی الگوریتم رتبه بندی جستجوی گوگل را دیدم – اما حقیقت این است که بعید است که گوگل چیزی را در جمعه روز شکرگزاری انجام داده باشد.
  • بنابراین بسیاری از سئوکاران نمی دانند که پیوندهای پست مهمان نباید فالو شوند
    روز دیگر، نظرسنجی را پوشش دادم که نشان داد حدود نیمی از سئوکاران هنوز از پست مهمان برای اه، سئو استفاده می کنند. سپس چند روز بعد، یک SEO در مورد چیزی از جان مو، پرسید و جان به او گفت که پیوندهای پست مهمان باید nofollow شوند، و SEO شوکه شد.
  • بینگ فاوی، ها را جلوی مردم آزمایش می کند همچنین بپرسید
    مایکروسافت بینگ در حال آزمایش قرار دادن یک فاوی، یا نماد نوعی در مقابل افراد است که نتایج را نیز می‌پرسند. نمونه اسکرین شات زیر از Frank Standtmann، یک SEO مستقر در آلمان است، که نشان داد ویکی‌پدیا و فاوی، سایر سایت‌ها قبل از اینکه افراد نیز نتایج را در نتایج جستجوی Bing بپرسند، قرار داده شده است.

  • گوگل: امتیاز انطباق سئو وجود ندارد
    دنی سالیوان، رابط جستجوی گوگل، گفت چیزی به نام امتیاز انطباق با سئو از سوی گوگل وجود ندارد. او گفت در عوض به فکر اجتناب از خطاهای فنی باشید، اسپم نکنید و از بهترین شیوه ها برای محتوای خود استفاده کنید.
  • نوار نظرات محلی Google نشان دهنده مثبت در مقابل. ذکر نامطلوب
    Google به شما امکان می دهد برخی از نظرات موجود در فهرست ،ب و کار را بررسی کنید، بنابراین اگر بگویید نظرات بار در هتل را به من نشان دهید، Google به شما اجازه می دهد این کار را انجام دهید. اکنون، وقتی این کار را انجام می‌دهید، Google نواری اضافه می‌کند که اشاره‌های مثبت در مقابل نامطلوب آن نوار را در آن مکان به شما نشان می‌دهد.
  • وبلاگ شماره 199: جرمی مایندل در مورد Churn and Burn SEO و بدون پیوند بک لینک
    در بخش اول، ما در مورد جرمی مایندل، یاد گرفتیم که چرا او دوست دارد خط را در سئو پیش ببرد و چگونه با هیچ یک از تلاش های هر،مه سئوی خود گرفتار نشد. در ،مت دوم بیشتر در مورد آن صحبت می کنیم، به ویژه …

  • ساختار شیشه ای جدید گوگل با شیشه رنگی در GooglePlex
    در اینجا ع،ی است که در GooglePlex از ساختار جدیدی پیدا کردم که تا حدی از شیشه های رنگی ساخته شده است. مایکل که این پست را در اینستاگرام منتشر کرد، نوشت: “مجسمه شیشه ای جدید در محوطه گوگل. نگاه کنید

سایر موضوعات جستجوی عالی:

داستان های زمین موتورهای جستجو:

سایر داستان های جستجوی عالی:

تجزیه و تحلیل

موبایل و صدا

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است